روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

ساختار تغییر یافته Hsp۱۰۴N به شدت این مکانیسم معمولی را مختل می‌کند و توانایی آن برای شکستن Sup۳۵ و دیگر prions را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . sweeny خاطرنشان می‌کند : " Hsp۱۰۴ از طریق پمپ کردن آن‌ها از طریق کانال مرکزی خود ، پروتئین‌های انفرادی را از طریق کانال مرکزی خود استخراج می‌کند و چگونگی حل آن‌ها را درک می‌کند . دامنه N - ترمینال of به آنزیم اجازه می‌دهد تا به روشی more عمل کند که انحلال the yeast Sup۳۵ پایدار را ممکن می‌سازد .
این بینش جدید در مورد نحوه کار Hsp۱۰۴ ، محدوده‌ای از جهت‌های تحقیقاتی جدید را باز می‌کند : " ما به سطح جدیدی از درک رسیده‌ایم که به طراحی و مهندسی آنزیم کمک می‌کند تا بهتر با پروتیین‌های انسان کار کند که باعث بروز مشکلاتی در بیماری می‌شوند " . سطح تفکیک ساختاری ما تنها حدود ۷ یا ۸ angstroms در لحظه است و we'd مایل به رسیدن به سطح اتمی است . هدف دیگر مهندسی حوزه N - پایانه برای کار بهتر در برابر پروتیین‌های بیماری انسان است . قبل از این مقاله ، ما حتی فکر کردیم این کار را انجام دهیم چون حوزه مهم تلقی نمی‌شد . That's یکی از یافته‌های کلیدی این مطالعه است."
اولین واکسن موفق علیه گاو دیوانه مانند هدر دادن بیماری در گوزن‌ها
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک / دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک
خلاصه :
محققان می‌گویند که یک واکسیناسیون برای مبارزه با یک سندرم پیش از مغز ، تلف کردن بین گوزن‌ها و دیگر حیوانات ، ممکن است قول دو جبهه دیگر را بگیرد : محافظت از احشام در ایالات‌متحده در برابر ابتلا به این بیماری و جلوگیری از عفونت‌های مشابه مغز در انسان‌ها .
محققان در مرکز پزشکی دانشگاه NYU و جاه‌ای دیگر می‌گویند که واکسیناسیون برای مبارزه با یک سندرم پیش روی مغز و هدر دادن حیوانات در بین گوزن‌ها و حیوانات دیگر ممکن است قول دو جبهه دیگر را بگیرد : حفاظت از احشام در ایالات‌متحده از ابتلا به این بیماری و جلوگیری از عفونت‌های مشابه مغز در انسان‌ها .
این مطالعه که قرار است در ۲۱ دسامبر در واکسن به صورت آنلاین منتشر شود ، یک نقطه عطف علمی است : اولین واکسن موفق گوزن در برابر بیماری‌های مزمن ( cwd ) ، یک اختلال مغز کشنده که براثر proteins عفونی شایع به نام prions ایجاد شده‌است . prions با تبدیل پروتیین‌های سالم به یک وضعیت بیماری تکثیر می‌شوند .
به همان اندازه مهم ، محققان می‌گویند که این مطالعه ممکن است به بیماری‌های انسان مانند بیماری Creutzfeldt - ژاکوب ، kuru ، بیخوابی خانوادگی ، و متغیر sensitive protease حساس باشد . برخی مطالعات همچنین دارای عفونت‌های prion مانند عفونت‌های like با بیماری Alzheimer's هستند .
دکتر توماس Wisniewski ، بازرس ارشد تحقیقات و عصب‌شناسی دانشگاه نیویورک ، می‌گوید : " اکنون که ما کشف کرده‌ایم که پیش‌گیری از عفونت prion در حیوانات امکان پذیر است ، it's احتمالا ً در انسان‌ها ممکن است . "
cwd afflicts به اندازه ۱۰۰ درصد جمعیت گوزن‌های شمالی و همچنین تعداد زیادی of دیگر که در دشت‌ها و جنگل‌های نیم‌کره شمالی ساکن هستند، از جمله گوزن وحشی ، گوزن شمالی ، گوزن شمالی و گوزن شمالی . نگرانی فزاینده‌ای در میان دانشمندان وجود دارد که cwd ممکن است به دام‌ها در مناطق مشابه ، به ویژه گاو ، جریان اصلی زندگی برای اقتصاد آمریکا ، به گونه‌ای که بیماری جنون گاوی ، یا بیماری جنون گاوی ، که تقریبا ً دو دهه پیش در بریتانیا شیوع یافته بود ، گسترش یابد .
طبق گفته دکتر Wisniewski و تیم تحقیقاتی او ، اگر آزمایش‌ها بیشتر واکسن موفقیت‌آمیز باشد ، تعداد نسبتا ً کمی از حیوانات ( کم‌تر از ۱۰ درصد ) می‌توانند به ایجاد مصونیت گله تبدیل شوند ، که در آن انتقال بیماری در یک گروه بسیار بزرگ‌تر متوقف می‌شود .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: