روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

نویسنده اول در مقاله " کنترل کیفیت فضای مبتنی بر کیفیت را نادیده می‌گیرد و محدودیت‌های مبتنی بر سلول را برای ترویج curing prion " ، که اکنون در موسسه ماکس پلانک برای بیوشیمی در مونیخ است، نادیده می‌گیرد . دیگر نویسندگان ، " مگان Hochstrasser " ( Megan Hochstrasser ) هستند که در حال حاضر در دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی و Christine Langlois از دانشگاه براون هستند.
موسسه ملی بهداشت به R۰۱ GM۰۶۹۸۰۲۰۰۱ ، F۳۱ AG۰۳۴۷۵۴ و F۳۱ GM۰۹۹۳۸۳ بودجه این تحقیق را تامین کرده‌است .
برای انجام کار خود در داخل سلول‌ها ، پروتئین‌ها باید به شکل‌های خاص تبدیل شوند . سلول‌ها مکانیزم‌های کنترل کیفیت دارند که معمولا ً پروتئین‌ها را از misfolding حفظ می‌کنند . با این حال ، تحت برخی تنش‌های زیست‌محیطی ، این مکانیزم‌های فرو می‌ریزند و پروتئین‌ها این کار را انجام می‌دهند و گاهی اوقات amyloids تشکیل می‌دهند .
سلول‌ها با ساخت پروتئین‌های ویژه‌ای که به پروتئین‌های شوک حرارتی معروف هستند ، به استرس محیطی پاسخ می‌دهند ، که به جلوگیری از misfolding پروتیین معروف هستند .
Serio و her می‌خواستند بدانند که آیا پروتئین‌های انتقال حرارت خاص می‌توانند باعث شوند که amyloids به حالت عادی برگردد . برای رسیدن به این هدف ، تیم سلول‌های مخمر را مورد مطالعه قرار داد که به نظر می‌رسید قادر به پاک کردن خود از the amyloid پروتیین prion نیستند.
محققان در حال آزمایش یک پروتئین ناشی از گرما در یک زمان در تلاش برای مشخص کردن کدام یک از پروتئین‌های ویژه‌ای برای پاک‌سازی the بودند . او گفت که با این حال ، نتایج weren't منطقی هستند .
بنابراین او و Klaips تصمیم گرفتند که با قرار دادن آن‌ها در معرض دماهای بالا - - مانند ۱۰۴ F - - و اجازه دهید که سلول‌ها به طور طبیعی عمل کنند .
در نتیجه ، سلول‌ها یک باتری از پروتئین‌های شوک حرارتی ایجاد کردند . محققان در یک مرحله خاص از چرخه تولید مثل cell's یافته شدند ، مخمر می‌توانست سنگ of را به شکل غیر - پروتیین تبدیل کند .
سلول‌های Yeast با جوانه زدن تکثیر می‌شوند . سلول مادر یک تکه از خودش را به یک سلول دختر کوچک‌تر تقسیم می‌کند که آن را از هم جدا می‌کند و بعد بزرگ می‌شود .
محققان در مخمر استرس زده یافتند ، درست زمانی که دختر شکل‌گرفته بود ، سلول مادر بیشتر پروتیین‌های شوک حرارتی به نام chaperones را حفظ کرد به خصوص Hsp - ۱۰۴ . در نتیجه ، مادر غلظت بالایی از Hsp - ۱۰۴ داشت ، چون کمی از پروتئین با دختر به اشتراک گذاشته شد .
سلول‌های مادر " درمان " خود را از the Sup۳۵ به پایان رساندند ، اگرچه دختران نتوانستند . میزان درمان با غلظت of - ۱۰۴ در سلول ، و دمای بالاتر the - ۱۰۴ که سلول‌ها داشتند هم‌بسته بود .
Serio گفت که Hsp - ۱۰۴ پروتئین را در the می‌گیرد و refolds می‌کند . اما او و همکارانش متوجه شدند که تنها القای سطح بالای Hsp - ۱۰۴ در سلول‌ها به خودی خود ، پروتیین amyloid را به شکل غیر - تغییر نمی‌دهد .
او گفت : " واضح است که پروتئین‌های شوک حرارتی به طریقی هم‌کاری می‌کنند که ما درک می‌کنیم . "
او گفت که پس از این که نسخه forming از این پروتئین به طور اتوماتیک بد نیست . ممکن است این شکل تحت برخی شرایط محیطی خوب باشد ، در حالی که فرم غیر تجمعی در زیر برخی شرایط خوب است .
او گفت که حتی در انسان‌ها ، amyloid از یک پروتیین می‌تواند مفید باشد . پروتئین‌های amyloid با تجمع هورمون و ذخیره هورمون در ارتباط هستند .
برای پاک کردن amyloid از سلول‌های مخمر ، این آزمایش‌ها باعث شد که سلول‌ها به پروتیین‌های مختلف تبدیل شوند .
اکنون Serio می‌خواهد سیستم حداقل لازم برای پاک‌سازی amyloids از یک سلول را مشخص کند . او گفت که دانستن این مساله ممکن است به توسعه درمان‌های دارویی برای بیماری‌های مربوط به amyloid کمک کند .
sclerosis چندگانه : اولین مدرک از یک پروتیین سرکش
مبدا :
دانشگاه ساری
خلاصه :
پروتیین rogue در sclerosis چندگانه شناسایی شده‌است که به سیستم عصبی مرکزی body's حمله می‌کند . محققان بر این باورند که برای اولین بار ، محققان بر این باورند که این یافته می‌تواند راه را برای درک بهتر of چندگانه و درمان‌های نوین مقابله با بیماری‌های قلبی هموار سازد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: