روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

" ما معتقدیم که می‌توانیم دو پرنده را با یک سنگ بکشیم ، چون پروتیین prion معمولی یک گیرنده سمیت است . Safar افزود : " این واکنش حفاظت از محیط‌زیست ممکن است یک مسیر ترجیحی برای درمان عفونت‌های قارچی باشد ."
کشف study's یک پاسخ حفاظتی طبیعی نیز می‌تواند دوره تاخیر طولانی را در دیگر بیماری‌های عصبی کشنده دیگر توضیح دهد .
" مرحله پیش بالینی بیماری - - قبل از اینکه علائم را نشان دهد - - زمانی است که می‌خواهید همه چیز را صاف کنید . Westaway گفت : " از آنجایی که برخی از دانشمندان بر این باورند که پروتیین prion معمولی یک وسیله جانبی در مرگ سلول مغزی ناشی از بیماری Alzheimer's است و درک تازه‌ای از بیماری‌های نادر و در عین حال مهلک وجود دارد ، ممکن است باعث ایجاد درک تازه‌ای از بیماری‌های انسان شود ."
چرخش مولکولی اشتباه منجر به پایین رفتن مسیر دیابت نوع ۲ می‌شود
مبدا :
آزمایشگاه ملی آرگون / آرگون
خلاصه :
منابع محاسباتی به محققان کمک کرده‌اند تا درک کنند که چگونه پروتیین‌ها می‌توانند ساختار آسیب بافت را ایجاد کنند که منجر به دیابت نوع ۲ می‌شوند . این ساختارها به نام amyloid fibrils نیز در بیماری‌هایی مانند Alzheimer's و Parkinson's و در بیماری‌های prion مانند Creutzfeldt - ژاکوب و بیماری جنون گاوی نیز نقش دارند .
منابع محاسباتی در اداره ملی آرگون ( DOE ) به محققان کمک کرده‌اند تا درک کنند که چگونه پروتیین‌ها می‌توانند ساختارهای damaging را ایجاد کنند که منجر به دیابت نوع ۲ می‌شوند . این ساختارها به نام amyloid fibrils نیز در بیماری‌هایی مانند Alzheimer's و Parkinson's و در بیماری‌های prion مانند Creutzfeldt - ژاکوب و بیماری جنون گاوی نیز نقش دارند .
نتایج یک مرحله میانی بحرانی را در مسیر شیمیایی که منجر به تشکیل amyloid می‌شود را مشخص می‌کند . با این متهم جدید ، کار آینده می‌تواند یک درمان ممکن را هدف قرار دهد ، مانند طراحی یک بازدارنده برای دخالت در مسیر مضر . این نتایج همچنین به آشتی دادن داده‌های قبلی از آزمایشگاه‌های دیگر کمک کرد تا این که اکنون متناقض به نظر می‌رسد .
An amyloid یک ساختار بزرگ متشکل از پروتیین‌های misfolded است . چنین fibrils plaques ، یا نواحی آسیب بافت را تشکیل می‌دهند که محققان می‌توانند با میکروسکوپ مشاهده کنند . باور بر این است که زمانی که پروتیین‌ها از ساختارهای سه‌بعدی خود منحرف می‌شوند و به جای آن حالت‌های misfolded را انتخاب می‌کنند که نزدیک به هم باشند .
مانند قطعات پازل ، پروتئین‌ها وقتی شکل صحیح دارند ، تنها مفید هستند . و از آنجا که the ها در زمانی که misfolded قوی هستند شکل می‌گیرند ، دانشمندان بر این باورند که امید عمدتا ً در خنثی کردن آن‌ها نیست ، بلکه در راستای حذف اشتباه‌ات تاشو می‌باشد .
محققان از دو رویکرد اصلی برای شناسایی گام میانی و درک مسیر استفاده کردند . پروفسور مارتین Zanni استاد دانشگاه ویسکانسین از تکنیک پیچیده‌ای استفاده کرد که به طیف‌سنجی مادون‌قرمز ۲ بعدی برای دنبال کردن توالی حوادث در واکنش‌های شیمیایی منتهی به شکل‌گیری fibril تکیه دارد . تکنیک او می‌تواند فرایندهای بسیار سریعی را با استفاده از نمونه‌های بسیار کوچک اندازه‌گیری کند .
سپس خوان د Pablo و چی - چنگ Chiu از دانشگاه of برای مهندسی مولکولی از اندازه‌گیری‌های Zanni's با داده‌های شبیه‌سازی مولکولی برای رسیدن به یک تصویر کامل از رویداده‌ای اولیه منجر به تشکیل amyloid استفاده کردند .
De و Chiu used ، یک سیستم کامپیوتری IBM Blue / P در دستگاه کامپیوتر Argonne Argonne ( ALCF ) و منابع در مرکز محاسبات مرکز تحقیقاتی شیکاگو بودند . دو پابلو و Chiu متشکل بودند از شبیه‌سازی‌های کامپیوتری در مقیاس بزرگ از مسیر در عمل ، و نتایج یک مدل اساسی از گام‌های مولکولی درگیر در واکنش را فراهم کردند .
پابلو گفت : " استفاده از تنها یکی از این دو روش مثل دویدن یک مسابقه با فقط یک پا بود .
به هر حال ، محققان یک گام کامل را در نظر گرفتند که ناپدید شده بود و غیبت آن‌ها باعث سردرگمی آن‌ها شده بود .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: