روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تجمع پروتیین‌های misfolded یک فرآیند بیماری زا بنیادی در بیماری‌های قلبی کشنده است ، اما عواملی که تجمع یک - سین را تحریک می‌کنند ، به طور ضعیف درک می‌شوند .
تیم پن مشاهده کرد که misfolded در امتداد گذرگاه‌های اصلی سیستم عصبی مرکزی ، تکثیر شد و به مناطقی فراتر از محل‌های تزریق رسید . علاوه بر این ، آن‌ها برای اولین بار نشان دادند که سنتزی برای تولید یک چرخه معیوب از تشکیل بدن Lewy و انتقال of - سین در موش‌ها ، کافی هستند .
این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه پروتیین بیماری Parkinson's می‌تواند در مغز patient's از نظر جذب به نورون سالم ، گسترش درون سلول و در نهایت به نورون همسایه گسترش یابد .
لی می‌گوید : " دانستن این مکانیزم امکان immunotherapies احتمالی برای قطع واکنش زنجیره‌ای از طریق توقف پروتیین جهش‌یافته در سیناپس را فراهم می‌کند . "
بت - آن Sieber ، مشاور موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی ( NINDS ) ، بخشی از موسسه ملی بهداشت و درمان ، می‌گوید : " ریزش مو بر روی این که چگونه یک - به بیماری‌های قلبی کمک می‌کند ، هم برای درک این بیماری‌ها و توسعه درمان‌های بالقوه مفید است .
این اثر توسط a موریس کی پشتیبانی شد . Udall Udall ( NS - ۰۵۳۴۸۸ ) و بنیاد JPB .
تکنیک MRI می‌تواند پیشرفت of را پیش‌بینی کند
مبدا :
دانشگاه کالیفرنیا - سان‌فرانسیسکو
خلاصه :
دانشمندان گزارش می‌دهند که یک روش جدید برای تحلیل تصاویر مغز امکان استفاده از تصویربرداری تشدید مغناطیسی برای پیش‌بینی میزان پیشرفت و مسیر فیزیکی بسیاری از بیماری‌های مغز فاسد را ارائه می‌دهد .
یک تکنیک جدید برای آنالیز تصاویر مغز امکان استفاده از تصویربرداری تشدید مغناطیسی ( MRI ) را برای پیش‌بینی میزان پیشرفت و مسیر فیزیکی بسیاری از بیماری‌های مغزی فاسد ، گزارش دانشمندان در مرکز پزشکی سانفرانسیسکو VA و دانشگاه کالیفرنیا ، سان‌فرانسیسکو ارائه می‌دهد .
این تکنیک که توسط SFVAMC دانشمند در هم‌کاری با تیمی به رهبری بروس میلر ، مدیر بالینی مرکز حافظه و پیری ، توسعه یافت ، همچنین شواهدی را تایید می‌کند که dementias از طریق مغز به همراه مسیرهای نورونی مخصوص به همان شکل بیماری‌های prion گسترش می‌یابند .
دانشمندان تکنیک‌های مدلسازی کامپیوتری جدید را برای پیش‌بینی واقع‌بینانه روند حرکت فیزیکی بیماری Alzheimer's و جنون گاوی ( FTD ) با استفاده از تصاویر ۱۴ مغز سالم به کار گرفتند . این مدل‌ها مبتنی بر tractography های مغز کل ، یک تکنیک MRI بودند که مسیرهای عصبی ، یا " سیم‌های ارتباطی " را ترسیم می‌کند که قسمت‌های مختلف مغز را متصل می‌کنند . گسترش بیماری در امتداد این مسیرها ، همان طور که این مدل‌ها پیش‌بینی کرده بودند، با تصاویر واقعی MRI از انحطاط مغزی در ۱۸ بیمار Alzheimer's و ۱۸ بیمار FTD مطابقت داشت .
مطالعه آن‌ها در نسخه ۲۲ مارس of منتشر شد .
دکتر مایکل وینر ، نویسنده ارشد مرکز SFVAMC بیماری‌های neurodegenerative ، گفت : " نتایج باید تکرار شوند ، اما آن‌ها پیشنهاد می‌کنند که با استفاده از این روش ، ما می‌توانیم محل و مسیر of مغزی آینده را براساس تنها یک MRI که در ابتدای این بیماری گرفته‌شده ، پیش‌بینی کنیم .
وینر ، که استاد UCSF رادیولوژی ، پزشکی ، روان‌پزشکی و عصب‌شناسی نیز هست ، گفت که نتایج " سازگار با یک مفهوم نوظهور هستند که آسیب مغزی در این بیماری‌های مخرب عصبی در بخش نفوذی ، prion - مانند رخ می‌دهد ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: