روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

پروتیین‌های Mis - در بیماری‌های دامی انسان ، از جمله بیماری‌های Alzheimer's و Parkinson's ، همچنین این مسیر بنیادی را فعال می‌کنند که سنتز پروتیین در مغز بیماران را کنترل می‌کند ، که نشان‌دهنده یک هدف مشترک در این شرایط مختلف بالینی است . نتایج دانشمندان نشان می‌دهد که درمان متمرکز بر این مسیر می‌تواند در طیف وسیعی از بیماری‌های دامی مقاوم باشد که در آن پروتئین‌های mis در حال شکل‌گیری هستند و باعث مرگ نورون‌ها می‌شوند .
پروفسور Giovanna Mallucci ، که رهبری این تیم را بر عهده داشت ، گفت : " هیجان انگیزی ظهور مکانیزم مشترک مرگ سلولی مغز ، در میان گستره‌ای از اختلالات عصبی مختلف ، فعال شده توسط پروتیین‌های پیچیده شده مختلف در هر بیماری است . این حقیقت که در موش‌ها با بیماری‌های prion ، ما توانستیم این مکانیزم را دستکاری کرده و از سلول‌های مغزی محافظت کنیم به این معنی است که ممکن است راهی برای پیش رو داشته باشیم که ما چگونه اختلالات دیگر را درمان کنیم . ما به جای هدف قرار دادن پروتیین‌های پیچیده فردی در بیماری‌های دامی مختلف ، ممکن است قادر به هدف قرار دادن مسیرهای مشترک و تخریب سلول‌های مغزی بیمار بدون توجه به بیماری اساسی باشیم ."
پروفسور هیو پری ، رئیس هیات بهداشت Neuroscience و بهداشت روان ، گفت : " بیماری‌هایی مانند Alzheimer's و Parkinson's ، as و largely هستند . بیماری Alzheimer's و اختلالات مربوط به آن بیش از ۷ میلیون نفر در اروپا را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و انتظار می‌رود این رقم هر ۲۰ سال به عنوان جمعیت در سراسر اروپا دو برابر شود . The معتقد است که تحقیقاتی مانند این ، که به مکانیسم‌های بنیادی این بیماری‌های مخرب نگاه می‌کند ، کاملا ً حیاتی است . درک مکانیزم که منجر به اختلال عملکرد نورونی قبل از از دست رفتن نورونی می‌شود ، گامی مهم در یافتن راه‌هایی برای جلوگیری از پیشرفت بیماری است ."
این تحقیق توسط the تامین بودجه شد .
prions در مغز از طریق مولکول‌های homing eliminated می‌شوند .
مبدا :
Linkoping Universitet
خلاصه :
prions سمی در مغز می‌توانند با پلیمرهای self تشخیص داده شوند . " originators " ، در دانشگاه Linkoping در سوئد ، در حال حاضر نشان داده‌است که همان مولکول‌ها می‌توانند the را بی‌ضرر کنند و به طور بالقوه بیماری‌های مرگبار بیماری‌های مهلک را درمان کنند .
prions سمی در مغز می‌توانند با پلیمرهای self تشخیص داده شوند . " originators " ، در دانشگاه Linkoping در سوئد ، در حال حاضر نشان داده‌است که همان مولکول‌ها می‌توانند the را بی‌ضرر کنند و به طور بالقوه بیماری‌های مرگبار بیماری‌های مهلک را درمان کنند .
محققان Linkoping و همکاران آن‌ها در بیمارستان دانشگاه در زوریخ ، پلیمر conjugated یا LCPs را در بخش‌های بافت مغز موش‌ها که از prions آلوده شده‌بودند ، امتحان کردند . نتایج نشان می‌دهد که تعداد of و همچنین سمیت و infectibility آن‌ها به میزان چشمگیری کاهش‌یافته است . این اولین باری است که کسی می‌تواند امکان درمان بیماری‌هایی مثل بیماری جنون گاوی و Creutzfeldt - ژاکوب را با مولکول‌های LCP نشان دهد .
پیتر نیل ، محقق شیمی Bioorganic که توسط ERC ، شورای تحقیقات اروپا سرمایه‌گذاری می‌شود ، می‌گوید : " وقتی این اثر را در عفونت‌های prion می‌بینیم ، معتقدیم که همین روش می‌تواند بر روی بیماری‌های Alzheimer's نیز موثر باشد . "
او علاوه بر استادان "Per Hammarstrom " و "Adriano Aguzzi " ( Adriano Aguzzi ) و " Adriano Aguzzi " ( Adriano Aguzzi ) و " Adriano " (، Aguzzi ) در حال انتشار نتایج در مجله شیمی زیستی است .
prions اشکال بیمار در مغز هستند که معمولا ً در مغز فعال هستند . وقتی آن‌ها در توده‌های بزرگ جمع شدند ، سلول‌های عصبی در ناحیه اطراف نیز تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند که منجر به آسیب جدی به مغز و مرگ سریع می‌شود . بیماری‌های prion می‌توانند به طور خودبخود و یا از طریق عفونت ، برای مثال از طریق گوشت آلوده رخ دهند - همانطور که در مورد بیماری جنون گاوی مورد استفاده قرار گرفت .
زمانی که the به ضرب گلوله رها می‌شوند و با نرخ نمایی تکثیر می‌شوند ، جریان بیماری بیرحمانه است . هنگامی که محققان مولکول‌های LCP را وارد سیستم مدل خود کردند ، تکرار به صورت امکان از طریق تثبیت سنگ دانه‌های prion امکان پذیر شد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: