روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

دانشمندان موسسه ملی بیماری‌های عفونی و عفونی ( NIAID ) ، بخشی از موسسه ملی بهداشت ( NIH ) ، گزارش می‌دهند که آن‌ها یک روش - - ۱۰، ۰۰۰ برابر نسبت به روش‌های دیگر - - برای شناسایی بیماری Creutzfeldt - ژاکوب ( vCJD ) در پلاسمای خون ایجاد کرده‌اند . vCJD نوعی بیماری prion در انسان است که منجر به آسیب مغزی و مرگ می‌شود . محققان NIAID همچنین از این آزمون برای تشخیص سریع scrapie ، بیماری prion گوسفند ، در hamsters عفونی ، و برخی از نشانه‌های بیماری استفاده کردند .
بیماری prion که به نام transmissible spongiform قابل انتقال نیز شناخته می‌شود ، تشخیص ، untreatable و در نهایت کشنده است . دانشمندان بر این باورند که prions ناشی از بیماری ، خوشه‌های غیر عادی مولکول‌های پروتئین prion هستند . معمولا ً مولکول‌های پروتئینی prion در هر پستاندار به شکل بی‌ضرر و بی‌ضرر وجود دارند . در بیماری‌های prion ، آسیب بافت اسفنجی از اسفنج میکروسکوپی را در مغز به جا می‌گذارد . علاوه بر vCJD و scrapie ، انواع دیگر بیماری‌های prion عبارتند از : بیماری‌های مزمن به هدر رفته در گوزن ، گوزن شمالی و گوزن و بیماری گاوی bovine گاوی که به عنوان بیماری جنون گاوی شناخته می‌شود .
از آنجا که حیوانات و انسان‌ها سال‌ها قبل از بروز علائم بیماری مبتلا شده‌اند ، دانشمندان کوشیده‌اند تا یک ابزار غربالگری سریع و حساس را برای تشخیص بیماری‌های prion در خون ایجاد کنند که به تلاش‌ها برای جلوگیری از گسترش بیماری‌های prion در بین گونه‌ها از طریق عرضه خون و یا در غیر این صورت کمک خواهد کرد .
هم‌کاری با دانشمندانی از Prionics AG مستقر در سوییس ، گروه NIAID رویکرد مبتنی بر آنتی‌بادی را با واکنش تبدیل پروتیین القا شده به زمان حقیقی ( RT - QuIC ) ترکیب کرد . RT - QuIC که در سال‌های اخیر توسعه‌یافته است، تشخیص می‌دهد که پروتیین prion نرمال به یک شکل غیر عادی تبدیل می‌شود . تست نتیجه - - که آن‌ها را enhanced می‌نامند ( eQuIC ) - - چشم‌انداز را برای تشخیص معمول سطوح پایین of غیر عادی در بافت‌ها ، مایعات و نمونه‌های محیطی نظیر خاک بهبود می‌بخشد . این گروه قصد دارد eQuIC را به عنوان یک ابزار بالقوه برای تشخیص بیماری‌های مختلف prion در حیوانات مختلف مورد مطالعه قرار دهد .
بیماری Creutzfeldt - ژاکوب : غلط بودن برای گفتن نه به جمع‌آوری بافت پس از مرگ ، دانشگاهیان بریتانیایی بحث می‌کنند .
مبدا :
دانشکده بهداشت & در لندن ( LSHTM )
خلاصه :
ایجاد یک آرشیو بافت پس از کالبدشکافی برای مطالعه نوع بشر از بیماری جنون گاوی به دلیل امتناع misguided از شرکت coroners برای مشارکت ، دانشگاهیان در بریتانیا در یک مقاله جدید استدلال می‌کنند .
محققان در یک مقاله جدید استدلال می‌کنند که ایجاد یک آرشیو بافت پس از کالبدشکافی برای مطالعه نوع بشر از بیماری جنون گاوی به دلیل امتناع misguided از شرکت coroners برای شرکت در یک مقاله جدید شکست خورد .
انجمن Coroners انگلستان و ولز ( CSEW ) تعهد اخلاقی خود برای حفاظت از سلامت عمومی " را از خطرات بالقوه جدید مرتبط با بیماری variant - یاکوب ( vCJD ) به رسمیت نشناخته و تصمیم گرفت که اجازه ندهد مجموعه بافت‌های کالبد شکافی را کالبد شکافی نکند . این نتیجه‌گیری یک مقاله است که توسط محققی در دانشکده بهداشت & در لندن نوشته شده‌است که به صورت آنلاین منتشر شده‌است و قرار است در نسخه بعدی مجله بهداشت عمومی ظاهر شود .
نویسندگان می‌گویند که بر این باورند که دلایل ارایه‌شده توسط the برای توجیه شرکت در این مطالعه کافی نبود و خواستار بررسی گسترده‌تر نقش of در اقدامات بهداشت عمومی در آینده شد . آن‌ها همچنین از حرکت دولت برای لغو موقعیت پیشنهادی بازپرس بخش به عنوان بخشی از لایحه هیات‌های دولتی انتقاد کردند که قرار است روز دوشنبه در روز دوشنبه در مجلس اعیان قرائت شود .
تا سال ۲۰۰۳ ، همه موارد of - - یک بیماری مرگبار - - در انسان‌ها ناشی از قرار گرفتن در معرض خطر جنون گاوی ( BSE ) در رژیم غذایی است .
به تازگی تعداد کمی از عفونت ناشی از انتقال خون از اهدا کنندگان است که نمی‌دانستند به with آلوده شده‌اند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: