روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

چند سال پیش , محققان زیست فن‌آوری یک مولکول پروتئین منفرد را بررسی کردند تا بررسی کنند که چگونه به تنهایی عمل می‌کند . اما در تعامل بین مولکول‌های مهم در بیماری است . برای بیشتر شدن سفر در امتداد جاده به سمت توسعه احتمالی درمان‌های احتمالی , در حال حاضر او و همکارانش تعامل دو مولکول را بررسی کرده‌اند . در مقایسه با تک مولکول‌های منفرد , که در آن‌ها ساختارهای نادرست زیاد طول نکشید , دو مولکول با هم کنش متقابل داشتند که پایدارتر از یک مولکول درست بودند . این گروه از موچین لیزری حساس برای دستکاری پروتئین‌ها و مشاهده حرکات میکروسکوپی مولکول‌ها به عنوان تغییر شکل استفاده کرد .
جدیدترین کشف آن‌ها پنجره‌ای جدید بر روی مکانیزم‌های میکروسکوپی حاکم بر پروتئین‌ها ایجاد می‌کند . او می‌گوید , " کار ما بهتر از یک گام در حل یک راز بزرگ است که هنوز هم تقریبا ً دو سال پس از دریافت جایزه نوبل برای این فرضیه است . "
گیاهان چمنی می‌توانند بیماری‌های عفونی را منتقل کنند
منبع :
مرکز علوم پزشکی تگزاس در هوستون
خلاصه :
بنا به گفته محققان , گیاهان چمنی می‌توانند جذب , جذب و انتقال بیماری‌های عفونی شوند . عوامل عفونی مبتنی بر پروتئین مسئول گروهی از بیماری‌ها به نام انسفالوپاتی اسفنجی شکل قابل انتقال هستند که شامل بیماری جنون گاوی ( بیماری جنون گاوی ) در گاو , گوسفند , بیماری و بیماری مزمن در گوزن , گوزن شمالی و گوزن است . همه اینها بیماری‌های مغزی کشنده با دوره‌های انکوباسیون هستند .
به گفته محققان دانشگاه علوم پزشکی تگزاس در هیوستون , گیاهان چمنی می‌توانند جذب , جذب و انتقال بیماری‌های عفونی شوند . این تحقیق در آخرین شماره گزارش‌های سلولی به صورت آنلاین منتشر شده‌است .
عوامل عفونی مبتنی بر پروتئین مسئول گروهی از بیماری‌ها به نام انسفالوپاتی اسفنجی شکل قابل انتقال هستند که شامل بیماری جنون گاوی ( بیماری جنون گاوی ) در گاو , گوسفند , بیماری و بیماری مزمن در گوزن , گوزن شمالی و گوزن است . همه اینها بیماری‌های مغزی کشنده با دوره‌های انکوباسیون هستند .
بنا به گفته مرکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها ( مرکز کنترل بیماری‌ها ) , که اولین بار در اواخر دهه ۱۹۸۰ در آهو در کلرادو تشخیص داده شد , با توجه به مراکز کنترل و پیش‌گیری از بیماری‌ها , از جمله شهرستان‌های آل پاسو و تگزاس در تگزاس . این بیماری در شمال شرقی کلرادو و در جنوب شرقی وایومینگ نام دارد . تیم سوتو خواست بداند که چرا .
نویسنده این کتاب , کلودیو سوتو , استاد عصب‌شناسی در مدرسه علوم پزشکی و مدیر مدرسه پزشکی جورج و سینتیا w . مرکز بیماری‌های آلزایمر و بیماری‌های دیگر مغز . اما این یک احتمال است که باید بررسی شود و مردم باید از آن آگاه باشند . دوره کمون طولانی است . "
تیم سوتو حفظ پروتئین و عفونت‌زایی بیماری را در ریشه و برگ گندم مورد بررسی قرار داد و پس از انکوبه شدن با مواد مغز آلوده , کشف کرد که حتی مقادیر بسیار رقیق می‌توانند به ریشه‌ها و برگ‌ها متصل شوند . هنگامی که گیاه گندم مورد مصرف قرار گرفت , حیوانات آلوده به بیماری شدند . این تیم همچنین دریافته است که این پروتئین در گیاهانی که در معرض ادرار و مدفوع است , قابل‌تشخیص است .
محققان همچنین دریافتند که گیاهان می‌توانند خاک آلوده را از خاک آلوده جذب کنند و آن‌ها را به قسمت‌های مختلف گیاه انتقال دهند که می‌تواند به عنوان حامل عفونت‌زایی عمل کند . این امر نشان می‌دهد که گیاهان می‌توانند نقش مهمی در عدم آلودگی محیطی و انتقال افقی بیماری داشته باشند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: