روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اثر جدید ریشه در آزمایش‌هایی که در آزمایشگاه Prusiner's در سال ۲۰۱۳ انجام شد ، نشان می‌دهد که نمونه‌های بافت مغز از دو بیمار MSA انسان قادر به انتقال بیماری به یک مدل موشی برای بیماری Parkinson's هستند که یک ژن انسانی جهش‌یافته انسانی را بیان می‌کنند. برای تایید این یافته‌ها ، Prusiner و همکارانش این آزمایش را گسترش دادند تا شامل نمونه‌های بافت از ده نفر more MSA در سه قاره شوند : مرکز تحقیقات بیماری Alzheimer's ماساچوست در بوستون ، بانک مرکزی مغز انگلستان در کالج سلطنتی لندن و بانک مرکزی سیدنی در استرالیا .
نتایج مشابه این بود : وقتی در معرض بافت MSA انسان قرار گرفت ، موش‌ها neurodegeneration را گسترش دادند . علاوه بر این ، تیم متوجه شد که مغز موش‌های عفونی دارای سطح بالایی از آلفای human انسانی غیرقابل‌حل بود و این که بافت مغز موش آلوده می‌تواند این بیماری را به موش‌های دیگر سرایت دهد.
این کشف که alpha - prions می‌توانند MSA را انتقال دهند ، باعث ایجاد نگرانی عمومی در مورد درمان و تحقیقات می‌شوند که شامل تماس با بافت مغز از بیماران neurodegeneration می‌شوند، زیرا تکنیک‌های ضد عفونی استاندارد که میکروب‌ها را می‌کشند ، the prions را که باعث CJD می‌شوند از بین نمی‌برند . این که آیا همان چالش‌ها برای prions آلفا - synuclein در MSA رخ می‌دهند یا نه.
نویسندگان این مطلب را می‌نویسند که متخصصان بالینی و محققان باید در هنگام برخورد با بافت از بیماران با MSA و سایر بیماری‌های عصبی، از پروتکل‌های ایمنی سخت ‌تری استفاده کنند که بسیاری از آن‌ها ممکن است توسط prions ایجاد شوند . به عنوان مثال ، این MSA در ابتدا به عنوان بیماری Parkinson's تشخیص داده می‌شود که اغلب با تحریک عمیق مغزی درمان می‌شود . اگر تجهیزات تحریک عمقی مغز مجددا ً مورد استفاده مجدد قرار گیرند ، این بیماری می‌تواند به طور بالقوه به بیماران دیگر منتقل شود .
جیل گفت : " شما می‌توانید یک پروتیین را بکشید ، و می‌تواند محکم به فولاد ضد زنگ بزند ، حتی هنگامی که ابزار جراحی تمیز شود ." وی گفت : " ما از یک رویکرد پیشگیرانه دفاع می‌کنیم . افراد بیشتر زنده می‌مانند و به احتمال زیاد جراحی‌های مغزی بیشتری انجام می‌دهند . بیماری‌های دامی undiagnosed وجود دارند که - اگر از prions ناشی شده‌اند - - به این معنی است که این عفونت می‌تواند یک نگرانی واقعی باشد ."
بر خلاف خطر جنون گاوی از گوشت آلوده ، محققان تاکید می‌کنند که هیچ خطر آشکاری از عفونت ناشی از prions MSA در خارج از تنظیمات تخصصی پزشکی یا تحقیقاتی وجود ندارد .
در ابتدای روزنامه group's ، دو مقاله منتشر شده در این ماه ، Woerman یک تیم تحقیقاتی را در توسعه یک روش جدید برای آزمایش انتقال prion با استفاده از فرهنگ‌های سلول انسانی هدایت کرد . این تیم نشان داد که تنها ۴ روز طول می‌کشد تا بافت MSA انسان سلول‌های کشت شده را با جهش آلفا - synuclein آلوده کند ، در مقابل ۱۲۰ روز طول می‌کشد تا این بیماری به مدل‌های موشی سرایت کند .
Woerman گفت : " چالش مطالعه neurodegeneration این است که it's بیماری پیری است . باید به مدل‌های موش اجازه دهید تا برای مدتی طولانی رشد کنند که تحقیقات درباره درمان واقعا ً به کندی پیش می‌رود . اکنون با این مدل‌های سلولی ، ما می‌توانیم نحوه غیر فعال کردن سنگ دانه‌های آلفا - synuclein را با سرعتی که ممکن است در حیوانات امکان پذیر باشد ، آزمایش کنیم ."
sequestered پروتئین prion حالت خوب را به خود می‌گیرد و فرضیه جدید افسردگی را پیشنهاد می‌دهد .
مبدا :
Publicase Comunicacao Cientifica
خلاصه :
کشف مواد ضد افسردگی به اولین فرضیه بیوشیمیایی افسردگی که به عنوان فرضیه monoamine شناخته می‌شود منجر شد . با این حال ، به نظر نمی‌رسد که این فرضیه به طور کامل پیچیدگی افسردگی انسان را توضیح دهد . در حال حاضر یک مطالعه جدید ، یک کلید مهم دیگر را ارایه می‌دهد که می‌تواند درک ما از بیماری زا در ورای افسردگی بالینی و اختلالات عصبی عصبی را افزایش دهد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: