روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

پروتئین‌های CPEB - مانند پروتیین در همه حیوانات وجود دارند و در سلول‌های مغز ، آن‌ها نقش مهمی در حفظ تولید پروتیین‌های تقویت‌کننده دیگر دیگر ایفا می‌کنند . مطالعات Si و دیگران در چند سال گذشته اشاره کرده‌اند که گرایش CPEB's به oligomerize صرفا ً اتفاقی نیست ، بلکه برای توانایی آن برای تثبیت حافظه بلند مدت ضروری است .
در مطالعه جدید ، Si و همکارانش یک مگس میوه Drosophila به نام protein را بررسی کردند . نویسنده اصلی ، Amitabha Majumdar ، محقق دکترا در آزمایشگاه Si's می‌گوید : " ما دریافتیم که این Orb۲ در نورون‌ها بیش از حد تحریک می‌شوند و این افزایش در oligomers در نزدیکی سیناپس‌ها رخ می‌دهد . "
نکته کلیدی این بود که نشان دهیم اختلال of oligomerization به خودی خود تابع Orb۲'s در حفظ حافظه است . Majumdar قادر به انجام این کار با ایجاد یک جهش Orb۲ است که فاقد توانایی نرمال برای oligomerize است، با این حال غلظت نسبتا ً نرمال در نورون‌ها را حفظ می‌کند . در ۲۴ ساعت پس از یک انگیزه در شکل گرفتن حافظه ، حافظه در آنجا بود ، اما تا ۴۸ ساعت دیگر سپری شده‌بود ، در حالی که در پرواز با Orb۲ عادی ، حافظه همچنان ادامه داشت .
سی و تیم او در حال حاضر بدنبال آزمایش‌ها هستند تا مشخص کنند که برای زنده نگه داشتن حافظه باید به طور پیوسته حضور داشته باشند ، زیرا آن‌ها به روشی self هستند که مونومر باقی می‌ماند " .
تحقیقات team's نیز برخی احتمالات جذاب برای حوزه‌های دیگر علوم اعصاب را نشان می‌دهد . این مطالعه نشان داد که پروتیین‌های Orb۲ در سیستم عصبی Drosophila به شکل نادر و به شدت oligomerization شکل می‌گیرند ( Orb۲A ) و به نظر می‌رسد که به شکل یک دانه برای the اولیه عمل می‌کند ، که نسخه‌هایی از فرم بسیار فراوان‌تر را می‌کشد .
این یافته‌ها ممکن است به دانشمندان در درک بیماری‌های ناشی از بیماری کمک کند . بیماری Alzheimer's ، Parkinson's و Huntington's و همچنین بیماری‌های prion مانند بیماری Creutzfeldt - ژاکوب همه در مغز به ظاهر سمی پروتیین‌های مختلف درگیر هستند . یکی از این پروتئین ، که به شدت در بیماری Alzheimer's نقش دارد ، بتا amyloid است ؛ مانند Orb۲ که در دو شکل رخ می‌دهد ، the بسیار oligomerizing - بتا - ۴۲ و the نسبتا ً بی‌اثر - بتا - ۴۰ . Si's به این امکان اشاره می‌کنند که بیماری‌های مرتبط با oligomer در مغز نسبتا ً شایع هستند ، زیرا مغز به گونه‌ای تکامل‌یافته که نسبت به CPEB پروتیین و سایر oligomers کاربردی نسبتا ً مهمان‌نواز باشد ، و بنابراین مکانیسم‌های کمتری برای حفظ oligomers سرکش تحت کنترل دارد .
سایر محققانی که به این کار کمک کردند عبارتند از Wanda کولون Cesario ، Erica White ، Huoqin رن ، Fangzhen Li ، Liying لی ، Edward Man ، Feng Kannan ، Feng لی ، جی Li و برایان سلاخی در موسسه تحقیقات پزشکی کانزاس سیتی ، میسوری .
این تحقیق توسط بنیاد کریت مورد حمایت قرار گرفت . این بنیاد در ماه مارس جایزه Connor Basil ، بنیاد Klingenstein و بنیاد McKnight را دریافت کرد .
تحقیقات نشان می‌دهند که Alzheimer's ممکن است به شیوه‌ای مشابه بیماری‌های عفونی عفونی شوند .
مبدا :
مرکز علوم درمانی دانشگاه تگزاس در هیوستون
خلاصه :
آسیب مغزی که مشخصه بیماری Alzheimer's را مشخص می‌کند ممکن است به شکلی مشابه بیماری‌های عفونی عفونی مانند گاوی spongiform گاوی ( گاو مجنون ) و Creutzfeldt - یاکوب ، سرچشمه بگیرد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: