روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

حساسیت ، درصد بیماران مبتلا به این بیماری است که نتیجه آزمون مثبت دارند و ویژگی ، درصد بیمارانی است که این بیماری را ندارند و به درستی به عنوان نتیجه آزمون منفی شناسایی می‌شوند .
این رهنمود تصمیم گرفت که تست پروتئین ۱۴ - ۳ - ۳ می‌تواند زمانی مفید باشد که احتمال ابتلا به بیماری Creutzfeldt - ژاکوب بین ۲۰ تا ۹۰ درصد باشد .
author Muayqil ، نویسنده این رهنمود ، Taim Muayqil ، MBBS ، FRCPC ، از دانشگاه شاه سعود در ریاض ، عربستان‌سعودی و عضو آکادمی عصب‌شناسی آمریکا گفت : " این بدان معناست که اگر پزشک احتمال بیماری Creutzfeldt - جاکوب را بسیار کم و یا بی‌نهایت بالا بداند ، تست برای پروتئین ۱۴ - ۳ - ۳ بدون در نظر گرفتن نتیجه مفید نخواهد بود . "
Muayqil اشاره کرد که تنها پزشکان در تشخیص زوال عقل باید مشخص کنند که آیا تست پروتئین ۱۴ - ۳ - ۳ مورد نیاز است و چگونه نتایج باید تفسیر شوند .
حالا آزمایش خون جنون گاوی در افق دیده می‌شود .
مبدا :
دانشگاه ملبورن
خلاصه :
آزمایش خون ساده برای بیماری Creutzfeldt - ژاکوب و بیماری جنون گاوی یک قدم جلوتر است و در پی پیشرفت پژوهشگران پزشکی در استرالیا است .
آزمایش خون ساده برای بیماری Creutzfeldt - ژاکوب و بیماری جنون گاوی یک گام جلوتر است و پس از پیشرفت‌های پژوهشگران پزشکی در دانشگاه ملبورن وجود دارد .
دانشمندان که از توالی ژنتیکی موجود در دسترس استفاده می‌کنند ، سلول‌های آلوده به prions را کشف کرده‌اند ( عامل عفونی مسئول این بیماری‌ها ) ذرات را آزاد می‌کنند که حاوی ژن امضا شده هستند .
پروفسور اندرو هیل - - از دپارتمان بیوشیمی و زیست‌شناسی مولکولی در موسسه Bio۲۱ - - گفت که این ذرات در جریان خون حرکت می‌کنند و یک احتمال آزمایش خون تشخیصی را ایجاد می‌کنند .
وی گفت : " این ممکن است راهی برای نمایش افرادی باشد که وقت خود را در انگلستان گذرانده اند، که در حال حاضر با محدودیت‌هایی بر توانایی آن‌ها برای اهدای خون مواجه هستند . "
او گفت : " با یک آزمایش خون ساده ، پرستاران یک خون donor's بالقوه را به عنوان سلامتی ، با پتانسیل افزایش قابل‌توجه سهام حیاتی خون ، در نظر می‌گیرند ."
بیماری جنون گاوی در ارتباط با مرگ نزدیک به ۲۰۰ نفر در بریتانیای کبیر بود که در اواخر دهه ۱۹۸۰ گوشت را از حیوانات آلوده مصرف می‌کردند .
از سال ۲۰۰۰ ، سرویس خون صلیب‌سرخ استرالیا از هر کسی که بیش از شش ماه بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۶ در انگلستان زندگی می‌کرد ، خون را نپذیرفته بود .
این تحقیق در این مقاله در مجله تحقیقات Acids Nucleic Press دانشگاه آکسفورد منتشر شده‌است .
دکتر Shayne Bellingham ، نویسنده سرب ، گفت که این پیشرفت ممکن است به کشف سایر بیماری‌های مخرب عصبی مانند as و Parkinson's نیز کمک کند .
او گفت : " این یک میدان ورزشی جدید است که در آن ما می‌توانیم شرایط را در مغز و در کل بدن آزمایش کنیم بدون آن که مهاجم باشیم ."
آزمایش ژنتیک محققان بر شکلی از تخلیه سلول به نام exosomes متمرکز بود .
اگر exosomes مبتلا به prions ( the که موجب بیماری Creutzfeldt - و بیماری جنون گاوی می‌شود، که عموما ً به عنوان بیماری جنون گاوی شناخته می‌شود ) نیز به نام ژن جنون گاوی شناخته می‌شوند .
این تحقیق در دانشگاه ملبورن با کمک موسسه تحقیقات سلامت روانی ویکتوریا ، شورای تحقیقات پزشکی و تحقیقات پزشکی و شورای تحقیقات استرالیا انجام شد .
ترکیبات جدید مانع عفونت prion می‌شوند
مبدا :
دانشگاه آلبرتا
خلاصه :
محققان یک گروه جدید از ترکیبات را شناسایی کرده‌اند که مهار spread of ، پروتیین‌های misfolded را در مغز که باعث بیماری کشنده کشنده در انسان‌ها و حیوانات می‌شوند را شناسایی کرده‌اند . اکنون دانشمندان ترکیباتی ایجاد کرده‌اند که prions را از سلول‌های آلوده به دست آورده‌اند که از مغز مشتق شده‌اند.

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: