روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

 
دکتر Gambetti سپس با دکتر Zou، دستیار مدیر در مرکز، برای حل معمای یک بیماری که برخی از ویژگی‌های بیماری prion را در امتحان histopathological به نمایش گذاشت، هم‌کاری کرد اما با استفاده از آزمون استاندارد وسترن بلات منفی بود.
دکتر Zou's، استادیار پاتولوژی در مدرسه ذخیره غربی پزشکی، به خاطر می‌آورد: " هنگامی که من اولین اثر وسترن بلات را در این موارد با آنتی‌بادی متفاوتی در برابر prions به دست آوردم، تعجب کردم که این پرونده‌ها به طور مداوم این مجموعه تنظیمات خاص را به نمایش گذاشتند؛ کسی که من در بیش از ۱۰ سال کار بر روی بیماری‌های prion انسانی ندیده بودم. کشف این نوع منحصر به فرد from شواهد محکمی را ارایه می‌دهد که این بیماری جدید ممکن است دارای بیماری زا باشد که متفاوت از بیماری مزمن prion است که در حال حاضر شناخته شده‌است.
 
 
 
با وجود تحقیقات گسترده، یک گروه نسبتا بزرگ از بیماری‌های مخرب عصبی مرتبط با جنون هنوز تعریف‌نشده اند. قبل از کشف و مشخص شدن، VPSPr یکی از the diseases undefined بود. کشف of در آن گروه از بین رفته‌است. در دو سال بعد از کشف آن، بیش از ۳۰ مورد گزارش شده‌است.
 
 
 
دکتر Gambetti، استاد آسیب‌شناسی در دانشکده پزشکی کیس وسترن of، چنین نتیجه‌گیری می‌کند: " اگر، همانطور که شواهد موجود نشان می‌دهند، مکانیزم VPSPr موثر بر مغز متفاوت از دیگر بیماری‌های پراکنده دیگر است، مانند sCJD، کشف of نیز می‌تواند برای سایر بیماری‌های dementing نیز مفید باشد، و دارای پیامدهایی برای استراتژی‌هایی است که باید برای رسیدن به درمان دنبال شوند."
 
 
 
دکتر Gambetti و Zou به همراه گروه تحقیقاتی گسترده خود قصد دارند تا پروتیین prion غیر عادی مرتبط با VPSPr و دیگر ویژگی‌های مهم پروتئین، مانند میل disease's برای انتقال به واکسن و تکرار آن در لوله‌های تست را مشخص کنند. این ویژگی‌ها در VPSPr با نتایج of برای بدست آوردن یک تصویر کامل از این که چگونه پروتیین غیر عادی مغز در این دو بیماری مغز را مورد حمله قرار می‌دهد، مقایسه خواهد شد.
 
 
 
این تحقیق با تامین بودجه موسسه ملی بهداشت، مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها، بنیاد Britton، بنیاد CJD، Alliance BioSecure، و مرکز دانشگاه در پیری و بهداشت با حمایت بنیاد مک گرگور و صندوق President's Discretionary (کیس وسترن رزرو)حمایت شد.
prions عفونی می‌توانند به طور خود در بافت طبیعی مغز ایجاد شوند.
مبدا:
موسسه تحقیقاتی Scripps
خلاصه:
در یک کشف جدید شگفت‌انگیز، دانشمندان برای اولین بار نشان داده‌اند که prions غیر عادی، تکه‌های پروتیین عفونی که عاری از DNA یا آران‌ای است و می‌تواند باعث بیماری عصبی کشنده شود، می‌تواند به طور ناگهانی از بافت مغز سالم شروع شود.
در یک مطالعه جدید که شامل تحقیقات در هر دو طرف آتلانتیک شد، دانشمندان موسسه تحقیقات Scripps در فلوریدا و کالج عصب‌شناسی دانشگاه لندن (UCL)در انگلستان برای اولین بار نشان دادند که prions غیرطبیعی، تکه‌های پروتیین عفونی که فاقد DNA یا RNA هستند، می‌توانند به طور ناگهانی از بافت مغز سالم فوران کنند.
 
کاتالیست در این مطالعه، سطح فلزی سیم‌های فولادی ساده بود. تحقیقات پیشین نشان داد که prions به آسانی به این نوع سطوح متصل می‌شوند و می‌توانند منجر به بروز عفونت با کارایی قابل‌توجه شوند. به طور شگفت‌انگیز، با توجه به تحقیق جدید، سیم‌های پوشیده شده با homogenate مغزی غیر عفونی می‌تواند موجب بیماری prion در کشت سلول شود که به موش تبدیل شده‌بود.

منبع سایت علم روز

 





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: