روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اختلالات عصبی مربوط به سن در برابر کشف درمان‌های موثر مقاوم هستند . Jucker و واکر پیشنهاد می‌کنند که مفهوم of پروتیین زا نه تنها می‌تواند استراتژی‌های تحقیق برای این بیماری‌ها به ظاهر بی‌ربط را متمرکز کند ، بلکه نشان می‌دهد رویکردهای درمانی که برای خنثی کردن دانه‌های prion - مانند زودرس در فرآیند بیماری طراحی شده‌اند ، در نهایت می‌تواند به تاخیر بیافتد و یا حتی از بیماری‌ها پیش‌گیری کند.
"لینک گم‌شده " پیدا شده‌است : یک هدف نویدبخش برای داروهای جدید
مبدا :
دانشگاه ییل
خلاصه :
محققان در گزارش روز ۴ سپتامبر مجله journal گزارش دادند که محققان پروتئینی را کشف کرده‌اند که پیوند گم‌شده در زنجیره پیچیده رویدادهایی است که منجر به بیماری Alzheimer's می‌شوند . محققان همچنین دریافتند که مسدود کردن پروتئین با یک داروی موجود می‌تواند حافظه را در موش‌ها با آسیب‌های مغزی که شبیه بیماری است احیا کند .
به گزارش این روزنامه در روز ۴ سپتامبر ، محققان دانشکده پزشکی ییل پروتئینی را کشف کرده‌اند که پیوند گم‌شده در زنجیره پیچیده رویدادهایی است که منجر به بیماری Alzheimer's می‌شوند . محققان همچنین دریافتند که مسدود کردن پروتئین با یک داروی موجود می‌تواند حافظه را در موش‌ها با آسیب‌های مغزی که شبیه بیماری است احیا کند .
استفان Strittmatter ، پروفسور عصب‌شناسی و مولف ارشد این مطالعه ، گفت : " آنچه بسیار هیجان‌انگیز است این است که همه پیوندها در این زنجیره مولکولی ، پروتئینی است که ممکن است به راحتی توسط مواد مخدر مورد هدف قرار گیرد .
دانشمندان قبلا ً یک نقشه مولکولی جزئی از این که چگونه بیماری Alzheimer's سلول‌های مغز را از بین می‌برد ، ارایه کرده‌اند . در کار قبلی ، آزمایشگاه Strittmatter's نشان داد که پپتید amyloid - بتا ، که مشخصه of ، زوج با پروتئین prion روی سطح نورون‌ها هستند . کوپلینگ یک سیگنال مولکولی در سلول به نام Fyn را فعال می‌سازد .
در مقاله Neuron ، تیم ییل حلقه گم‌شده زنجیر را نشان می‌دهد ، یک پروتیین در غشا سلولی که گیرنده گلوتامات نامیده می‌شود ۵ یا mGluR۵ است . وقتی که یک دارو توسط یک دارو مشابه با رشد یک سندرم نادر X مسدود می‌شود ، کمبودهایی در حافظه ، یادگیری و تراکم سیناپس در مدل موش Alzheimer's برقرار می‌شوند .
Strittmatter تاکید کرد که ممکن است داروهای جدید به گونه‌ای طراحی شوند که دقیقا ً the را هدف قرار دهند - اختلال prion در پرونده‌های انسانی of و گفت که آزمایشگاه او در حال بررسی روش‌های جدید برای رسیدن به این هدف است .
دیگر نویسندگان ییل در Ji ام ، آدام C برنده شدند . Kaufman ، میخاییل Kostylev ، ژاکلین کی . heiss ، Massimiliano Stagi ، Hideyuki Takahashi ، Meghan E . Kerrisk ، الکساندر Vortmeyer ، توماس Wisniewski ، آنتونی J . Koleske ، اریک سی . گون تر و Haakon ب . نیگارد .
بودجه این تحقیق توسط موسسه ملی بهداشت تامین شده‌است .
Receptor ممکن است به گسترش of و Parkinson's در مغز کمک کند
مبدا :
دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس
خلاصه :
دانشمندان راهی پیدا کرده‌اند که به فساد ، بیماری ، و ایجاد شدن پروتیین در مغز کمک می‌کند و به طور بالقوه به بیماری آلزایمر ، بیماری پارکینسون و دیگر اختلالات مغزی آسیب می‌رساند .
دانشمندانی که در مدرسه پزشکی دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس در حال گسترش هستند ، راهی پیدا کرده‌اند که به فساد ، بیماری و ایجاد اختلال در مغز کمک می‌کند و به طور بالقوه به بیماری‌های Alzheimer's ، بیماری Parkinson's و دیگر اختلالات مغزی کمک می‌کند .
این تحقیق یک نوع خاص از گیرنده را شناسایی می‌کند و نشان می‌دهد که مسدود کردن آن ممکن است به درمان بیماری‌ها کمک کند . گیرنده‌های heparan سولفات ( HSPGs ) نامیده می‌شوند .
مارک I نویسنده ارشد گفت : " بسیاری از آنزیم‌های که HSPGs را ایجاد می‌کنند یا در غیر این صورت به آن‌ها کمک می‌کنند اهداف خوبی برای درمان‌های دارویی هستند ." دکتر دیوید clayson ، استاد عصب‌شناسی دانشگاه ، می‌گوید : " ما در نهایت باید قادر به برخورد با این آنزیم‌ها با مواد مخدر و اختلال بالقوه بسیاری از بیماری‌های دامی باشیم ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: