روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

پرونده‌های بالینی - اطلاعات برای شرکت کنندگان
مرور
تحقیقات بالینی در قلب همه پیشرفت‌های پزشکی قرار دارند . محققان زنان ، مردان و کودکان را در آزمایش‌های بالینی ثبت‌نام می‌کنند تا راه‌های جدیدی برای پیش‌گیری ، تشخیص ، و یا درمان بیماری‌ها امتحان کنند . مطالعات اغلب افراد را با یک اختلال خاص ثبت‌نام می‌کنند اما برخی نیز افراد بدون مشکلات سلامتی را می‌پذیرند تا اطلاعات پایه درباره سلامت کلی ارایه دهند .
برای یاد گرفتن اصول اولیه در مورد آزمایش‌های بالینی ، امتحان تحقیقات بالینی NIMH و شما : بروشور و پاسخ را بررسی کنید و یا به وبگاه NIH بالینی مراجعه کنید .
چرا در تحقیقات بالینی شرکت کنید ؟
مردم به دلایل مختلف در آزمایش‌های بالینی شرکت می‌کنند . داوطلبان سالم می‌گویند که برای کمک به دیگران و کمک به پیشرفت علم به جلو مشارکت می‌کنند . شرکت کنندگان با یک بیماری یا بیماری نیز برای کمک به دیگران مشارکت می‌کنند ، اما احتمالا ً جدیدترین درمان را دریافت می‌کنند و توجه و توجه بیشتری را از کارکنان آزمایش بالینی دریافت می‌کنند .
آزمایش‌ها بالینی امید برای بسیاری از مردم و فرصتی برای کمک به محققان برای یافتن درمان‌های بهتری برای دیگران در آینده را فراهم می‌کنند .
پیوستن به مطالعه در NIMH
NIMH ، بخشی از موسسه ملی بهداشت ، از طریق بخش intramural در موسسه ملی بهداشت در Bethesda مریلند ، از مطالعات تحقیقاتی حمایت می‌کند . این مطالعات شرکت کنندگان واجد شرایط از سراسر ایالات‌متحده را ثبت‌نام می‌کنند . شما همچنین می‌توانید در مورد مطالعات انجام‌شده در موسسه ملی بهداشت با استفاده از لینک‌های زیر یاد بگیرید :
پیوستن به یک مطالعه تحقیقاتی : بزرگسالان
پیوستن به یک مطالعه تحقیقاتی : کودکان
اغلب سوالات پرسیده شده در مورد شرکت‌کننده در مطالعات تحقیقاتی NIMH برای بزرگسالان & کودک
برای دریافت به روز رسانی ‌های دوره‌ای در زمینه تحقیقات سلامت روانی : اخبار ، منابع ، رویداده‌ای آموزشی ، و مطالعات تحقیقات بالینی که در مرکز بالینی NIH انجام شد ، لطفا ً Updates intramural را subscribe و انتخاب کنید.
روش‌های دیگر برای پیدا کردن یک محاکمه بالینی نزدیک به شما :
در مورد مطالعات محلی که ممکن است برای شما مناسب باشند ، با پزشک تان صحبت کنید .
موسسه ملی بهداشت / کتابخانه ملی بهداشت ( ان ان ان ) / کتابخانه ملی ثبت Medicine's مناطق فدرال و خصوصی در سراسر کشور برای انواعی از بیماری‌ها و بیماری‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌است . همچنین می‌توانید بیشتر در مورد نحوه مشارکت ، ارجاع یک بیمار یا یادگیری در مورد نتایج مطالعات یاد بگیرید . لطفا ً با هر تیم مطالعه تحقیقات تماس بگیرید تا جزئیات بیشتر را یاد بگیرید . اگر برای یک مطالعه واجد شرایط هستید ، پس یک ارزیابی مرتبط با مطالعه ، درمان و ، در برخی موارد حمل و نقل به NIH بدون هزینه برای شما و یا برنامه سلامتی ارائه می‌شود .
در یک گنجینه ملی از داوطلبان تحقیقات مانند ResearchMatch عضو شوید . این یک ابتکار با پشتوانه ملی (NIH برای اتصال ۱ ) افرادی است که تلاش می‌کنند مطالعات تحقیقاتی را پیدا کنند، و ۲ ) محققان به دنبال مشارکت در مطالعات خود هستند . این یک ثبت رایگان و تضمین برای عموم برای داوطلب شدن و درگیر شدن در مطالعات تحقیقات بالینی است که به بهبود سلامت در آینده کمک می‌کند .
سوالات متداول
اغلب سوالات پرسیده شده در مورد شرکت‌کننده در مطالعات تحقیق حزب رنسانس اسلامی برای بزرگسالان & کودک
مطالعات تحقیقاتی NIMH در موسسه ملی بالینی بهداشت در ایالت مریلند در نزدیکی واشنگتن دی سی انجام شده‌است . از سال ۱۹۵۳ ، بیماران از هر ۵۰ ایالت در پژوهش بر روی یک اساس بستری یا سرپایی شرکت کرده‌اند .
برای اطلاعات بیشتر ، بازدید : عضو مطالعه شوید .
ماموریت تحقیقاتی ما ، تبدیل درک و درمان بیماری‌های روانی از طریق تحقیقات اولیه و بالینی ، هموار کردن راه برای پیش‌گیری ، بازیابی و درمان است .
برخی مطالعات تحقیقاتی NIMH شرکت کنندگان در سراسر ایالات‌متحده را ثبت‌نام می‌کنند .
گام‌های اول برای مشارکت در تحقیقات :
فراخوانی NIMH
یاد گرفتن جزئیات مطالعه
برای واجد شرایط بودن آماده باشید
رضایت دادن به مشارکت

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: