روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تا کنون یک تشخیص قطعی قطعی نیاز به تست بافت مغز پس از مرگ یا بیوپسی در بیماران زنده دارد . این مطالعه نشان داد که تست مرگ و میر کم‌تر تهاجمی در مجله پزشکی نیو انگلند منتشر شده‌است .
این بیماری است . این بیماری‌ها زمانی به وجود می‌آیند که به دلایلی که به طور کامل شناخته‌نشده باشند , مولکول‌های پروتئینی بدون آسیب , غیر طبیعی می‌شوند و در خوشه‌ها تجمع می‌یابند. این بیماری بر حیوانات و افراد تاثیر می‌گذارد . بیماری‌های جایگاه انسان شامل گونه‌های متنوع , خانوادگی و پراکنده هستند . رایج‌ترین شکل به صورت پراکنده در سراسر جهان تخمین زده می‌شود . بیماری‌های دیگر از جمله بیماری‌های مزمن مانند گوسفند , گوزن شمالی , گوزن شمالی و بیماری جنون گاوی در گاو است . دانشمندان تجمع این خوشه‌ها را با آسیب بافتی مرتبط می‌دانند که سوراخ‌های اسفنجی درون مغز را ترک می‌کند .
آنتونی اس . موسسه ملی بیماری‌های عفونی و آلرژی یکی از اجزای nih می‌باشد . با اعتبار بیشتر , این آزمون پتانسیل استفاده در تنظیمات بالینی و کشاورزی را دارد . "
براساس این گزارش , یک آزمون تشخیصی آسان به پزشکان اجازه می‌دهد که بیماری را از دیگر بیماری‌های مغز متمایز کنند . اگرچه درمان‌های خاص در دسترس نیستند , دورنمای توسعه و اثربخشی آن‌ها می‌تواند با تشخیص‌های اولیه و دقیق افزایش یابد . علاوه بر این , آزمونی که افراد مبتلا به اشکال مختلف این بیماری را شناسایی می‌کند , می‌تواند به پیش‌گیری از شیوع این بیماری در بین گونه‌ها کمک کند . به عنوان مثال معلوم شده‌است که بیماری‌های جایگاه انسان را می‌توان از طریق روش‌های پزشکی مانند انتقال خون , پیوند و آلودگی ابزارهای جراحی انتقال داد . افراد نیز پس از مواجهه با دام‌های آلوده به bse , دچار مشکل می‌شوند .
روش بررسی: این مطالعه از نوع توصیفی - همبستگی بود . ~~~ جامعه آماری این پژوهش را کلیه بیماران مبتلا به بیماری‌های عصبی و غیر عصبی تشکیل می‌دادند . این نمونه‌ها عمدتا ً در دانشگاه ورونا در ایتالیا و در دانشگاه ورونا در ایتالیا جمع‌آوری شدند . مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی تصادفی شده بر روی ۶۰ بیمار مبتلا به سل ریوی انجام شد . با مقایسه نتایج به‌دست‌آمده با استفاده از مایع نخاعی مغزی - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - به دست آمد .
مکانیزم خود ترمیمی می‌تواند به حفظ عملکرد مغز در بیماری‌های نورودژنراتیو کمک کند.
منبع :
دانشگاه ساوت ولز
خلاصه :
نورون زایی , مکانیزم خود ترمیم مغز بزرگسالان , می‌تواند به حفظ عملکرد مغز در بیماری‌های نورودژنراتیو مانند آلزایمر , پارکینسون و پارکینسون کمک کند . مغز دارای برخی پتانسیل‌های خود ترمیمی است که بازسازی برخی از جمعیت‌های عصبی زندگی در شکنج دندانه‌ای , یک ناحیه کورتکس ساده که بخشی از سیستم مغز کارکردی بزرگ‌تر کنترل یادگیری و حافظه است . این فرآیند به عنوان نورون زایی شناخته می‌شود .
تحقیقات جدید که توسط دانشمندان در دانشگاه ساوت ولز انجام شده‌است , دریافته است که نورون زایی , مکانیزم خود ترمیمی مغز بزرگسالان , می‌تواند به حفظ عملکرد مغز در بیماری‌های نورودژنراتیو مانند آلزایمر , پروتئین یا پارکینسون کمک کند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: