روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

دانشمندان با هم ماده‌ای ایجاد کرده‌اند که در مدل‌های موش این بیماری ، میزان رشد رسوبات را کاهش داده و انحطاط سلولی را تا حدی بی‌سابقه به تاخیر می‌اندازد . کریستین Griesinger ، رئیس دپارتمان بیولوژی ساختاری و مدیر موسسه ماکس پلانک برای شیمی Biophysical توضیح می‌دهد : " مهم‌ترین ویژگی این ترکیب جدید این است که این عامل برای مدت طولانی‌تر از کنترل‌های غیر پزشکی عاری از بیماری باقی می‌ماند . " مهم‌ترین ویژگی این ترکیب جدید این است که این عامل به طور مستقیم oligomers را هدف قرار داده و با شکل‌گیری آن‌ها تداخل می‌کند . کشف مهارت‌ها از یک سری از رشته‌ها ، کلید موفقیت ما بوده‌است . آرمین Giese ، که یک گروه تحقیقاتی را در مرکز LMU's برای تحقیقات Neuropathology و prion رهبری می‌کند، می‌افزاید : " زیست شناسان ، شیمی دان‌ها ، پزشکان ، فیزیکدانان ، و دامپزشکان همگی به توسعه این ترکیب درمانی کمک کرده‌اند ."
Giese و همکارانش به طور سیستماتیک ۲۰۰۰۰ مواد نامزد را برای توانایی تشکیل بلوک ذخایر پروتیینی مورد آزمایش قرار دادند که برای این بیماری معمول هستند . این صفحه از یک سنجش بسیار حساس لیزری که توسط Giese سال پیش ایجاد شد استفاده کرد ، زمانی که با together Nobel در موسسه ماکس پلانک برای Biophysical Chemistry در گوتینگن تلاش می‌کرد . برخی ترکیبات سرب جالب که در طول مرحله اول برنامه غربالگری شناسایی شدند به عنوان نقطه شروع برای بهینه‌سازی بیشتر عمل کردند . در نهایت ، یک ماده به طور خاص فعال بود . آندره Leonov یک شیمیدان در تیم Griesinger's بود و در نهایت موفق شد یک مشتق promising را سنتز کند. این امر به خوبی در سطوح مصرف با اثرات درمانی قابل‌توجه تحمل می‌شود و می‌تواند با غذا تجویز شود و به مانع خون - مغز نفوذ کند و به سطوح بالایی در مغز برسد . این دو تیم در حال حاضر برای ثبت نامی که آن‌ها Anle۱۳۸b نامیده می‌شوند ، استفاده کرده‌اند - - که مخفف نام name Leonov's نام و نام‌خانوادگی وی است.
مجموعه‌ای پیچیده از آزمایش‌ها نشانه‌هایی دلگرم‌کننده برای استفاده درمانی در انسان‌ها فراهم کرده‌است . این آزمایش‌ها نه تنها شامل تحقیقات بیوشیمیایی و ساختاری شیوه عمل Anle۱۳۸b's بلکه چندین مدل آزمایشگاهی از Parkinson's را که در مونیخ و در آزمایشگاه خوشه تعالی " nanoscale Microscopy و فیزیولوژی مولکولی " مغز " در گوتینگن مورد مطالعه قرار گرفتند ، به کار گرفت . Giese توضیح می‌دهد : " موش‌ها در معرض Anle۱۳۸b قرار گرفتند تا هماهنگی موتور بهتری نسبت به خواهر و برادرهای untreated نشان دهند .
به طور کلی ، قبل از شروع درمان ، دیگر حیوانات همچنان عاری از بیماری بودند . این یافته‌ها نشان می‌دهند که Anle۱۳۸b ممکن است مانع تشکیل رسوبات غیرقابل‌حل باشد که توسط پروتئین‌های دیگر شکل می‌گیرد ، مانند پروتئین تاو که با بیماری Alzheimer's در ارتباط است . آزمایش‌ها بیشتر به این مساله رسیدگی خواهند کرد . بنابراین Anle۱۳۸b ابزار پژوهشی مفید در پزشکی خواهد بود ، زیرا به دانشمندان امکان می‌دهد تا فرآیند تشکیل oligomer را در لوله آزمایشی مورد مطالعه قرار دهند و تعیین کنند که چگونه مونتاژ آن‌ها مهار شده‌است . محققان امیدوارند که در نهایت بینش‌های جدیدی در مکانیزم‌های گسترش اختلالات عصبی به دست آورند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: