روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این تحقیق که توسط Stowers Associate Investigator Si ، دکترای و تیم او انجام شد ، در مساله فعلی سلول ژورنال منتشر می‌شود . تحقیقات آن‌ها براساس مطالعات قبلی Si و اریک Kandel ، M.D. ، دانشگاه کلمبیا و دیگر دانشمندان ساخته شده‌است . این مطالعات نشان داد که هر دو حافظه کوتاه‌مدت و بلند مدت در سیناپس‌ها ایجاد می‌شوند . یک تجربه گذرا - - یکی از منابع حافظه ما - - قادر به ایجاد یک تغییر پایدار در قدرت اتصال سیناپسی است .
چون حافظه باید تحمل کند و محو نشود ، اتصال‌های سیناپسی باید محکم نگه‌داشته شوند . در مطالعه قبلی ، و Si CPEB را به عنوان یک پروتیین سیناپسی شناسایی کردند که مسیول حفظ قدرت این اتصالات در کرم دریا ، یک ارگانیسم مدل استفاده‌شده در تحقیقات حافظه است . در تحقیقات بعدی در موسسه Stowers ، Si و تیمش Orb۲ را به عنوان نسخه مگس میوه پروتیین synaptic شناسایی کردند .
در آخرین مطالعه آن‌ها ، محمد Repon خان ، محقق predoctoral در آزمایشگاه Si و اولین مولف کاغذ سلول ، مشخص کرد که Orb۲ در دو حالت فیزیکی متمایز ، monomeric و oligomeric وجود دارد . monomeric Orb۲ یک مولکول منفرد قادر به اتصال به مولکول‌های دیگر است . مانند CPEB ، oligomeric Orb۲ مانند - - - یعنی it's یک خوشه خود کپی - است . با این حال ، برخلاف disease - ، oligomeric Orb۲ و CPEB سمی نیستند .
این مقاله توضیح می‌دهد که چگونه monomeric Orb۲ ، هنگامی که oligomeric یا prion - مانند Orb۲ ، یک گام حیاتی را در فرآیند سلولی پیچیده که منجر به سنتز پروتیین می‌شود ، فعال می‌کند . در طی این مرحله حیاتی ، RNA پیام‌رسان ( mRNA ) ، که یک کپی از یک دستورالعمل gene's برای یک پروتیین است ، توسط the ریبوزوم در توالی آمینو اسیدها ترجمه می‌شود که یک پروتیین جدید سنتز شده را ایجاد می‌کنند .
خان توضیح می‌دهد : " ما پیشنهاد می‌کنیم که شکل monomeric of به mRNA هدف متصل می‌شود ، و mRNA مقید در یک حالت مهار شده نگهداری می‌شود .
دانشمندان Stowers همچنین دریافتند که prion - مانند Orb۲ نه تنها ترجمه را فعال می‌کند بلکه وضعیت انتقالی آن را به مونومر nearby نیز می‌رساند . در نتیجه ، monomeric Orb۲ به شکل prion - مانند Orb۲ تبدیل می‌شود و نقش آن در ترجمه از سرکوب به فعال‌سازی تغییر می‌کند . Si فکر می‌کند که این تغییر ، مکانیزم ممکن است که با آن تجربیات گذرا یک حافظه ماندگار ایجاد می‌کنند .
Si می‌گوید : " به دلیل طبیعت self حالت prion - مانند حالت پایدار، این امر باعث می‌شود که یک ترجمه ترجمه محلی و خود - پایدار از mRNA هدف Orb۲ - target ایجاد شود که حالت تغییر عملکرد سیناپسی در طول زمان را حفظ می‌کند . "
او می‌گوید : " کشف این که دو ایالت متمایز of نقشی در فرآیند ترجمه دارند ، " برای اولین بار مکانیسم بیوشیمیایی مربوط به انتقال مداوم و پایدار و حافظه بلند مدت " را فراهم می‌کند .
" Si " اضافه می‌کند : " برای دانش ما ، این اولین نمونه از یک تغییر پروتیین مبتنی بر prion است که تبدیل به فعال‌کننده قوی ‌تری برای ایجاد حالات فعالیت تغییر یافته می‌شود و نشان می‌دهد که رفتار prion - مانند ، در اصل یک کلید مبتنی بر ترکیب پروتیینی است . با این تغییر ، یک پروتیین می‌تواند تابعی را از دست داده یا به دست آورد که می‌تواند در طول زمان در غیاب محرک‌های اصلی حفظ شود . اگرچه این احتمال پیش از این مطالعه پیش‌بینی شده‌بود ، اما هیچ مدرک مستقیمی وجود نداشت ."
دیگر شرکای Stowers در این کار عبارتند از Liying لی ، Consuelo پرز - سانچز ، آنیتا Saraf ، دکتر لورنس Florens ، دکترا ، برایان Slaughter ، دکترا ، و جی unruh ، دکترا
حافظه بلند مدت توسط پروتئین‌های prion حفظ می‌شود .
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا
خلاصه :
محققان شواهد بیشتری از یک سیستم در مغز را کشف کرده‌اند که دائما ً خاطرات را برای مدت‌زمان طولانی حفظ می‌کند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: