روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

همچنین اعتقاد بر این است که انتقال iatrogenic ممکن است در نتیجه ابزارهای جراحی آلوده رخ دهد - - یک نگرانی که بیمارستان‌ها در اسکس و ولز را وادار به تماس با بیماران در اوایل امسال کرد .
در واکنش به این شواهد که vCJD پتانسیل ایجاد عفونت موج دوم ناشی از انتقال انسان به انسان را دارد ، اداره حفاظت از بهداشت ( هکتوپاسکال ) تلاش کرد تا یک آرشیو بافت پس از مرگ ایجاد کند .
هدف آن تعیین میزان شیوع پروتیین prion غیر عادی است که نشانه عفونت vCJD در انگلستان است تا تاثیر اقدامات احتیاطی فعلی را تعیین کرده و مشخص کند که آیا معیارهای بیشتری لازم است .
اما پس از یک مکاتبه طولانی با افسر ارشد پزشکی ، the با اشاره به مسائل از جمله قانونی بودن آن ، هزینه و امکان پذیر بودن آن خودداری کرد و نتیجه‌گیری کرد که شرکت در بخش " به طور زیان‌آور بر استقلال خدمات coronial تاثیر خواهد گذاشت و اعتماد عمومی را بیشتر خواهد کرد ."
به گفته نویسندگان این روزنامه ، " کاهش مشارکت در این مطالعه ، گمراه شده و شکست قابل‌توجهی از سوی the برای به رسمیت شناختن تعهد اخلاقی coroners برای حفاظت از سلامت عمومی را نشان می‌دهد ."
آن‌ها افزودند : " حفاظت از بهداشت عمومی یک وظیفه مناسب و حیاتی مسئولان دولتی است چرا که چنین حمایتی به تضمین شرایط لازم برای افراد و گروه‌ها برای زندگی سالم و ایمن کمک می‌کند ."
نویسنده اصلی کاترین McGowan ، که در دانشکده بهداشت و سیاست عمومی در LSHTM مستقر است ، گفت : " یک قاضی ارشد با درک روشنی از نقش خدمات coroner's در حفاظت از منافع عمومی - باید بتواند این نوع نظرسنجی از سلامت عمومی را در آینده تسهیل کند ."
علی‌رغم تلاش‌های دلیرانه مجلس اعیان برای حفظ موقعیت پیشنهادی بازپرس ، از میان برداشتن لایحه هیات‌های دولتی ، اکنون این موضع احتمالا ً توسط مجلس عوام اخراج خواهد شد . این یک اشتباه جدی به نظر می‌رسد ."
biomarker جدید برای بیماری Creutzfeldt - ژاکوب شناسایی شد
مبدا :
دانشگاه کیس وسترن رزرو
خلاصه :
محققان اولین بیماری مربوط به بیماری را برای بیماری sporadic - ژاکوب ( sCJD ) ، یک بیماری مغزی مرگبار و فاسد که هیچ درمانی وجود ندارد ، شناسایی کرده‌اند . sCJD یکی از علل جنون است و معمولا ً منجر به مرگ در طی یک سال بروز بیماری می‌شود .
Neena سینگ ، MD و همکاران دانشکده پزشکی دانشگاه کیس وسترن ، اولین بیماری ویژه بیماری را برای بیماری sporadic - ژاکوب ( sCJD ) ، یک بیماری مرگبار و فاسد مغز که هیچ درمانی وجود ندارد ، شناسایی کرده‌است . sCJD یکی از علل جنون است و معمولا ً منجر به مرگ در طی یک سال بروز بیماری می‌شود .
این یافته‌ها که در شماره ۹ مارس of یک مجله علمی منتشر شده توسط کتابخانه عمومی علوم ، مبنایی را برای تهیه یک تست برای تشخیص sCJD در حالی که بیماران هنوز زنده هستند ، ارایه می‌دهد . در حال حاضر تنها تست تشخیصی قطعی برای این بیماری نیازمند بافت مغز با نمونه‌برداری و یا بعد از مرگ است .
در مطالعه آن‌ها ، دکتر سینگ ، دانشیار آسیب‌شناسی در دانشکده پزشکی ، و تیمش دریافتند که سطح پروتیین حمل و نقل ( Tf ) به طور قابل‌توجهی در مایع مغزی - نخاعی بیماران مبتلا به sCJD قبل از مرحله نهایی این بیماری ، بطور بالقوه برای تشخیص زودهنگام کاهش می‌یابد .
دکتر سینگ می‌گوید : " کاهش در Tf به اندازه کافی قابل‌توجه است که تشخیص sCJD از مبدا غیر CJD با دقت ۸۰ درصد را تشخیص دهد . " این امر حاکی از آن است که دو مشخصه زیستی نشان‌دهنده فرآیندهای جداگانه بیماری و مکمل یکدیگر بعنوان نشانگرهای زیستی تشخیصی است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: