روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

Griesinger می‌گوید : " با افزایش عملکرد سلول‌های عصبی زنده در the nigra ، ما ممکن است اولین نماینده یک طبقه جدید از عوامل its باشیم که اجازه تعویق افتادن یا حتی جلوگیری از پیشرفت بیماری مانند Parkinson's یا Creutzfeldt - را می‌دهند ." با این حال ، او هشدار می‌دهد که یافته‌های موش‌ها را نمی‌توان بلافاصله برای انسان‌ها اعمال کرد . مرحله بعدی انجام آزمایش‌های سمیت در گونه‌های غیر موش خواهد بود . تنها در صورتی که این ها موفق باشند ، آزمایش‌ها بالینی در بیماران به یک احتمال واقعی تبدیل می‌شوند . همانطور که متخصص بالینی Giese تاکید می‌کند : " برای ایجاد موفقیت یک عامل درمانی جدید برای درمان بیماران واقعی یک کار پر زحمت است که نیازمند کاره‌ای زیادی و با خوشبختی است ."
درمان بالقوه برای بیماری prion انسان
مبدا :
موسسه تحقیقاتی Scripps
خلاصه :
دانشمندان برای اولین بار یک جفت مواد مخدر را شناسایی کرده‌اند که پیش از این برای استفاده انسان تایید شده و برای یکی از آن‌ها ، نوید بزرگی در درمان اختلالات نادر و فراگیر ، مانند بیماری Creutzfeldt - ژاکوب ، ناشی از misfolded proteins بنام prions است .
بیماری‌های انسان ناشی از misfolded که به عنوان prions شناخته می‌شوند ، برخی از شگفت‌انگیزترین و yet در این سیاره هستند - - و با نشانه‌های تشویش آور که شامل زوال عقل ، تغییر شخصیت ، توهم و مشکلات هماهنگی هستند. شناخته‌شده‌ترین آن‌ها بیماری Creutzfeldt - ژاکوب است که می‌توان آن را به عنوان یک انسان عادی طبیعی برای بیماری جنون گاوی توصیف کرد .
اکنون دانشمندان دانشگاه فلوریدا از موسسه تحقیقات Scripps ( TSRI ) برای اولین بار یک جفت مواد مخدر را شناسایی کرده‌اند که پیش از این برای استفاده انسانی مورد تایید قرار گرفته و برای یکی از آن‌ها قول بزرگی در درمان این اختلالات مرگبار به طور جهانی داده شده‌است .
این مطالعه به رهبری پروفسور کورین Lasmezas ، پروفسور TSRI Lasmezas انجام شد و با هم‌کاری with استاد بازنشسته ، چارلز Weissmann ، و مدیر عامل " پیتر Hodder " ، این هفته به صورت آنلاین و پیش از چاپ توسط انتشارات مجله آکادمی ملی علوم به چاپ رسید .
مطالعه جدید از تکنیک غربالگری throughput با توان بالا برای کشف ترکیباتی استفاده کرد که مقدار شکل عادی پروتیین prion ( prp که از طریق بیماری ) در سطح سلول تحریف می‌شود را کاهش می‌دهد . دانشمندان دو ترکیب را یافتند که prp را در سطوح سلول تا حدود ۷۰ درصد در غربالگری کاهش دادند و آزمایش‌ها را دنبال کردند .
این دو مجتمع قبلا ً به عنوان داروهای tacrolimus و astemizole به بازار عرضه می‌شوند . Tacrolimus یک سیستم ایمنی است که در پیوند عضو به طور گسترده استفاده می‌شود . با این حال Tacrolimus می‌تواند به عنوان یک داروی ضد مواد مخدر مشکل‌ساز باشد ، با این حال ، به دلیل مسائل مربوط به neurotoxicity احتمالی .
اما astemizole یک آنتی‌هیستامین است که پتانسیل استفاده به عنوان یک داروی ضد prion را دارد . در حالی که در سال ۱۹۹۹ ، در حالی که به طور داوطلبانه از آمریکا خارج می‌شد ، در سال ۱۹۹۹ به دلیل استفاده از آریتمی ¬ های نادر قلبی ، این بازار به شکل عمومی در بیش از ۳۰ کشور در دسترس بوده و دارای پروفایل ایمنی ثابت است . Astemizole نه تنها مانع از سد خونی مغزی می‌شوند بلکه به طور موثر در غلظت نسبتا ً پایین عمل می‌کنند .
او گفت : " به نظر می‌رسد که astemizole تحریک autophagy را تحریک می‌کند ، فرآیندی که در آن سلول‌ها اجزای ناخواسته را حذف می‌کنند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: