روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

صفحه، یک ضد افسردگی و داروهای دیگر را پیدا می‌کند که ممکن است بر ضد بیماری‌های خونی مغزی ناشی از مغز کار کنند
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک / دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک
خلاصه :
در یک مطالعه جدید ، محققان گزارش می‌دهند که چندین ترکیب شیمیایی از جمله یک ضد افسردگی را یافته‌اند که تاثیرات قدرتمندی بر ضد عفونی کردن عفونت‌های prion در موش‌ها دارند و در را به درمان‌های بالقوه بیماری‌های prion انسانی باز می‌کنند .
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک گزارش می‌دهند که چندین ترکیب شیمیایی از جمله یک ضد افسردگی را یافته‌اند که تاثیرات قدرتمندی بر ضد عفونی کردن عفونت‌های prion در موش‌ها دارند و در را به درمان‌های بالقوه بیماری‌های prion انسان باز می‌کنند .
محققان ، دکتر توماس Wisniewski ، پروفسور عصب‌شناسی ، آسیب‌شناسی و روان‌پزشکی ، یافته‌های خود را در نشریه آنلاین PLoS شماره یک گزارش کردند . بیماری prion خانواده‌ای از اختلالات عصبی پیشرفته نادر است که هم انسان‌ها و هم حیوانات را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . یک عامل عفونی غیر معمول ، یک prion - - یک شکل بد شکل از یک پروتیین سلولی معمولی - - باعث اختلالات مهلک می‌شود . هیچ درمانی وجود ندارد .
محققان دریافتند که trimipramine ، یک ضد افسردگی و fluphenazine که آنتی antipsychotic است ، علیه prions فعالیت می‌کنند . دکتر Wisniewski معتقد است که از آنجایی که داروها در حال حاضر کاربرد بالینی دارند ، دکتر Wisniewski معتقد است که پزشکان می‌توانند آن‌ها را در بیماران انسان با بیماری Creutzfeldt - ژاکوب ، رایج‌ترین بیماری common انسان ، آزمایش کنند .
دکتر Wisniewski و همکارانش پیش از این ۶۸ مجتمع شیمیایی که به عنوان ترکیبات styryl شناخته می‌شوند را در مغز افرادی که از بیماری Alzheimer's جان باختند ، پیدا کردند . از آنجا که این بیماری - باعث تجمع amyloid - بتا و prion می‌شود ، به طور گسترده‌ای به داشتن سازه‌های مشابه اعتقاد دارند ، تیم او این ۶۸ ترکیبات مبتنی بر styryl را برای توانایی آن‌ها برای مهار عفونت prion در یک فرهنگ سلول استاندارد به نمایش گذاشت . آن‌ها دو نفر را یافتند که هم موثر و هم غیر سمی به نظر می‌رسیدند و اثر خود را با نشان دادن این که به طور متوسط ظهور علایم در موش‌های آزمایشگاهی تزریق‌شده به طور قابل‌توجهی را به تاخیر انداخته‌اند را تایید کرده‌اند . ترکیبات مبتنی بر styryl نیز نشانه‌هایی از بیماری در مغز موش را کاهش دادند .
تیم دکتر Wisniewski's نتایج مشابهی را به عنوان داروی ضد افسردگی و داروی anti drug پیدا کرد . هر دو به طور شیمیایی مرتبط با داروی ضد protozoal هستند ، که به کاهش عفونت prion در کشت‌های سلولی مشهور است ، اگر چه در حفاظت از موش آلوده و یا انسان‌ها شکست می‌خورد . تفاوت شیمیایی آن‌ها از quinacrine ظاهرا ً این دو دارو را قادر می‌سازد تا محکم‌تر به توده‌های سمی prion متصل شوند و - مانند ترکیبات مبتنی بر styryl - از جمع کردن نسخه‌های جدید خود جلوگیری کنند .
دکتر Wisniewski می‌گوید : " یکی از موش‌های تیمار شده در طی این مطالعه ۴۰۰ روزه سالم ماند . "
موسسه ملی بودجه بهداشت دکتر Wisniewski's laboratory's تلاش می‌کند تا واکسن‌های فلج‌اطفال بالقوه را توسعه دهد. بیماری prion در حیوانات برای جهش به جمعیت انسان‌ها شناخته شده‌است . بیماری prion گاوی به نام گاوی spongiform گاوی در دهه ۱۹۸۰ از میان گاوها در بریتانیا عبور کرد ، انسان‌ها را از طریق محصولات گوشت گاو مبتلا کرد و بیش از ۲۰۰ نفر را در سراسر جهان کشت .
در حال حاضر یک بیماری prion معروف به بیماری‌های مزمن ( cwd ) از طریق گوزن و جمعیت گوزن شمالی در حال گسترش است . انسان‌ها به طور فزاینده‌ای در معرض cwd هستند، به عنوان مثال با خوردن گوشت گوزن ، و اگر چه cwd تا کنون به نظر انسان‌ها غیر طبیعی به نظر می‌رسد ، نشان‌داده شده‌است که دیگر primates را آلوده کرده‌است . دکتر Wisniewski و همکارانش واکسن خوراکی برای cwd در گوزن شمالی و گوزن شمالی را آزمایش می‌کنند .
استرس سلولی می‌تواند مخمر را وادار به ترویج تشکیل prion کند .
خلاصه :
Biochemists یک پروتیین مخمر به نام Lsb۲ را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند شکل‌گیری prion به خودی را ترویج کند. prions می‌توانند باعث اختلالات عصبی مانند بیماری جنون گاوی / یا یاکوب ، در انسان‌ها و حیوانات شوند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: