روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

دانشمندان از این فکر که amyloid plaques بیماری Alzheimer's هستند ، استفاده کردند .
کلادیو Soto سوتو از دانشگاه پزشکی تگزاس در هوستون گفت : " اکنون واضح است که سنگ دانه‌ها ، مجرمان اصلی نیستند ، به اصطلاح Aβ oligomers ، این یک ملکول اصلی است و می‌تواند بهترین راه برای تشخیص زودهنگام باشد . That's بزرگ‌ترین مشکل در این زمینه بوده‌است : شما می‌توانید بیماران را تا زمانی که بیمار شده‌اند ، شناسایی کنید ."
سوتو افزود : " اگر چند دهه قبل از بروز علائم شناختی ، Those Aβ ممکن است در این بدن توزیع شوند . " ای کاش راهی برای کشف آن‌ها وجود داشت .
در مطالعه جدید ، سوتو و همکارانش تکنولوژی ای را بکار گرفتند که قبلا ً برای تشخیص پروتیین‌های misfolded مسئول بیماری‌های prion از جمله بیماری جنون گاوی توسعه‌یافته بودند . این فن‌آوری با تقویت پروتیین‌های misfolded موجود کار می‌کند و سپس آن‌ها را به قطعات کوچک‌تر تبدیل می‌کند . وقتی مخلوط با پروتئین معمولی مخلوط می‌شود ، قطعات misfolded به عنوان بذر برای شکل‌گیری عمل می‌کنند ، در مورد of ، از amyloid مانند آن‌هایی که در مغز Alzheimer's یافت می‌شوند.
محققان نشان دادند که فن‌آوری PMCA می‌تواند Aβ oligomers را در غلظت بسیار پایین تشخیص دهد . در اصل ، تحقیقات اولیه آن‌ها نشان می‌دهد که تشخیص حتی یک ذره از misfolded Aβ ممکن است امکان پذیر باشد . از همه مهم‌تر ، سوتو و همکارانش توانستند بین بیماران مبتلا به بیماری Alzheimer's و اختلالات عصبی و اختلالات عصبی با ۹۰ درصد حساسیت و ۹۲ درصد ویژگی با استفاده از تست آن‌ها برای نمونه‌های مایع مغزی - نخاعی تمایز قایل شوند .
گام بعدی ، سوتو می‌گوید ، انطباق با تکنولوژی برای استفاده با نمونه‌های خون و یا ادرار است ، که برای به دست آوردن افراد سالم برای نشانه‌های بیوشیمیایی بیماری Alzheimer's بسیار آسان‌تر خواهد بود . آن‌ها همچنین به بررسی کاربرد آن برای تشخیص بیماری قبل از ظهور علایم ادامه خواهند داد .
اگر تحقیقات اضافی می‌تواند سودمندی تست در Alzheimer's و یا شرایط دیگر ( مثلا بیماری Parkinson's ) را تایید کند ، سوتو می‌گوید که تست تایید شده FDA می‌تواند تا سه سال دیگر در بازار باشد . هم اکنون تیم او در commercializing فن‌آوری PCMA برای کاربرد در بیماری‌های prion دست داشته‌است .
آزمایش خون برای نوع fatal از بیماری Creutzfeldt - ژاکوب
مبدا :
دفتر روزنامه JAMA
خلاصه :
آزمایش خون به طور دقیق برای سرایت به عامل بیماری Creutzfeldt - ژاکوب ( vCJD ) ، یک بیماری کشنده عصبی ، آزمایش شد . vCJD یک اختلال فاسد مغزی است که تصور می‌شود از یک پروتئین misfolded ( prion ) در مغز ناشی می‌شود و بیشتر از طریق خوردن گوشت آلوده منتقل می‌شود . حدود ۳ میلیون گاو در انگلستان ممکن است به جنون گاوی ( گاوی spongiform گاوی ) مبتلا شده باشند و برآورده‌ای شیوع دقیق از طریق غربالگری برای عفونت vCJD ، ابتکارات سلامت عمومی را هدایت می‌کنند .
vCJD یک اختلال فاسد مغزی است که تصور می‌شود از یک پروتئین misfolded ( prion ) در مغز ناشی می‌شود و بیشتر از طریق خوردن گوشت آلوده منتقل می‌شود . حدود ۳ میلیون گاو در انگلستان ممکن است به جنون گاوی ( گاوی spongiform گاوی ) مبتلا شده باشند و برآورده‌ای شیوع دقیق از طریق غربالگری برای عفونت vCJD ، ابتکارات سلامت عمومی را هدایت می‌کنند .
محققان قبلا ً آزمایشی برای تشخیص سطوح پایین پروتئین prion در خون ایجاد کرده بودند . در این مطالعه ، آن‌ها از آزمایش بر روی نمونه‌ها از مجموعه خون ملی و مراکز بیماری prion در ایالات‌متحده و انگلیس استفاده کردند تا ببینند آیا این تعداد به اندازه کافی دقیق بوده تا تعداد زیادی از مردم را نمایش دهند یا خیر. نمونه‌های تهیه‌شده توسط اهدا کنندگان خون آمریکا ( n = ۵، ۰۰۰ ) ، اهدا کنندگان سالم انگلیس ( n = ۲۰۰ ) ، بیمارانی که تشخیص بیماری nonprion ( n = ۳۵۲ ) و بیمارانی که تشخیص بیماری prion را تایید می‌کنند ( n = ۱۰ ) .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: