روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

حدود ۴۰۰ ژن مخمر برای توانایی جلوگیری از ظهور جدید پروتیین‌های prion غربال شدند .
liebman گفت : " ما از طریق چندین پرده به تعداد بسیار کوچک‌تری ( از ژن‌ها ) رسیدیم که ظاهر prion را مهار کردند ." این ژن‌ها به دو کلاس تقسیم شدند - - که هنوز هم می‌توانست حلقه‌ها را بسازد ، که نشانه شروع تجمیع prion است . liebman گفت که اما دسته دیگر از ژن‌ها با تشکیل حلقه دچار مشکل شده‌اند .
liebman و Manogaran همچنین به دنبال تشکیل prion جدید بودند تا ببینند که آیا این ژن‌ها اثر سمیت همراه با پروتیینی دارند که موجب بیماری Huntington's می‌شود - - یک اختلال عصبی کشنده انسان .
liebman گفت : " ما دریافتیم که ژن‌هایی که می‌توانند حلقه کنند ، در حضور پروتیین بیماری‌های Huntington's سمی بودند .
liebman هشدار داد که مفاهیم کامل یافته‌ها هنوز درک نشده اند .
هر چه بیشتر در مورد این مکانیزم‌ها و ژن‌هایی که درگیر هستند بیشتر درک کنیم ، بیشتر خواهیم توانست ظاهر جدید بیماری prion - مانند Creutzfeldt - جاکوب و بیماری جنون گاوی را درک کنیم . هر چه بیشتر درک کنیم که چه چیزی بر سمیت تاثیر می‌گذارد ، بیشتر درک خواهیم کرد که چرا اینها سمی هستند ."
این یافته‌ها در مساله ۱۹ ماه مه of ژنتیک گزارش شده‌اند .
Manogaran ، که اکنون در دانشگاه ویسکانسین - میلواکی ، Joo Joo دستیار تحقیق UIC هنگ‌کنگ و دانشجوی دوره لیسانس UIC ، جوآن Hufana ، در این پروژه کار می‌کرد . دیگر نویسندگان این مقاله ، Jens Tyedmers از دانشگاه هایدلبرگ و سوزان lindquist از موسسه فن‌آوری ماساچوست هستند .
مواجهه بالقوه انسان با بیماری‌های prion مورد ارزیابی قرار گرفت
مبدا :
علوم بهداشتی
خلاصه :
محققان پتانسیل برای مواجهه با بیماری‌های prion ، شکار ، شکار گوزن ، و سفر به مناطقی را بررسی کرده‌اند که در آن‌ها بیماری‌های prion در حیوانات گزارش شده‌است . سه بیماری prion به طور خاص - - بیماری Creutzfeldt spongiform گاوی ، بیماری Creutzfeldt - ژاکوب و بیماری‌های مزمن - - در تحقیقات مشخص شده‌اند .
محققان مراکز کنترل و پیش‌گیری از بیماری‌ها ( CDC ) ، پتانسیل برای مواجهه با بیماری‌ها ، شکار ، مصرف گوشت گوزن ، و سفر به مناطقی که در آن بیماری‌های prion در حیوانات گزارش شده‌است را مورد بررسی قرار داده‌اند . سه بیماری prion به طور خاص - - گاوی spongiform گاوی ( BSE ) یا " بیماری جنون گاوی " )، بیماری variant - یاکوب ( vCJD ) و بیماری‌های مزمن ( cwd ) - - در تحقیقات مشخص شده‌اند .
نتایج این تحقیق در شماره ماه ژوئن نشریه انجمن رژیم آمریکا منتشر شده‌است .
" در حالی که بیماری‌های prion نادر هستند ، به طور کلی برای هر کسی که آلوده شود ، مهلک هستند . محقق ارشد جوزف Y گفت : " بیش از هر چیز دیگری ، نتایج این مطالعه از نیاز به مراقبت مداوم از بیماری‌های prion حمایت می‌کند ." Abrams ، MPH ، مرکز ملی بیماری‌های عفونی و بیماری‌های عفونی ، CDC ، آتلانتا ، گفت : " اما it's مهم است که مردم واقعیات را در مورد این بیماری‌ها بدانند ، به ویژه از آنجا که این مطالعه نشان می‌دهد که شمار زیادی از مردم در فعالیت‌هایی شرکت کرده‌اند که ممکن است آن‌ها را در معرض خطر ابتلا به آلودگی قرار دهند ."
اگر چه بیماری‌های نادر و غیر انسانی مانند CJD ممکن است به جنون گاوی مرتبط باشد . prion ( ذرات عفونی proteinaceous ) گروهی از بیماری‌های نادر مغز هستند که بر انسان‌ها و حیوانات تاثیر می‌گذارند . وقتی یک فرد مبتلا به بیماری prion می‌شود ، عملکرد مغز مختل می‌شود . این باعث ایجاد حافظه و تغییرات شخصیت ، زوال عقل و مشکلات با حرکت می‌شود . تمام اینها در طول زمان بدتر می‌شوند . این بیماری‌ها همواره مرگبار هستند . از آنجا که این بیماری‌ها ممکن است سال‌ها طول بکشد ، آگاهی از میزان قرار گرفتن انسان در معرض بیماری‌های prion ممکن است در رویداد شیوع بیماری مهم باشد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: