روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

" وقتی Orb۲A به شکل بسیار فراوان‌تر متصل می‌شود ، تبدیل به حالت prion می‌شود که بعنوان بذر برای تبدیل عمل می‌کند . زمانی که تبدیل آغاز می‌شود ، یک فرآیند self است ؛ Orb۲ اضافی به تبدیل به حالت prion ، با یا بدون Orb۲A ادامه می‌دهد . با تغییر فراوانی دانه Orb۲A ، " Si می‌گوید : " سلول‌ها ممکن است در کجا ، چه زمانی و چگونه فرآیند تبدیل درگیر هستند " تنظیم کنند ، اما چگونه سلول‌های عصبی به وفور بذر Orb۲A را کنترل می‌کنند ؟
آزمایش‌ها آن‌ها نشان داد که زمانی که پروتیینی به نام TOB با Orb۲A تماس می‌گیرد ، با یک نیمه عمر جدید ۲۴ ساعته ، ثبات بیشتری پیدا می‌کند . این مرحله شیوع حالت prion - مانند را افزایش می‌دهد و توضیح می‌دهد که چگونه تبدیل Orb۲'s به حالت prion می‌تواند در هر دو زمان و هم در فضا محدود شود .
یافته‌ها ، میزبانی سوالات جدیدی را برای سیلسیم ، که اکنون می‌خواهد بداند چه اتفاقی می‌افتد وقتی Orb۲ وارد حالت prion - مانند آن می‌شود ، و همچنین در مغز که فرآیند اتفاق می‌افتد ، را مطرح می‌کند . در حالی که حل این مکانیزم‌ها به احتمال زیاد در مگس میوه بیشتر از ارگانیسم‌های پیچیده‌تر است ، Si اشاره می‌کند که پروتئین‌های مربوط به Orb۲ و TOB نیز در مغز موش‌ها و انسان‌ها یافت می‌شوند . او در حال حاضر نشان داده‌است که تبدیل به حالت Aplysia در دریا تغییر طولانی‌مدت در قدرت سیناپسی را تسهیل می‌کند و می‌گوید : " به نظر می‌رسد که این مکانیسم پایه از طریق گونه‌ها حفظ شود ."
محققانی که به این کار کمک کردند عبارتند از Liying لی و Repon Mahammad خان در دپارتمان بیولوژی مولکولی و ادغامی دانشگاه کانزاس ، و Erica رن ، آنیتا Ren و لورنس Florens در موسسه تحقیقات پزشکی for .
این تحقیق توسط موسسه تحقیقات پزشکی Stowers تامین شده‌است .
اتصال یافته در بیماری‌زایی بیماری‌های عصبی ، ویروس اچ آی وی
خلاصه :
مطالعه جدیدی که به تازگی منتشر شد شباهت‌های زیادی در بیماری‌زایی سرطان prion - - پروتیین‌های misfolded دارد که می‌توانند منجر به بیماری‌های عصبی - - و ویروس اچ آی وی شوند.
یک مطالعه جدید توسط مایکل Bukrinsky محقق دانشگاه جورج واشینگتن ( GW ) ، دکتر مایکل Bukrinsky ، دکترای خود را در بیماری‌زایی سرطان prion نشان می‌دهد - - پروتیین‌های misfolded که می‌توانند منجر به بیماری‌های عصبی - - و ویروس اچ آی وی شوند.
این تحقیق که در ژورنال شیمی بیولوژیکی منتشر شد به رابطه بین متابولیسم کلسترول و عفونت prion به عنوان پی‌گیری تحقیقات قبلی در رابطه بین متابولیسم کلسترول و HIV نگاه می‌کند . Bukrinsky ، استاد میکروبیولوژی ، immunology ، و طب گرمسیری در دانشکده پزشکی و علوم پزشکی است و تیم تحقیقاتی او یک رابطه قابل‌توجه بین نقص حمل و نقل حامل کلسترول سلولی و تبدیل of به فرم pathological پیدا کرد که در بخش‌های چربی و غشای سلول‌های نورونی رخ می‌دهد .
Bukrinsky گفت : " اثر of بر روی ABCA۱ و rafts چربی بسیار شبیه چیزی است که قبلا ً با اچ آی وی پیدا کردیم ، و این نشان می‌دهد که در حالی که prions و ویروس‌ها خیلی متفاوت هستند ، به نظر می‌رسد که این مکانیزم ممکن است کلیدی برای کنترل بسیاری از بیماری‌های مختلف باشد . ممکن است داروهایی باشند که ABCA۱ را تحریک می‌کنند نه تنها می‌توانند prions هدف و ویروس اچ آی وی را هدف قرار دهند ، بلکه چندین عامل بیماری زا دیگر نیز وجود دارند ."
در شرایط عادی ، فراوانی of تعداد of چربی را محدود می‌کند - و بالعکس . در مورد prions ، اثر معکوس رخ می‌دهد . در طی تبدیل of به یک شکل بیماری زا ، مقدار زیادی چربی در سلول‌ها افزایش می‌یابد ، اما مقدار rafts چربی نیز افزایش می‌یابد . دلیل این پارادوکس این است که ABCA۱ در سلول‌های آلوده به prion غیر کارکردی است . محققان دریافتند که ABCA۱ از غشا پلاسما منتقل‌شده و از rafts چربی توسط prions جابجا می‌شود و internalized می‌شود و مانع عملکرد آن می‌شود . Stimulation of با مواد مخدر تبدیل of از pathogenic به شکل بیماری زا ، کاهش تعداد تکه‌های چربی در سلول و باز کردن امکان درمان بیماری‌های prion با این داروها را مهار کرد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: