روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

Bukrinsky و تیم تحقیقاتی او همچنین دریافتند که وقتی سلول‌ها با کلسترول پر می‌شوند ، باعث counteracts شدن prions در ABCA۱ و متابولیسم چربی در سلول می‌شود . در حالی که در اغلب شرایط ، چربی و چربی‌ها در رژیم غذایی one's توصیه نمی‌شود ، این یافته نشان می‌دهد که پر کردن چربی ، تبدیل of از the به شکل بیماری زا را متوقف می‌کند . neuronal گفت : " این توصیه به این دلیل است که ما در مورد یک نوع سلول ویژه و تحت شرایط ویژه صحبت می‌کنیم ، اما این یک احتمال جالب است ."
پیشرفت در درک زندگی پنهانی مولکول prion
مبدا :
دانشگاه کیس وسترن رزرو
خلاصه :
تحقیقات جدید از مکانیزم کنترل کیفیت در سلول‌های مغز پرده برداشت که ممکن است به جلوگیری از بیماری‌های کشنده و عصبی در کنترل ماه‌ها و یا سال‌ها کمک کند .
تحقیقات جدید از دیوید Westaway ، دکترای حقوق دانشگاه آلبرتا و جیری Safar ، دکترای پزشکی دانشگاه کیس وسترن ، از مکانیسم کنترل کیفیت در سلول‌های مغز پرده برداشت که ممکن است به جلوگیری از بیماری‌های کشنده و عصبی در کنترل ماه‌ها و یا سال‌ها کمک کند .
Westaway ، مدیر مرکز بیماری‌های Folding و درمان پروتیین و پروفسور عصب‌شناسی در دانشکده پزشکی و دندان‌پزشکی در دانشگاه آلبرتا می‌گوید : " یافته‌های تحقیق بالینی ، " پیشرفت در درک زندگی پنهانی مولکول‌های prion در مغز است و ممکن است روش جدیدی برای درمان بیماری‌های prion ارائه دهد ."
بیماری‌های ژنتیکی منجر به اختلالات عصبی لاعلاج از جمله بیماری Creutzfeldt - ژاکوب در انسان‌ها ، بیماری جنون گاوی ( Bovine spongiform ) و بیماری wasting مزمن در گوزن و گوزن شمالی می‌شوند . این بیماری‌ها با تبدیل پروتیین prion سلولی نرمال به شکل بیمار ایجاد می‌شوند .
برای سال‌ها ، دانشمندان از دو ویژگی غیرقابل توضیح آلودگی prion گیج شده‌اند : دوره‌های asymptomatic متفاوت که تا پنج دهه طول می‌کشد و زمانی که علائم رخ می‌دهند ، تجمع زیادی از پروتئین‌های بیمار رخ می‌دهد . در کنتراست قابل‌توجه ، prions test سریع تکثیر می‌شوند ، و در عرض چند روز در مرحله نهایی این بیماری در مغز یافت می‌شوند .
صفر ، رئیس مرکز نظارت آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی تشریحی ملی و استادیار در زمینه آسیب‌شناسی تشریحی و عصب‌شناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه کیس وسترن ، گفت : " مطالعه ما مکانیسم مولکولی این معمای پیچیده را مورد بررسی قرار داده‌است. "
در کاوش این اسرار ، Westaway ، سفر ، سفر، تیم‌های آن‌ها و دیگر محققان هم‌کاری در ایالات‌متحده ، ایتالیا و هلند یک مولکول به نام " سایه پروتئین prion " را مورد مطالعه قرار دادند . …
Westaway گفت : " تغییرات ناگهانی در این پروتئین در سایه باعث شد که ما نظر خود را گسترش دهیم تا خود پروتیین prion طبیعی را در نظر بگیریم .
تولید و تخریب پروتیین prion معمولی قبلا ً مورد توجه کمی قرار گرفته بود، زیرا فرض بر این بود که خط لوله تولید آن تغییر نکرده است .
" معمای دوره زمانی طولانی نیازمند دسته‌بندی انواع مختلف مولکول‌های پروتئینی است . Safar گفت : " آزمایشگاه ما تکنیک‌های جدید برای شوخی کردن این تفاوت‌های ظریف در شکل ایجاد کرد ."
محققان کاهش قابل‌توجهی را در مقدار پروتیین prion نرمال در هشت نوع مختلف از بیماری‌های prion کشف کردند . به طور قابل‌توجهی ، این افت ماه‌ها و یا سال‌ها قبل از اینکه مدل‌های حیوانی علائم بالینی بیماری مغزی را نشان دهند ، روی داد .
Westaway گفت : " اعتقاد ما این است که سلول‌های تحت حمله prion باهوش‌تر از زمانی هستند که فکر می‌کردیم " آن‌ها نه تنها the مولکولی را از طریق پروتیین‌های بیمار حس می‌کنند بلکه یک واکنش ساده و حداقل تا حدی موثر هستند - - آن‌ها مقدار مواد خام را از خط لوله برای تولید prion به حداقل می‌رسانند ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: