روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

محققان برای تعیین اینکه آیا قرار گرفتن در معرض تاثیرات سر تکراری تاثیر می‌گذارد ، بر روی هرس معمولی مغز در بازیکنان جوان فوتبال تاثیر می‌گذارد یا خیر.
برای مطالعه ، ۶۰ جوان و بازیکنان فوتبال دبیرستان بدون سابقه رشد ، اختلالات عصبی یا روانی و هیچ سابقه ضربه مغزی پیش از این یا در طول فصل به سیستم telemetry Impact Head ( HITS ) مجهز بودند . HITS دارای accelerometers یا حسگر هستند که اندازه ، مکان و جهت اثرات را بر سر اندازه‌گیری می‌کنند . داده‌های تاثیر از کلاه‌خود برای محاسبه خطر قرار گرفتن ضربه مغزی برای هر بازیکن استفاده شد .
سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند : بازیکنان دارای ضربه بالا ( ۲۴ ) و بازیکنان کم‌درآمد ( ۳۶ ) ، براساس هر خطر player's در معرض قرار گرفتن سر جمعی قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن .
بررسی‌های پیش و پس از فصل استراحت کارکردی ( fMRI ) بر روی تمام بازیکنان انجام شد و در عرض پنج مولفه ، شبکه حالت پیش‌گزیده ( dmn ) مورد بررسی قرار گرفت .
مغز dmn یک شبکه از مناطقی است که در مناطق خاکستری مغز مغز قرار دارد . این شامل سازه‌هایی است که زمانی فعال می‌شوند که یک فرد بیدار باشد و در درون‌نگری یا پردازش احساسات درگیر شود ، که فعالیت‌هایی هستند که برای سلامت مغز مهم هستند .
نتایج این فصل نشان داد که افزایش قابل‌توجه در قدرت و حجم ماده خاکستری در نوک پیشانی ، در گروه تاثیر گذار ، افزایش چشمگیری داشته‌است .
Murugesan گفت : " در مطالعه ما در ارتباط با اتصالات ضعیف بین بخش‌های مختلف مغز نشان‌داده شده‌است .
مطالعات of و biomechanical از همین گروه از شرکت کنندگان در دانشگاه ویک فارست در وینستون - سالم انجام شد و یافته‌های آن‌ها نشان داد که بیشتر اثرات سر در طی تمرین رخ داده‌است .
Murugesan گفت : " با جایگزین کردن تمرین‌های تمرین تاثیر بالا با تمرین‌های کم یا بدون ضربه ، نوردهی کلی سر - ضربه برای بازیکنان را می‌توان کاهش داد ."
محققان همچنین پیشنهاد کردند که تغییرات جزئی در بازی نیز می‌تواند برای کاهش تماس با سرعت کامل اجرا شود .
Murugesan گفت : " قانون جدید لیگ فوتبال ملی شروع از بین بردن شروع فرار یک نمونه است ."
محققان امیدوارند که مطالعه بیشتری را برای درک کامل تغییرات طولانی‌مدت در شبکه‌های مغزی و ارتباط آن‌ها با عملکرد روان‌پزشکی عصبی انجام دهند .
بیش از نیمی از بیماران ICU در انگلستان علائم اختلالات روانی را گزارش کرده‌اند .
مبدا :
BioMed مرکزی
خلاصه :
بنا بر یک مطالعه جدید ، بیمارانی که در انگلستان از بیماری‌های بحرانی جان سالم به در برده‌اند ، اغلب علائم اضطراب ، استرس پس از حادثه و یا افسردگی را گزارش می‌دهند . علائم افسردگی بعد از بیماری وخیم به نظر می‌رسد در خطر مرگ قرار دارند .
بیمارانی که در انگلستان از بیماری‌های بحرانی جان سالم به در برده‌اند و از مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌کنند ، اغلب علائم اضطراب ، استرس پس از حادثه و یا افسردگی را گزارش می‌دهند . علائم افسردگی بعد از بیماری وخیم به نظر می‌رسد در خطر مرگ قرار دارند .
محققان دانشگاه آکسفورد در مورد اختلالات روانی در یک گروه متشکل از بیماران ICU از بیماران ICU ، تحقیق و بررسی کردند . آن‌ها دریافتند که ۴۶ درصد از بیماران علائم اضطراب را گزارش کرده‌اند که ۴۰ درصد علائم افسردگی و ۲۲ درصد را گزارش کرده‌اند ، در حالی که ۱۸ درصد از بیماران در این مطالعه علائم هر سه شرایط روانی را گزارش کرده‌اند .
دکتر پیتر Watkinson ، نویسنده مربوطه می‌گوید : " مشکلات روانی پس از درمان برای یک بیماری حیاتی در ICU ، بسیار رایج و اغلب پیچیده هستند . زمانی که علایم یک اختلال روانی وجود دارد ، یک شانس ۶۵ درصدی وجود دارد که آن‌ها با نشانه‌های یک اختلال روانی دیگر همراه خواهند بود ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: