روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

مطالعه هیچ گونه انتقال پروتئین Alzheimer's بین انسان‌ها را تایید نمی‌کند .
مبدا :
دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا
خلاصه :
یک مطالعه جدید هیچ مدرکی برای حمایت از نگرانی‌های ناشی از این که پروتئین‌های بیماری عصبی غیر عادی " عفونی " هستند و یا از حیوانات به انسان‌ها و یا از یک فرد به فرد دیگر منتقل می‌شوند ، پیدا نکرد .
افزایش شواهد نشان می‌دهد که پروتیین‌های pathological مرتبط با ظهور و پیشرفت اختلالات عصبی می‌توانند از درون مغز افراد آسیب‌دیده گسترش یابند و در نتیجه " شیوع " بیماری از یک منطقه مغزی به‌هم‌پیوسته به یک منطقه دیگر را گسترش دهند. یک مطالعه جدید هیچ مدرکی برای حمایت از نگرانی‌های ناشی از این که این پروتئین‌های بیماری غیر عادی " عفونی " هستند یا از حیوانات به انسان‌ها و یا از یک فرد به فرد دیگر منتقل می‌شوند ، پیدا نکرد .
مطالعه انجام‌شده توسط محققانی از دانشکده پزشکی Perelman در دانشگاه پنسیلوانیا در ارتباط با متخصصان مرکز کنترل بیماری‌ها و وزارت بهداشت و خدمات انسانی ، به صورت آنلاین در JAMA عصب‌شناسی منتشر شده‌است .
انتقال سلول به سلولی یک مسیر بالقوه بالقوه برای شیوع بیماری و پیشرفت در بیماری‌هایی مانند Alzheimer's ( AD ) و Parkinson's ( PD ) و as lobar ( FTLD ) ، اسکلروز جانبی amyotrophic ( ALS ) و اختلالات دیگر مرتبط است . به نظر می‌رسد که پروتیین‌های misfolded از یک سلول به سلول دیگر پخش می‌شوند و نورون‌های آسیب‌دیده ناکارآمد می‌شوند ، در حالی که این پروتئین‌های سمی در طول زمان به دیگر مناطق مغز آسیب وارد می‌کنند .
نویسنده ارشد ، جان Q ، می‌گوید : " ما با بازجویی از یک پایگاه اطلاعاتی موجود با اطلاعات بر روی یک گروه از بیماران با مشخصات خوب ، قادر به تعیین این هستیم که هیچ مدرکی دال بر آسیب‌شناسی of یا Parkinson's وجود ندارد که بتواند بین انسان منتقل شود ." ما هم اکنون می‌توانیم برای یافتن درمان ، از طریق immunotherapies یا روش‌های دیگر برای جلوگیری از گسترش این پروتئین‌های سمی بین سلول‌ها ، تلاش‌های خود برای یافتن درمان را دو برابر کنیم ."
به منظور بررسی این که آیا این پروتئین‌ها ممکن است به صورت بالقوه از فرد به شخص دیگر حمل شوند ، تیم محققان از گروه موجود از بیمارانی که هورمون رشد انسانی ( hGH ) را از طریق یک برنامه ملی دریافت کرده بودند ، به عنوان یک درمان مفید برای رشد رشد یافته ، قبل از این که hGH مصنوعی موجود باشد ، تجزیه و تحلیل کردند . نزدیک به ۷، ۷۰۰ بیمار در بین سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۸۵ در ایالات‌متحده با لاشه cadaver ( c - hGH ) در ایالات‌متحده درمان شدند . در اواسط دهه ۱۹۸۰ ، بیش از ۲۰۰ بیمار در سراسر جهان که به صورت ناخواسته به پروتیین‌های prion مبتلا شده بودند مبتلا به بیماری acquired pituitary ( CJD ) ، یک اختلال نادر ، فاسد ، همیشگی و کشنده مغزی ناشی از پروتیین‌های prion pathological بودند که علت بیماری جنون گاوی هستند . از آن زمان ، بعد از اینکه پیوند به CJD در سال ۱۹۸۵ کشف شد ، این گروه به دنبال پی‌گیری هر گونه موارد اضافی of ، با سوابق پزشکی گسترده برای بیماران در طول ۳۰ + سال بوده‌است .
در این مطالعه حاضر ، محققان به دنبال نشانه‌هایی از خطر بالای AD ، PD ، FTLD یا ALS در میان این گروه بودند و دریافتند که هیچ یک از the C - hGH بعد از میلاد ، PD یا FTLD رشد کرده‌اند . این تیم سه مورد ALS از اهمیت نامشخص را شناسایی کرد ، با توجه به اینکه هیچ ردی از پروتیین‌های بیماری ALS ( TDP - ۴۳ ، fus و Ubiquilin ) در غده‌های هیپوفیز انسان یافت شدند ( تاو ، Aβ ) و PD ( آلفا - synuclein ) . این موضوع روشن کرد که گیرنده c - hGH به احتمال زیاد در معرض این پروتئین‌های بیماری عصبی مرتبط با AD ، PD و FTLD قرار دارند ، اما این منجر به انتقال بیماری از شخص به فرد نمی‌شود .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: