روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این بیماری بلافاصله پس از آلودگی تشخیص داده شد .
منبع :
nih / موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی
خلاصه :
بیماری آلزایمر - - لاعلاج , نهایتا ً کشنده و قابل انتقال پستانداران - - اعتقاد بر این است که بیش از چند سال است که این پروتئین در مغز کشف نشده است . در یک مطالعه جدید , دانشمندان nih گزارش می‌دهند که در طول یک هفته تلقیح , می‌توانند این پروتئین را در مغز موش ردیابی کنند . به همین اندازه , پروتئین خارج از رگ‌های خونی در جایی در مغز تولید شد که دانشمندان بر آن معتقدند درمان دارویی می‌تواند برای پیش‌گیری از بیماری هدف قرار گیرد .
بیماری آلزایمر - - لاعلاج , نهایتا ً کشنده و قابل انتقال پستانداران - - اعتقاد بر این است که بیش از چند سال است که این پروتئین در مغز کشف نشده است . در یک مطالعه جدید , موسسه ملی بهداشت ( nih ) گزارش می‌دهد که آن‌ها می‌توانند در عرض یک هفته در مغز موش ماده عفونی را تشخیص دهند . به همین اندازه , پروتئین خارج از رگ‌های خونی در جایی در مغز تولید شد که دانشمندان بر آن معتقدند درمان دارویی می‌تواند برای پیش‌گیری از بیماری هدف قرار گیرد . این مطالعه , از موسسه ملی بیماری‌های آلرژی و بیماری‌های عفونی nih , صورت گرفت .
دانشمندان معتقدند که اگر درمان در اوایل چرخه بیماری شروع شود , این بیماری می‌تواند درمان شود . با این حال , شناسایی چه کسی نیازمند درمان است و تعیین بازه زمانی بهینه برای درمان سوالات باز برای محققان است .
بیماری جایگاه بدن انسان شامل بیماری‌های متغیر , خانوادگی و اسپورادیک می‌باشد . رایج‌ترین شکل به صورت پراکنده در سراسر جهان تخمین زده می‌شود . دیگر بیماری‌های این پروتئین عبارتند از: اسهال در گوسفند , بیماری‌های مزمن در گوزن‌ها , گوزن شمالی و گوزن و انسفالوپاتی اسفنجی شکل گاوی در گاو .
دانشمندان در مطالعه خود این پروتئین را به مغز موش تزریق کردند . پس از چند دقیقه , آن‌ها شروع کردند به مشاهده اینکه آیا ماده تزریق‌شده پروتئین عفونی جدیدی در محل تزریق ایجاد می‌کند یا نه. محققان با بررسی بافت مغز موش , سه روز پس از آلودگی به دیواره خارجی مویرگ‌های خونی و سایر رگ‌های خونی در محل تزریق , این پروتئین جدید را اندازه‌گیری و تشخیص دادند . با استفاده از روش rt - pcr نیمه بلادرنگ ( rt - pcr ) , یک روش آزمون امکان پذیر برای افراد تشخیص داده شد . این پروتئین در مطالعات قبلی حدود شش هفته طول کشید . یافته‌های جدید درک علمی از جایی که بیماری‌های عفونی در مغز امکان پذیر است را افزایش می‌دهد و اهداف محتملی برای درمان فراهم می‌کند .
نوع جدیدی از این پروتئین می‌تواند موجب آن شود .
آتروفی سیستم چند سیستم به عنوان اولین بیماری جدید در بدن انسان معرفی شده‌است .
منبع :
دانشگاه کالیفرنیا - سان‌فرانسیسکو
خلاصه :
براساس دو مقاله تحقیقاتی جدید , آتروفی سیستم عصبی , یک اختلال نورودژنراتیو با شباهت به بیماری پارکینسون , توسط یک نوع جدید کشف شده‌است .
یافته‌ها , رویکردهای جدید برای توسعه درمان برای msa را پیشنهاد می‌کنند , که در حال حاضر هیچ درمانی ندارد , بلکه یک نگرانی بالقوه برای متخصصان بالینی یا دانشمندانی که با بافت msa در تماس هستند را افزایش می‌دهد .
یافته‌های جدید کشف اولین کشف یک بیماری انسانی است که در ساله‌ای اخیر توسط یک پروتئین جدید به وجود آمده , زیرا کار در موسسه ملی بهداشت در دهه ۱۹۷۰ نشان داد که بافت‌های مغز انسان آلوده به ویروس پاپیلومای انسانی می‌توانند به شامپانزه‌ها انتقال یابند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: