روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

در این مطالعه ، او قادر به تطبیق الگو از مدل انتشار بود که disbursal پروتیین در مغز سالم را دنبال می‌کرد و به الگوهای of مغزی مشاهده‌شده در بیماران مبتلا به بیماری Alzheimer's یا FTD پی برد . این انحطاط با استفاده از MRI و ابزارهای دیگر اندازه‌گیری شد که می‌تواند میزان تلفات حجم مغز تجربه‌شده در هر ناحیه از مغز patient's را تعیین کند . امی Kuceyeski ، Ph.D. ، محقق postdoctoral که با دکتر راج کار می‌کند ، به تجزیه و تحلیل اندازه‌گیری حجم مغز در مغز بیمار کمک کرد .
دکتر راج می‌گوید : " مطالعه ما نشان می‌دهد که چنین مکانیسم انتشار مستقیم به الگوهای مشاهده‌شده در atrophy مختلف منجر می‌شود ، در حالی که الگوهای کلاسیک زوال عقل به خوبی شناخته‌شده هستند ، این اولین مدلی است که ویژگی‌های شبکه مغزی را به الگوها مرتبط می‌سازد و آن‌ها را به روش قطعی و پیشگیرانه توضیح می‌دهد ."
سومین نویسنده تشکیل‌دهنده این کتاب ، مایکل وینر ، استاد رادیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا در سن فرانسیسکو ، و محقق اصلی طرح تصویربرداری عصبی بیماری تصویربرداری عصبی است که توسط موسسه ملی بهداشت تامین مالی شده‌است .
خاطرات گذشته : پروتیین prion - مانند نقش کلیدی در ذخیره‌سازی خاطرات بلند مدت ایفا می‌کند .
مبدا :
موسسه تحقیقات پزشکی Stowers
خلاصه :
خاطرات در مغز ما با اتصالات بین نورون‌ها به نام " سیناپس‌ها " حفظ می‌شوند ، اما چگونه این سیناپس‌ها می‌توانند قوی بمانند و خاطرات را برای دهه‌ها زنده نگه دارند ؟ ذهن شناسان سرنخ اصلی از مطالعه در مورد مگس‌های میوه‌ها را کشف کرده‌اند : هاردی ، خوشه‌های self یا oligomers یک پروتیین سیناپس یک جز ضروری برای شکل‌گیری حافظه بلند مدت هستند .
خاطرات در مغز ما با اتصالات بین نورون‌ها به نام " سیناپس‌ها " حفظ می‌شوند ، اما چگونه این سیناپس‌ها می‌توانند قوی بمانند و خاطرات را برای دهه‌ها زنده نگه دارند ؟ neuroscientists در موسسه تحقیقات پزشکی ، سرنخ اصلی از مطالعه در مورد مگس‌های میوه‌ها را کشف کرده‌اند : هاردی ، خوشه‌های self یا oligomers یک پروتیین سیناپس یک جز ضروری برای شکل‌گیری حافظه بلند مدت هستند .
این یافته از یک نظریه جدید شگفت‌انگیز در مورد حافظه پشتیبانی می‌کند و ممکن است تاثیر عمیقی بر تشریح وظایف و بیماری‌های مرتبط با oligomer در مغز ، از جمله بیماری‌های Alzheimer's و بیماری‌های prion داشته باشد .
Kausik Si ، Ph.D. ، محقق در موسسه Stowers ، و مولف ارشد این مطالعه جدید که در نشریه شماره ۲۷ ژانویه ۲۰۱۲ انتشار یافته‌است ، می‌گوید : " جمعیت‌های Self که در سیناپس‌ها قرار گرفته‌اند ممکن است کلید to طولانی‌مدت سیناپسی باشند ؛ در واقع یافته‌های ما نشان می‌دهد که oligomers نقش بزرگ‌تری را در مغز ایفا می‌کند تا تفکر . "
تحقیقات Si's در این زمینه نزدیک به یک دهه پیش در دوران تحقیق دکترای خود در آزمایشگاه دانشگاه کلمبیا از neuroscientist اریک Kandel آغاز شد . او دریافت که در کرم دریایی Aplysia californica ، که مدت‌ها مورد توجه عصب شناسان برای آزمایش‌ها حافظه است ، به دلیل این که نورون‌ها به آسانی مورد مطالعه قرار می‌گیرند، یک پروتئین نگهداری سیناپس که به نام CPEB شناخته می‌شود ( Cytoplasmic Polyadenylation ) دارای خاصیت غیر منتظره‌ای است .
بخشی از ساختار خود - مکمل است و - - که بیشتر شبیه cartons خالی است - - می‌تواند به راحتی با کپی‌های دیگری از خودش انباشته شود . بنابراین در نورون‌ها تا حدودی به شکل of وجود دارد ، که تعداد زیادی از نورون‌ها را افزایش می‌دهد و سیناپس‌ها تقویت می‌شوند . این oligomers مقاومت hardy نسبت به حلال‌های معمولی دارند ، و در داخل نورون‌ها ممکن است بسیار پایدارتر از مونومر یک نسخه " مونومر " of باشند . همچنین به نظر می‌رسد که آن‌ها به طور فعال جمعیت خود را با خدمت به عنوان الگو برای تشکیل oligomers جدید از مونومر آزاد در مجاورت حفظ می‌کنند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: