روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

عوامل روان‌درمانی:
انواع مختلفی از مداخلات و مداخلات برای اختلالات خاص نشان‌داده شده‌است . ورزش‌کاران ممکن است از یک رویکرد اولیه استفاده کنند یا عوامل مختلفی را بسته به آموزش , شرایط درمان و نیازهای فرد دریافت کنند .
در اینجا مثال‌هایی از این عناصر آورده شده‌است :
کمک به فرد آگاه از روش‌های تفکری است که ممکن است خودکار باشد اما غیر دقیق و مضر باشد . ( یک مثال ممکن است فردی باشد که نظر کمی درباره توانایی‌های خود دارد . درمانگر به فرد کمک می‌کند تا راه‌هایی برای پرسیدن این افکار بیابد , درک کند که چگونه احساسات و رفتار را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند و راه‌هایی برای تغییر الگوهای خود با شکست را امتحان می‌کنند. این رویکرد در مرکز درمان شناختی - رفتاری قرار دارد .
شناسایی راه‌هایی برای مقابله با استرس .
بررسی عمیق تعاملات فرد با دیگران و ارائه راهنمایی با مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی , در صورت نیاز .
روش‌های آرام‌سازی و بهوشیاری
درمان نوردهی برای افراد با اختلالات اضطرابی . در مواجهه با درمان , فرد دوره‌های کوتاهی را در محیط حمایتی , یادگیری برای تحمل پریشانی اقلام , ایده‌ها , یا صحنه‌های خیالی صرف می‌کند . در طول زمان ترس از این چیزها از بین می‌رود .
* ردیابی احساسات و فعالیت‌ها و تاثیر هر کدام بر دیگری .
برنامه‌ریزی ایمنی می‌تواند شامل کمک به فرد برای تشخیص علایم هشدار و تفکر درباره استراتژی‌های مقابله مانند تماس با دوستان , خانواده یا پرسنل اورژانس باشد .
مشاوره حمایتی به فرد برای کشف مسایل مشکل‌آفرین و فراهم آوردن حمایت عاطفی .
سلامت الکترونیک
تلفن , اینترنت و دستگاه‌های تلفن همراه امکانات جدیدی را برای ارائه مداخلات ایجاد کرده‌اند که می‌توانند به افراد در مناطقی برسند که در آن‌ها متخصصان سلامت روانی ممکن است به آسانی در دسترس نباشند و می‌توانند در دسترس باشند . برخی از این روش‌ها شامل یک درمانگر است که به یک فاصله کمک می‌کند , اما برخی دیگر - مانند برنامه‌های مبتنی بر وب و برنامه‌های تلفن همراه - برای ارائه اطلاعات و بازخورد در غیاب درمانگر طراحی شده‌اند . برای مروری بر صفحه واقعیت ما در زمینه تکنولوژی و آینده درمان روانی .
برخی از رویکردهایی که از رسانه‌های الکترونیکی برای ارائه کمک به شرایط مرتبط با سلامت روانی استفاده می‌کنند , توسط تحقیقات نشان داده شده‌اند تا در برخی شرایط مفید باشند , اما برخی دیگر نه هنوز . انجمن روان‌شناسی آمریکا اطلاعاتی دارد که پیش از انتخاب درمان آنلاین در نظر گرفته شده‌است.
لازم به ذکر است که همانند همه مراقبت‌ها برای شرایط موثر بر سلامت روان , درمان باید متناسب با شرایط و فرد باشد . روش‌های سلامت الکترونیک ممکن است در برخی موقعیت‌ها مفید باشند , از جمله پشتیبانی از سایر روش‌های درمان فرد , اما ممکن است به عنوان جایگزینی برای مراقبت فردی مناسب یا موثر نباشد .
هنوز هیچ منبع مرکزی برای اطلاعات در مورد اثربخشی برنامه‌های بهداشتی وجود ندارد . لینک‌های زیر اطلاعاتی در مورد فن‌آوری اطلاعات بهداشتی به طور کلی دارند :
بهداشت : چگونه اطلاعات بهداشتی خود را خصوصی و ایمن از وزارت بهداشت و خدمات انسانی حفظ کنید
درک برنامه‌های کاربردی تلفن همراه
اطلاعات مربوط به کاربردهای پزشکی موبایل از اداره غذا و دارو
اگر شما به استفاده از یک app موبایل علاقه‌مند هستید , اطلاعات ضمیمه را بخوانید , از جمله اینکه این برنامه چگونه مورد آزمایش قرار گرفته‌است . اگر با یک مشاور کار می‌کنید , با او یا او برای ارزیابی برنامه مشاوره کنید .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: