روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اخیرا ً، اعضای تیم تحقیقاتی سینگ همچنین به شناسایی یک تست بسیار دقیق برای تایید حضور of در مبتلایان به زندگی کمک کردند . آن‌ها دریافتند که عدم تعادل آهن در مغز به عنوان یک تغییر خاص در سطوح پروتیین‌های مدیریت آهن به غیر از PrPc در مایع مغزی - نخاعی منعکس شده‌است . محققان در ژورنال journal & Redox Redox در ماه گذشته گزارش دادند که این سیال می‌تواند با دقت ۸۸.۹ درصد صحت این بیماری را تشخیص دهد .
هم اکنون تیم سینگ در حال بررسی این است که چگونه عملکرد پروتئین prion اکسید شده را به یک شکل قابل‌استفاده تبدیل می‌کند . آن‌ها همچنین در حال ارزیابی نقش پروتئین prion در متابولیسم iron مغز هستند و اینکه آیا عدم تعادل آهن مشاهده‌شده در موارد of ، بیماری Alzheimer's و بیماری Parkinson's در مایع مغزی - نخاعی منعکس می‌شود . یک تغییر خاص در سیال می‌تواند یک تست تشخیصی خاص برای این اختلالات فراهم کند .
اکتشاف ممکن است توضیح دهد که چگونه بیماری‌های prion بین انواع مختلف حیوانات گسترش می‌یابند .
مبدا :
دانشکده پزشکی دانشگاه آلبرتا
خلاصه :
پژوهشگران پزشکی کشف کرده‌اند که چگونه بیماری‌های prion مثل بیماری‌های مزمن و بیماری جنون گاوی ، سازگاری با انواع مختلفی از حیوانات را توجیه می‌کنند .
پژوهشگران پزشکی در دانشگاه آلبرتا کشف کرده‌اند که چگونه بیماری‌های prion مثل بیماری‌های مزمن و بیماری جنون گاوی ، سازگاری با انواع مختلفی از حیوانات را توجیه می‌کنند .
تیم تحقیقاتی به رهبری neurologist Valerie Sim کشف کرد که تغییر اندکی در آرایش prions باعث می‌شود که این بیماری قابلیت انطباق با آن را داشته باشد - - تقلید و دوباره خلق کردن سویه جدید که با آن ارتباط برقرار می‌شود . این تیم دو سال است که این منطقه را مطالعه کرده‌است .
" بیماری‌های prion همیشه می‌توانند با موفقیت از یک حیوان به یک حیوان دیگر بروند ، اما وقتی آن‌ها این کار را انجام می‌دهند ، این فرآیند تطبیق نامیده می‌شود . Sim ، محقق دانشکده پزشکی & دندان‌پزشکی که کشف آن به تازگی در ژورنال شیمی Biological به تازگی منتشر شده ، می‌گوید : " و ما می‌خواهیم بفهمیم که چه چیزی باعث رخ دادن این فرآیند می‌شود ، چه تغییراتی در prions رخ می‌دهند تا اجازه شیوع بیماری را بدهند . "
یکی از نکات مهم محققان در این زمینه ، این است که اگر با تعدادی از میزبان‌های مختلف از بیماری prion عبور کنید ، این بیماری می‌تواند در امتداد مسیر سازگار شود و تعداد میزبان‌های مستعد را افزایش دهد . در حال حاضر نگرانی بزرگ را از بین می‌برد .
" ما می‌خواهیم مشخص کنیم که چرا یک بیماری prion ممکن است بتواند از یک نوع حیوان به حیوان دیگر سرایت کند و چرا یک نژاد دیگر از این بیماری فلج شده‌است ."
برای مثال ، اگر یک گوزن با بیماری تلف کردن مزمن به وسیله یک حیوان دیگر scavenged شود ، ممکن است بیماری prion وارد آن میزبان میانی شود ، تکامل یابد و سپس حیوانات یا گونه‌ها را آلوده کند که به طور معمول در معرض خطر بیماری قرار ندارند .
Sim می‌گوید : " ما امیدواریم درک کنیم که این مسائل بزرگ‌تر چگونه توسعه پیدا می‌کنند . ما باید به بیماری‌های مزمن به طور خاص توجه کنیم زیرا این توانایی برای گسترش به روش متفاوتی نسبت به بیماری جنون گاوی دارد . wasting مزمن disease می‌توانند به خاک سپرده شوند و برای سال‌ها در آنجا بمانند و ممکن است توسط یک حیوان دیگر خورده شوند . آن زمان چگونه رشد می‌کند ؟ "
Sim و گروهش تحقیقات خود را در این زمینه ادامه می‌دهند و نتایج تاثیرگذاری را در این آزمایشگاه مشاهده می‌کنند .
Sim در بخش پزشکی بخش عصب‌شناسی در بخش عصب‌شناسی کار می‌کند . او در مرکز علوم عصبی و مرکز for و بیماری‌های Protein قرار دارد .
پژوهش team's توسط Alberta innovates - - راه‌حل‌های بهداشتی ( AIHS ) ، PrioNet کانادا و موسسه تحقیقاتی آلبرتا هدایت شد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: