روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

پروفسور Nigel Hooper از دانشکده علوم زیستی توضیح می‌دهد : " با پیری ، سطح پروتئین prion در مغز ما کاهش می‌یابد و روی کم‌تر روی سلول‌های مغز جذب می‌شود ، که می‌تواند توضیح دهد که چرا حافظه ما و توانایی‌های یادگیری تغییر می‌کند چرا که ما مسن‌تر می‌شویم . با مطالعه نقش آن‌ها در بدن ، امیدواریم دقیقا ً مشخص کنیم که چگونه prion و روی بر حافظه و یادگیری تاثیر می‌گذارند . این می‌تواند به ما کمک کند تا درک کنیم چگونه سلول‌های سالم مغز را حفظ کنیم و اثرات پیری مغز را محدود کنیم."
در حالی که شکل غیر عادی of - - که موجب بیماری Creutzfeldt - ژاکوب ( CJD ) در انسان‌ها و گاوی spongiform گاوی ( BSE ) به دام می‌شود ، در میان اولین کسانی است که به بررسی نقش فرم طبیعی پروتیین می‌پردازد .
محقق سرب ، دکتر نیکول وات می‌گوید : " روی در مغز به عنوان it's که در فضای بین سلول‌های مغز آزاد می‌شود ، روی نشان داده می‌شود . اما وقتی there's زیادی بین سلول‌های مغز وجود داشته باشد، می‌تواند سمی هم باشد . سطوح بالای روی در این ناحیه بین سلول‌های مغز به عنوان عاملی در بیماری‌های قلبی عصبی شناخته می‌شوند ، بنابراین تنظیم میزان جذب توسط سلول‌ها حیاتی است ."
این تحقیق که از سوی شورای تحقیقات پزشکی ، بنیاد Trust تراست و موسسه تحقیقات Alzheimer's بریتانیا تامین مالی می‌شود، ممکن است مفاهیمی برای چگونگی رفتار ما - - و احتمالا ً پیش‌گیری - - اعصاب در آینده داشته باشد .
دکتر سیمون ریدلی ، رئیس تحقیقات در موسسه تحقیقات Alzheimer's ، گفت : " ما خوشحالیم که به حمایت از این مطالعه کمک کرده‌ایم ، که اطلاعات جدیدی را کشف کرده‌است که می‌تواند یک روز به توسعه درمان‌های جدید برای Alzheimer's کمک کند . مرحله بعدی درک این مساله است که چگونه تنظیم سطح روی ممکن است بر پیشرفت بیماری تاثیر بگذارد . نتایج مانند اینها پتانسیل منتهی به درمان‌های جدید و موثر را دارند - - اما برای این که این اتفاق بیفتد ، ما باید این نتایج را بسازیم و به سرمایه‌گذاری در تحقیقات ادامه دهیم ."
آزمون می‌تواند به تشخیص بیماری Creutzfeldt - ژاکوب کمک کند
مبدا :
آکادمی علوم مغز و مغز آمریکا ( aan )
خلاصه :
یک راهنمای جدید ممکن است به پزشکان در ایجاد تشخیص بیماری Creutzfeldt - ژاکوب کمک کند .
راهنمای جدیدی که توسط آکادمی عصب‌شناسی آمریکا منتشر شد می‌تواند به پزشکان در ایجاد تشخیص بیماری Creutzfeldt - ژاکوب کمک کند . این رهنمود در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۲ ، به صورت آنلاین و آنلاین از عصب‌شناسی منتشر شد ، نشریه پزشکی آکادمی پزشکی مغز و اعصاب آمریکا .
بیماری Creutzfeldt - ژاکوب یک اختلال نادر و همیشگی در مغز است که به سرعت زوال عقل را در بر می‌گیرد . موارد جدید در حدود یک نفر در هر سال در سراسر جهان ظاهر می‌شوند و تایید می‌کنند که تشخیص به چالش کشیده شده‌است . افراد مبتلا به این بیماری می‌توانند طیف وسیعی از علائم را داشته باشند . بسیاری از شرایط دیگر می‌تواند منجر به علایم مشابهی شود ، و با برخی از این شرایط ، جنون می‌تواند درمان شود .
این رهنمود فقط بر تشخیص بیماری sporadic - ژاکوب متمرکز بود .
در حالی که چندین آزمایش برای کمک به تشخیص بیماری sporadic - ژاکوب وجود دارد ، نمونه‌برداری از مغز دقیق‌ترین آزمایش است که می‌تواند بر روی فردی که با این بیماری زندگی می‌کند انجام شود . نمونه‌برداری از مغز به طور بالقوه خطرناک است .
این رهنمود دقت تشخیصی تست برای پروتئین به نام ۱۴ - ۳ - ۳ را در مایع نخاعی مورد بررسی قرار داد . نویسندگان این رهنمود همه شواهد موجود در مورد آزمایش را مورد بررسی قرار دادند که شامل نمونه‌هایی از ۱، ۸۴۹ نفر با بیماری sporadic Creutzfeldt - ژاکوب از ۹ مطالعه بود .
آن‌ها دریافتند که در مواردی که پزشکان به شدت مشکوک به the - هستند ، آزمایش می‌تواند در کاهش عدم قطعیت تشخیص مفید باشد . با این حال ، آزمایش به اندازه کافی دقیق نیست تا بیماری را با قطعیت تشخیص دهد یا به طور کامل آن را کنترل کند . این تست حساسیت حدود ۹۲ درصد و اختصاصی بودن حدود ۸۰ درصد را دارد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: