روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

" این امر می‌تواند به متخصصان neurologists اجازه دهد تا پیش‌بینی کنند که کدام یک از حالات patient's و state شناختی در آینده در هر نقطه مورد نظر قرار خواهد گرفت . آن‌ها می‌توانند تشخیص دهند که آیا و زمانی که بیمار موانع گفتاری ، از دست دادن حافظه ، ویژگی‌های رفتاری و غیره را توسعه خواهد داد .
دکتر راج می‌گوید : " در برخی موارد ، ما توانایی هدف را به دست خواهیم آورد و سلامت مناطق خاص مغز و بافت عصبی را بهبود بخشیم . تشخیص اولیه کلید جلوگیری و مدیریت جنون است ."
پی‌گیری جریان پروتیین‌ها
مدل محاسبه‌ای که دکتر راج توسعه یافت ، آخرین مورد است و یکی از مهم‌ترین آن‌ها ، validations از این ایده است که زوال عقل توسط پروتین ها ایجاد می‌شود که در طول شبکه نورون‌ها در مغز پخش می‌شوند . این گزارش یافته‌های گسترده‌ای را گسترش می‌دهد که در ماه فوریه به طور گسترده‌ای گزارش شدند که بیماری Alzheimer's در یک منطقه ویژه مغز شروع می‌شود ، اما بیشتر از طریق misfolded ، سمی و تاو پخش می‌شود . آن مطالعات توسط محققان مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا و بیمارستان عمومی ماساچوست در مدل‌های موش انجام شد و تنها بر روی بیماری Alzheimer's متمرکز بود .
در این مطالعه ، دکتر راج توضیح می‌دهد که چگونه مدل ریاضی جریان پروتیین‌های سمی را توسعه داد و سپس نشان می‌دهد که به درستی الگوهای تخریب که منجر به تعدادی از اشکال مختلف زوال عقل می‌شود را پیش‌بینی کرده‌است .
او می‌گوید که مدل او براساس درک اخیر پیش‌بینی شده‌است که همه اشکال شناخته‌شده جنون با آن همراه بوده و به احتمال زیاد ناشی از پروتئین غیر عادی یا " misfolded " هستند . پروتیین‌ها ، بسته به عملکرد خاص خود ، یک شکل مشخص دارند - - اما پروتئین‌ها که بد شکل می‌گیرند ، می‌توانند اثرات سمی ناخواسته تولید کنند . یک نمونه از تاو است که در یک حالت misfolded در مغز هر دو بیمار و بیماران مبتلا به جنون گیجگاهی مغز یافت می‌شود ( FTD ) . پروتئین‌های دیگر مانند TDP۴۳ و ubiquitin نیز در FTD یافت می‌شوند و آلفا synuclein در بیماری Parkinson's یافت می‌شود .
این پروتئین‌ها " prion - like " نامیده می‌شوند چون misfolded ، یا بیمار ، پروتئین‌ها the پروتئین‌های دیگر را القا می‌کنند که از یک مسیر نورونی مشخص عبور می‌کنند . بیماری‌های prion ( مانند بیماری جنون گاوی ) که شامل انتقال پروتیین‌های misfolded می‌شوند ، تصور می‌شود که بین مردم واگیردار هستند و هیچ مدرکی وجود ندارد که Alzheimer's یا سایر dementias مسری باشند ، به همین دلیل است که انتقال آن‌ها prion - مانند است ."
توضیح ساده برای clinically الگوهای مشاهده‌شده of
دکتر راج مدل خود را از گسترش neuronal پروتیین " بسیار ساده " می‌نامد . این فرآیند همان فرآیندی است که هر گونه گاز در هوا پخش می‌شود ، به جز آن که در مورد of فرآیند انتشار در امتداد رشته‌های عصبی عصبی متصل در مغز رخ می‌دهد .
او می‌گوید : " این یک فرآیند مشترک است که از طریق آن هر گونه پروتئین منجر به بیماری‌های مختلف می‌شود . "
این مدل ، شبکه عصبی عصبی در مغز را شناسایی می‌کند که پروتئین‌های misfolded قبل از حرکت به دیگر نواحی مغزی که با شبکه نورون‌ها در ارتباط هستند ، جمع‌آوری می‌کند . در این فرآیند ، پروتئین‌ها عملکرد نرمال تمامی نواحی مغزی که از آن‌ها دیدن می‌کنند را تغییر می‌دهند .
دکتر راج می‌گوید : " آنچه جدید و واقعا ً قابل‌توجه است ، خود مدل انتشار شبکه است ، که بر روی شبکه اتصال عادی مغز عمل می‌کند و بسیاری از جنبه‌های شناخته‌شده کلی از کل الگوهای بیماری مغزی را در dementias ایجاد می‌کند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: