روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

روان‌پزشک : مروری بر حرفه
Psychiatry یکی از دانشگاه‌های تخصصی پزشکی است . سازمان حرفه‌ای شناخته‌شده به عنوان انجمن روان‌پزشکی آمریکا بیش از ۱۵۰ سال است که وجود دارد . هر چیزی که نیاز دارید در مورد شغل روان‌پزشکی بدانید را مشخص کنید .
Psychiatrists پزشکان پزشکی هستند .
روان‌پزشک پزشکی است که در درمان اختلالات روانی تخصص دارد . از آنجا که روانپزشکان یک مدرک پزشکی دارند و در عمل روان‌پزشکی آموزش می‌بینند ، آن‌ها یکی از معدود افرادی هستند که در زمینه بهداشت روانی قادر به تجویز دارو برای درمان بیماری‌های روانی هستند . یک روان‌پزشک ممکن است بیشتر شبیه به یک پزشک تمرین عمومی نیز آزمون‌های فیزیکی و آزمایش‌های تشخیصی را علاوه بر اعمال روان‌درمانی انجام دهد .
Psychiatrists همچنین ممکن است به عنوان بخشی از یک تیم سلامت ذهنی کار کنند و اغلب با پزشکان مراقبت‌های اولیه ، مددکاران اجتماعی و روان شناسان مشورت می‌کنند .
شرح شغل
طبق دیدگاه شغلی ، کتاب راهنمای اداره آمار کار ، روانپزشکان اولین پزشکان بهداشت روانی هستند . در بین وظایف اصلی آن‌ها تشخیص و درمان بیماری‌های روانی است . آن‌ها نوعا ً از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که عبارتند از دارو ، روان‌درمانی ، بستری شدن ، روان‌کاوی ، یا ترکیبی .
روان‌درمانی شامل ملاقات با بیماران به طور منظم برای صحبت در مورد مشکلات ، رفتارها ، احساسات ، افکار و روابط است . هدف روان‌پزشک این است که به هر بیمار در یافتن راه‌حل برای مشکلات خود از طریق کاوش در تفکر ، رفتارها ، تجربیات گذشته و تاثیرات دیگر کمک کند . بیماران ممکن است به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک جلسه خانوادگی یا گروهی با روان‌پزشک دیدار کنند .
انواع of
تعدادی از حوزه‌های تخصصی مختلف در روان‌پزشکی قرار دارند . برخی از انواع مختلفی از روانپزشکان متخصص عبارتند از:
روان‌پزشک اعتیاد : کار با افرادی که اعتیاد و اعتیاد به مواد مخدر دارند
روان‌پزشک بزرگ‌سال : کار با بزرگسالانی که بیماری روانی یا ناراحتی روانی را تجربه می‌کنند
نوجوان و روان‌پزشک کودک : کار با کودکان و نوجوانان
روان‌پزشک قانونی : کار در دادگاه‌ها و سیستم قضایی جنایی
روان‌پزشک مسن : کار با جمعیت مسن
Neuropsychiatrist : اختلالات روانی ناشی از مشکلات سیستم عصبی ، بیماری‌های مغزی و آسیب‌های مغزی
روان‌پزشک سازمانی : روال‌های کاری در محیط کار و محیط سازمانی
آموزش ، مجوز و گواهی
برای تبدیل شدن به روان‌پزشک باید مدرک پزشکی و یا مدرک دکتری خود را از یک دانشکده پزشکی معتبر یا پزشکی osteopathic دریافت کنید . علاوه بر این ، شما باید یک اقامت چهار ساله را با حداقل سه‌تا از این سال‌ها به طور خاص در عمل روان‌پزشکی انجام دهید .
پس از اتمام این اقامت ، باید امتحان کتبی و شفاهی بدهید . آزمون کتبی یک روز کامل طول می‌کشد و علوم پایه ، روان‌پزشکی بالینی و حوزه‌های تخصصی درون روان‌پزشکی را پوشش می‌دهد . بخش شفاهی آزمون برای ارزیابی مهارت‌ها در محیط‌های واقعی از طریق مشاهده واقعی معاینه و سوابق بیمار با یک مشتری طراحی شده‌است .
هنگامی که امتحان تکمیل شد ، شما صلاحیت درخواست صدور گواهی‌نامه هییت مدیره را دارید . این مدرک توسط هیات روان‌پزشکی و عصب‌شناسی آمریکا ( ABPN ) ، یکی از اعضای هیات متخصصان پزشکی آمریکا ( ABMS ) اعطا شده‌است .
هنگامی که مدرک صدور گواهی‌نامه به شما داده شد ، ممکن است به طور قانونی در هر جایی در آمریکا تمرین کنید . با این حال ، این گواهی‌نامه باید هر ۱۰ سال یک‌بار تمدید شود . همچنین باید یک مجوز از یک دستگاه پزشکی دولتی در هر ایالتی که در آن تمرین می‌کنید و آن را در هر قانون ایالتی تمدید کنید ، دریافت کنید .
تحصیل
به طور معمول ، حدود هشت سال از تحصیلات تکمیلی را طول می‌کشد تا روان‌پزشک باشد .
زمان آموزشی برای تبدیل شدن به یک روان‌پزشک بسیار شبیه این است :
درجه آزادی : چهار سال
مدرسه پزشکی : چهار سال
اقامت : چهار سال

منبع سایت very well mind





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: