روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

بنابراین ما نسبت به این فرضیه که سطوح پلاسما یک معیار محیطی جایگزین برای پیشرفت انحطاط مغزی فراهم می‌کنند، هشدار می‌دهیم. ما معتقدیم که مشاهدات تحقیق ما در شرایط تجربی، که در آن confounds های بالقوه می‌توانند به خوبی کنترل شوند، در تفسیر نتایج حاصل از بیماران مبتلا به بیماری Alzheimer's ارزش خواهند داشت."
 
این مطالعه در ژورنال شیمی بیولوژیکی منتشر شده‌است.
 
چه چیزی باعث می‌شود خاطرات گذشته از بین بروند؟ پروتئین‌های prion - مانند پروتیین‌ها به ایجاد خاطرات بلند مدت کمک می‌کنند
 
مبدا:
 
موسسه تحقیقات پزشکی Stowers
 
خلاصه:
 
prions می‌تواند بسیار مخرب باشد، پروتیین‌ها را به misfold ترغیب کند و با عملکرد سلولی که بدون کنترل پخش می‌شوند تداخل پیدا کند. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که برخی از پروتیین‌ها به طور دقیق می‌توانند کنترل شوند به طوری که تنها در زمان و مکان خاصی تولید شوند. این پروتئین‌های prion - مانند پروتیین در فرآیندهای بیماری دخیل نیستند؛ بلکه برای ایجاد و حفظ حافظه بلند مدت ضروری هستند.
 
prions می‌تواند بسیار مخرب باشد، پروتیین‌ها را به misfold ترغیب کند و با عملکرد سلولی که بدون کنترل پخش می‌شوند تداخل پیدا کند. تحقیقات جدید، که در ژورنال دسترسی آزاد به بیولوژی تهاجم در ۱۱ فوریه ۲۰۱۴ منتشر شد، از دانشمندان موسسه تحقیقات پزشکی for نشان می‌دهد که برخی از پروتیین‌ها به طور دقیق کنترل می‌شوند طوری که تنها در یک زمان و مکان خاص تولید می‌شوند. این پروتئین‌های prion - مانند پروتیین در فرآیندهای بیماری دخیل نیستند؛ بلکه برای ایجاد و حفظ حافظه بلند مدت ضروری هستند.
 
 
 
محقق Stowers سی، دکتر Kausik سی، که این مطالعه را رهبری می‌کرد، می‌گوید: " این پروتئین سمی نیست؛ برای حفظ حافظه مهم است." برای اطمینان از اینکه حافظه‌های طولانی‌مدت تنها در مدارهای عصبی مناسب ایجاد می‌شوند، Si توضیح می‌دهد که پروتیین باید محکم تنظیم شود به طوری که تنها در پاسخ به محرکه‌ای خاص، شکل prion را بپذیرد. او و همکارانش در مورد تغییرات بیوشیمیایی که این دقت را ممکن می‌سازند، گزارش می‌دهند.
 
 
 
آزمایشگاه Si's بر پیدا کردن تغییرات مولکولی که حافظه را در نورون‌های خاص رمزگذاری می‌کند متمرکز است، چرا که این تغییرات برای روزها، ماه‌ها و یا سال‌ها ادامه می‌یابد - - حتی زمانی که پروتیین‌های سلول فاسد شده و تجدید شوند. تحقیقات آن‌ها به طور فزاینده‌ای به سمت پروتیین‌ها به عنوان تنظیم‌کننده انتقادی حافظه بلند مدت اشاره می‌کند.
 
 
 
در سال ۲۰۱۲، گروه Si's نشان داد که تشکیل prion در سلول‌های عصبی برای تداوم حافظه بلند مدت در مگس‌های میوه‌ها ضروری است. prions کاندید مناسبی برای این کار هستند، زیرا تبدیل آن‌ها خودکفا است: زمانی که یک پروتیین prion تبدیل به شکل prion خود شده‌است، پروتئین‌های اضافی به تبدیل شدن بدون هیچ محرک اضافی ادامه می‌دهند.
 
 
 
تیم Si's دریافته است که در مگس میوه، پروتیین prion - برای حفظ پایداری ضروری است. مگس‌ها که یک نسخه تغییر یافته از Orb۲ ایجاد می‌کنند که قادر به تشکیل prions نیستند، رفتارهای جدید را یاد می‌گیرند، اما خاطرات آن‌ها کوتاه است و بعد از یک روز، خاطرات ناپایدار می‌شوند. Si توضیح می‌دهد: " تا سه روز، حافظه کاملا ناپدید شده‌است."
 
 
 
در مطالعه جدید، Si می‌خواست بداند که چگونه این فرآیند را می توان کنترل کرد تا خاطرات در زمان مناسب شکل بگیرند " ما می‌دانیم که همه تجارب حافظه بلند مدت را شکل نمی‌دهند - - به گونه‌ای که سیستم عصبی روشی برای تبعیض دارد. بنابراین اگر تشکیل prion اساس بیوشیمیایی حافظه باشد، باید قانونمند شود " اما به نظر می‌رسد تشکیل prion برای همه مواردی که ما تاکنون می‌دانیم تصادفی باشد."
 
 
 
Si و همکارانش می‌دانستند که Orb۲ در دو شکل وجود دارد - - Orb۲A و Orb۲B. Orb۲B در سراسر سیستم عصبی fly's گسترده است، اما Orb۲A تنها در چند نورون، در غلظت‌های بسیار پایین ظاهر می‌شود. بیشتر از زمانی که تولید می‌شود، Orb۲A به سرعت از هم جدا می‌شود؛ پروتیین نیمی از عمر خود را در حدود یک ساعت دارد.

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: