روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این گروه بر این باور است که در افراد عادی ، پروتیین prion به عنوان داربست برای تعاملات مولکولی چندگانه کار می‌کند . وقتی مولکول‌های پروتئینی prion توسط همتایان misfolded خود رها می‌شوند ، دیگر نمی‌توانند به عنوان یک داربست برای همه این تعاملات مولکولی کار کنند ، که به مکانیسم‌های مورد استفاده از مواد شیمیایی مغز برای خلق و حال آسیب می‌زند .
این یافته‌ها در را برای تحقیق در آینده با توجه به پروتئین prion به عنوان یک هدف بالقوه در توسعه درمان افسردگی و اختلالات مربوط به آن باز می‌کنند .
مطالعه عفونت مغز نشان می‌دهد که چگونه بیماری از شکم پخش می‌شود .
تحقیقات می‌توانند تشخیص اولیه بیماری‌های prion را ممکن سازند
مبدا :
دانشگاه ادینبرگ
خلاصه :
تشخیص بیماری‌های مرگبار مغز می‌تواند با تحقیقات جدیدی که نشان می‌دهد چگونه پروتئین‌های عفونی باعث شیوع بیماری می‌شوند ، کمک شود . تحقیقات نشان می‌دهند که چگونه the که - نامیده می‌شوند ، پس از خوردن یک فرد یا حیوان ، از شکم به مغز پخش می‌شوند .
تشخیص بیماری‌های مرگبار مغز می‌تواند با تحقیقات جدیدی که نشان می‌دهد چگونه پروتئین‌های عفونی باعث شیوع بیماری می‌شوند ، کمک شود .
این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه proteins که - نامیده می‌شوند ، پس از خوردن یک فرد یا حیوان ، از شکم به مغز پخش می‌شوند .
دانشمندان می‌گویند که یافته‌های آن‌ها می‌تواند به تشخیص اولیه بیماری‌های prion کمک کند - - که شامل بیماری Creutzfeldt - ژاکوب ( vCJD ) در مردم و گاوی spongiform گاوی ( BSE ) به گاوها می‌شود .
در مردم ، این بیماری بسیار نادر باقی می‌ماند - - ۲۲۹ نفر از آن زمان که اولین بار حدود ۲۰ سال پیش شناسایی شد ، از vCJD جان خود را از دست داده‌اند که ۱۷۷ مورد آن از انگلستان بوده‌است .
prions ، پروتئین‌های عفونی با اشکال غیر عادی هستند که می‌تواند بین مردم و حیوانات با خوردن گوشت آلوده منتقل شود . تا به حال مشخص نشده است که چگونه prions بعد از مصرف گوشت آلوده ، از شکم به مغز پخش می‌شوند .
محققان در موسسه رزلین فلسفه دوره عفونت prion را در موش‌ها مطالعه کردند .
آن‌ها دریافتند که prions باید ابتدا در ساختارهای تخصصی در آستر روده کوچک قبل از این که بتوانند بدن را به مغز گسترش دهند ، ایجاد کنند .
سازه‌ها - - به نام Peyer's - - بخشی از سیستم ایمنی body's هستند و اولین خط دفاع در برابر غذای آلوده را شکل می‌دهند . این مطالعه پیشنهاد می‌کند که prions Peyer's را مورد حمله قرار دهند تا منجر به عفونت شوند .
این تیم متوجه شد که در روده بزرگ تا قبل از مرحله بعدی عفونت ، prions ایجاد نشده اند . در این مرحله ، prions در طحال و غدد لنفاوی نیز تشخیص داده شدند .
طبق برآورده‌ای اخیر ، در حدود ۲۰۰۰ نفر در انگلستان در حال حمل prions عفونی هستند بدون این که هیچ نشانه‌ای از بیماری نشان دهند . این ها براساس آنالیز بافت بدست‌آمده در طول عملیات حذف پیوست ضمیمه می‌شوند .
محققان می‌گویند که این برآوردها ممکن است در تشخیص افراد در مراحل اولیه عفونت ناتوان باشند ، در حالی که prions هنوز از روده کوچک پخش نشده اند .
زمانی که prions وارد مغز می‌شوند ، سلول‌های عصبی را از بین می‌برند . این می‌تواند منجر به علائم اصلی عصبی از جمله اختلال حافظه ، تغییرات شخصیت و مشکلات با حرکت شود .
دیگر بیماری‌های prion عبارتند از scrapie در گوسفند و بیماری‌های مزمن در گوزن .
پروفسور نیل Mabbott ، از موسسه رزلین در دانشگاه ادینبورگ ، که این مطالعه را رهبری می‌کرد ، گفت : " چه همه افراد با شواهدی از عفونت prion در دل خود به رشد بیماری نورولوژیکی ادامه دهند . ما به درک بیشتری از این که چه عواملی باعث افزایش حساسیت ما نسبت به بیماری‌های prion می‌شوند نیاز داریم تا بتوانیم از گسترش این شرایط در مردم و حیوانات پرورشی محافظت کنیم ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: