روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

برای این مطالعه ، پنج گوزن به واکسن داده شد ؛ شش نفر دیگر نیز از دارونما استفاده کردند . تمام گوزن‌ها در معرض بافت مغزی آلوده به prion قرار داشتند ؛ آن‌ها همچنین در کنار هم قرار گرفتند و در فعالیت‌های گروهی مشابه افراد وحشی درگیر شدند . دانشمندان می‌گویند که این موضوع آن‌ها را در معرض قرار گرفتن در معرض the عفونی قرار داده‌است . حیواناتی که این واکسن را دریافت کرده‌اند در طی ۱۱ ماه به هشت نفر افزایش یافت تا اینکه آنتی‌بادی ایمنی کلیدی در خون ، بزاق و مدفوع یافت شد . گوزن‌ها نیز هر روز برای علائم بیماری مورد نظارت قرار گرفتند و محققان در هر سه ماه tonsils و بافت معده حیوانات را برای یافتن نشانه‌هایی از عفونت cwd انجام دادند .
در عرض دو سال ، همه گوزن‌های که از دارونما استفاده کرده بودند، cwd تولید کرده بودند. چهار گوزن که واکسن واقعی را به آن‌ها دادند مدت زیادی طول کشید تا عفونت ایجاد شود - و پنجمین حیوان همچنان آزاد باقی می‌ماند .
Wisniewski و تیم او با استفاده از باکتری سالمونلا ، که به آسانی وارد روده می‌شوند و شایع‌ترین حالت آلودگی طبیعی مصرف می‌کنند که مصرف مواد غذایی آلوده به prion و مدفوع را مصرف می‌کند . برای تهیه واکسن ، این تیم یک پروتیین prion - مانند را وارد ژنوم یک باکتری ضعیف‌شده یا دیگر در باکتری سالمونلا وارد کرد . این امر ، سالمونلا را مهندسی کرد تا واکنش ایمنی را در قلب ایجاد کند و آنتی‌بادی ضد prion تولید کند .
فرناندو Goni ، محقق تحقیقات پیشرو در دانشگاه NYU می‌گوید : " اگرچه آزمایش‌ها ضد - ما در موش‌ها و گوزن‌ها موفق بوده‌است ، ما پیش‌بینی می‌کنیم که این روش و مفهوم می‌تواند به یک روش گسترده برای پیش‌گیری از آن تبدیل شود ، اما به طور بالقوه درمان بسیاری از بیماری‌ها را ممکن می‌سازد ."
Yeast اولین سلول‌های شناخته‌شده برای درمان themselves هستند .
مبدا :
دانشگاه آریزونا
خلاصه :
سلول‌های Yeast گاهی می‌توانند پروتیین misfolding و clumping مرتبط با بیماری‌هایی مثل Alzheimer's را معکوس کنند . این یافته با این ایده متناقض است که زمانی که پروتیین‌های prion به شکل سنگ تبدیل شدند ، تغییر برگشت‌ناپذیر است . در انسان‌ها ، چنین توده‌هایی به نام amyloids ، با بیماری‌هایی مانند Alzheimer's ، Huntington's و Parkinson's مرتبط هستند .
با توجه به تحقیقات جدید از دانشگاه آریزونا ، گاهی اوقات سلول‌های Yeast می‌توانند پروتیین misfolding و clumping مرتبط با بیماری‌هایی مثل Alzheimer's را معکوس کنند .
یافته جدید با این ایده متناقض است که زمانی که پروتیین‌های prion به شکل سنگ تبدیل شدند ، تغییر برگشت‌ناپذیر است .
Tricia Serio ، پروفسور UA و رئیس دپارتمان بیولوژی مولکولی و سلولی ، گفت : " It's معتقد بود که وقتی این توده‌های ها بوجود آیند ، نمی‌توانند از شر آن‌ها خلاص شوند . سلول‌ها می‌توانند خود را از این سنگ جمع کنند ."
prions ها proteins هستند که تبدیل به شکلی می‌شوند که همسایگان خود را تحریک به تغییر می‌کند. در این شکل جدید ، خوشه پروتئین‌ها . سنگ دانه‌ها که amyloids نامیده می‌شوند با بیماری‌هایی مانند Alzheimer's ، Huntington's و Parkinson's مرتبط هستند .
Serio ، نویسنده ارشد این روزنامه ، در روز ۹ دسامبر در مجله دسترسی آزاد " eLife " ، گفت : " پروتئین prion مانند دکتر Jekyll و آقای هاید به نظر می‌رسد .
برای مخمر ، داشتن انبوه of کشنده نیست . Serio و شاگردانش amyloid را در معرض amyloid قرار می‌دهند که شامل سلول‌های baker's of به ۱۰۴ فارنهایت ( ۴۰ درجه سانتی گراد ) ، دمایی است که تب بالایی در انسان ایجاد می‌کند . هنگامی که در معرض آن محیط قرار گرفت ، سلول‌ها یک واکنش استرسی را فعال کردند که پروتئین‌های clumping را به شکل غیر - تغییر داد .
Serio گفت که این یافته نشان می‌دهد که واکنش‌های فشار مصنوعی به طور مصنوعی ممکن است یک روز به توسعه درمان بیماری‌های مرتبط با misfolded prion proteins کمک کند .
او گفت : " مردم می‌کوشند تا داروها را توسعه دهند که به طور مصنوعی واکنش‌های استرس را القا کند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: