روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

یک تاثیر بد
اما it's مشخص می‌کنند که چه اتفاقی می‌افتد وقتی این مکانیزم‌ها توقف می‌کنند - - پروتیین‌های misfolded شروع به استخدام نسخه‌های معمولی از همان پروتیین می‌کنند و تجمع بزرگ را شکل می‌دهند . حضور این اجتماعات در نورون‌ها با چندین بیماری عصبی عصبی مرتبط است .
Kopito دریافت که پروتیین جهش‌یافته مرتبط با بیماری Huntington's می‌تواند یک سلول را ترک کرده و یک سلول دیگر را وارد کند ، و در هر سلول جدید مشکل ایجاد کند ، چرا که در طول خط پیشرفت می‌کند . گسترش پروتیین misfolded ممکن است توضیح دهد که چگونه Huntington's در مغز پیشرفت می‌کند .
این بیماری مانند Parkinson's و Alzheimer's در یک ناحیه از مغز شروع می‌شود و به بقیه منتقل می‌شود . این مشابه با گسترش of ، the self که در بیماری جنون گاوی و در انسان‌ها ، بیماری Creutzfeldt - ژاکوب هم نقش دارند ، مشابه است . از آنجا که پروتئین misfolded به قسمت‌های بیشتری از مغز می‌رسد ، می‌تواند مسئول بدتر شدن این بیماری‌ها باشد .
Kopito گفت که اکنون که می‌دانیم این پروتئین‌های misfolded بخشی از زمان خود را در خارج از سلول‌ها صرف می‌کنند، از یک سلول به سلول دیگر سفر می‌کنند ، داروهای جدید می‌تواند آن‌ها را در آنجا هدف قرار دهد . این می‌تواند به جلوگیری یا جلوگیری از پیشرفت این بیماری‌ها کمک کند .
Kopito در حال حاضر تلاش می‌کند تا بفهمد چگونه پروتیین‌ها در وهله اول از غشای سلولی عبور می‌کنند . فقط یکبار در سیتوپلاسم cell's وجود دارد که این پروتئین‌ها می‌توانند دیگران را استخدام کنند . بنابراین این مطالعات می‌تواند به یافتن راه‌هایی برای نگه داشتن چنین makers از پروتئین‌های طبیعی کمک کند .
او همچنین با Liqun Luo ، استاد زیست‌شناسی ، هم‌کاری می‌کند تا این پروتئین‌ها را بین سلول‌های موجود در سیستم عصبی و عصبی ایجاد کند . Kopito گفت که او در آینده امیدوار است که کار بیولوژی cell را به آسیب‌شناسی بیماری ربط دهد تا نقش پروتیین‌ها در بیماری انسان را درک کند .
این که چگونه پروتئین‌ها در طول آکسون‌ها در مغز حرکت می‌کنند
مبدا :
دانشگاه کالیفرنیا - سن دیگو
خلاصه :
محققان موتورها را شناسایی کرده‌اند که پروتئین‌های prion غیر عفونی را حرکت می‌دهند - - در بسیاری از سلول‌های پستانداران یافت می‌شود - - بالا و پایین مسیرهای حمل و نقل عصبی . شناسایی مکانیسم‌های حرکت طبیعی of ممکن است به محققان کمک کند تا گسترش of عفونی را در داخل و بین نورون‌ها برای رسیدن به مغز درک کنند و به توسعه درمان‌های پزشکی برای توقف حمل و نقل کمک کنند .
محققان در دانشگاه کالیفرنیا ، سن دیگو از پزشکی ، موتورها را شناسایی کرده‌اند که پروتئین‌های prion عفونی را حرکت می‌دهند ( PrPC ) - - در بسیاری از سلول‌های پستانداران یافت می‌شود - - بالا و پایین مسیرهای حمل و نقل عصبی . شناسایی مکانیسم‌های حرکت طبیعی of ممکن است به محققان کمک کند تا گسترش of عفونی را در داخل و بین نورون‌ها برای رسیدن به مغز درک کنند و به توسعه درمان‌های پزشکی برای توقف حمل و نقل کمک کنند .
مطالعه آن‌ها در ویرایش ۱۸ فوریه سلول ژورنال منتشر شده‌است .
پروتیین prion کوچک در غشا سلولی نورون‌های مغزی یافت می‌شود . شکل misfolded یا عفونی این پروتیین که " scrapie " نامیده می‌شود مسئول بیماری جنون گاوی است و نیز در بیماری Creutzfeldt - ژاکوب در انسان‌ها نقش داشته‌است . فرم‌های غیر عفونی و scrapie برای تولید بیماری تعامل دارند ، بنابراین ، برای کمک به کشف این که چگونه عفونت در داخل و بین سلول‌های نورونی به مغز گسترش می‌یابد ، دانشمندان UCSD مکانیزم حرکت سلول‌های عصبی نرمال را در سلول‌های عصبی موش مورد مطالعه قرار دادند .
" کار ما از تصحیح مکانیزم عادی حرکت این پروتئین prion به ما کمک خواهد کرد تا درک کنیم که چگونه نسخه‌های نابود کننده بیماری زا در بیماری جنون گاوی و دیگر بیماری‌های prion شکل می‌گیرند و در مغز منتقل می‌شوند . Intriguingly ، محقق اصلی لری Goldstein ، محقق موسسه پزشکی سلولی و مولکولی ، هوارد هیوز ، محقق موسسه پزشکی هاوارد هیوز ، و مدیر کالج سلول‌های بنیادی سن دیگو ، گفت : " Intriguingly ، اثر ما نیز ممکن است بر آنچه که در سایر بیماری‌های دامی نظیر بیماری Alzheimer's رخ می‌دهد ، روشن کند ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: