روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

کاهشی در میزان CSF ها نشان‌دهنده عدم تعادل متابولیسم iron brain's است که با sCJD مرتبط است . دکتر سینگ توضیح می‌دهد که جدا بودن بخشی از فرآیند بیماری sCJD ، به احتمال زیاد شاخص دقیق‌تر of نسبت به تست‌های فعلی است .
دکتر سینگ توضیح می‌دهد : " CSF اولین biomarker است که مربوط به آسیب‌شناسی زیربنایی در مغز sCJD می‌باشد . "
در حال حاضر ، sCJD با آزمایش برای سطوح بالا از پروتئین ۱۴ - ۳ - ۳ و T - تاو در CSF حالات مورد ظن بیماری تشخیص داده می‌شود . از آنجا که این نشانگرهای زیستی در چندین بیماری دیگر در کنار sCJD قرار گرفته‌اند ، رخداد نتایج مثبت کاذب بالا است . تعویض ۱۴ - ۳ - ۳ با Tf ، ویژگی تست را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد، و ترکیب biomarker بالاتری را برای تشخیص of فراهم می‌کند .
براساس گفته‌های دکتر سینگ ، توانایی تشخیص دقیق بیماران در حالی که هنوز زنده هستند ، برای جلوگیری از انتشار غیر عمدی sCJD ها به افراد سالم ، برای کاهش the عوامل قابل‌درمان اسهال ، و در نهایت به توسعه روش‌های درمانی بالقوه برای sCJD حیاتی است .
به عنوان بخشی از مطالعه آن‌ها ، دکتر سینگ و تیم او میزان Tf در CSF را تا ۲۴ ماه قبل از مرگ از موارد تایید شده of ( n = ۹۹ ) و جنون of - ( n = ۷۴ ) تخمین زدند . آن‌ها دریافتند که سطح Tf در موارد sCJD در مقایسه با جنون of - کاهش‌یافته است . تست بیشتر نشان داد که اندازه‌گیری of به تنهایی با حساسیت ۸۵ درصد ، اختصاصی بودن ۷۲ درصد و دقت ۸۰ درصد شناسایی شده‌است . هنگامی که ترکیب با the surrogate T - تاو ، پیوند CSF و T - تاو با ویژگی بهبود یافته ۸۷ درصد و دقت ۸۶ درصد با توجه به این تحقیق شناسایی شد .
علاوه بر ارائه دقت تشخیصی ، دکتر سینگ یادآور می‌شود که CSF Tf دارای چندین مزیت دیگر است . در شناسایی enzymes مقاوم است و به احتمال زیاد نتایج دقیق را حتی از نمونه‌هایی که به طور تصادفی با خون در طول فرآیند جمع‌آوری به طور تصادفی آلوده شده‌اند ارایه می‌دهد ؛ و ، Tf در CSF ها به طور تصادفی بین ۱۴ - ۳ - ۳ و T - تاو فراوان بوده و اجازه تشخیص دقیق از حجم نمونه کوچک را می‌دهد .
با حرکت به جلو ، محققان تلاش خواهند کرد تا یک تست ساده و کمی برای CSF ها ایجاد کنند تا روش سریع و یکنواخت تشخیصی برای sCJD را فراهم کنند . آن‌ها همچنین به آزمایش نمونه‌های CSF از sCJD و دیگر انواع اختلالات بدن انسان و حیوانی ادامه خواهند داد تا اولین نقطه زمانی را در این دوره بیماری ایجاد کنند که این آزمایش مثبت شود .
کشف انبار کاه در انبار کاه ، یک داروی بالقوه بیماری‌های مغزی را شناسایی می‌کند .
مبدا :
انجمن شیمی آمریکا
خلاصه :
دانشمندانی که بیش از ۱۰۰۰۰ ترکیب شیمیایی را در طول سال گذشته در جستجوی داروهای جدید برای گروهی از بیماری‌های مغزی untreatable بررسی کردند، گزارش می‌دهند که یک ماده وعده‌های غیرمعمول را نشان می‌دهد . نشانه‌های مثبت اولیه برای به اصطلاح بیماری‌های prion ناشی از تحقیقات در موش‌های آزمایشگاهی و فرهنگ‌های سلول است .
دانشمندانی که بیش از ۱۰۰۰۰ ترکیب شیمیایی را در طول سال گذشته در جستجوی داروهای جدید برای گروهی از بیماری‌های مغزی untreatable بررسی کردند، گزارش می‌دهند که یک ماده وعده‌های غیرمعمول را نشان می‌دهد . آن‌ها در گزارشی در مجله شیمی دارویی "ACS " می‌گویند که نشانه‌های مثبت اولیه برای به اصطلاح بیماری‌های prion از تحقیقات در موش‌های آزمایشگاهی و فرهنگ‌های سلولی حاصل می‌شود .
آدام Renslo و همکارانش که برنده جایزه نوبل (استنلی ) هستند . Prusiner توضیح دهید که بیماری‌های prion شامل بیماری‌هایی مثل بیماری جنون گاوی در حیوانات و بیماری Creutzfeldt - ژاکوب در انسان‌ها هستند که ناشی از رسوب پروتئین prion غیر عادی در بافت مغز است . بیماری‌های prion همواره مرگبار هستند و هنوز هیچ درمانی در دسترس نیست .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: