روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این مطالعه می‌تواند راه را برای آزمایش تشخیص زودهنگام هموار نماید.
مبدا :
دانشگاه ادینبرگ
خلاصه :
آزمونی که می‌تواند بیماری Parkinson's را در مراحل اولیه بیماری تشخیص دهد یک گام جلوتر رفته‌است .
آزمونی که می‌تواند بیماری Parkinson's را در مراحل اولیه بیماری تشخیص دهد یک گام جلوتر رفته‌است .
دانشمندان یک روش کشف یک مولکول مرتبط با شرایط موجود در نمونه‌های مایع نخاعی از بیماران را توسعه داده‌اند .
متخصصان می‌گویند که این آزمایش باید با یک گروه نمونه بزرگ‌تر تایید شود اما آن‌ها خوشبین هستند که می‌تواند یک روز به بهبود تشخیص بیماری کمک کند .
این آزمایش یک مولکول پروتیینی به نام آلفا - synuclein را شناسایی می‌کند که در داخل سلول‌های مغزی افراد با Parkinson's و انواعی از زوال عقل شکل می‌دهد .
تلاش‌های قبلی برای ایجاد یک تست برای آلفا - متیل synuclein نتایج متناقض تولید کرده‌است ، زیرا پروتیین در مغز سالم یافت می‌شود . تنها زمانی است که the با هم جمع می‌شوند و باعث بروز مشکلات می‌شوند .
محققان دانشگاه ادینبورگ از یک تکنولوژی بسیار حساس استفاده کردند که چسبندگی پروتئین‌ها را اندازه‌گیری می‌کند .
این رویکرد - - به نام تبدیل به زمان واقعی - - می‌تواند تفاوت‌های ریز در خواص پروتیین‌ها در مغز را تشخیص دهد که می‌تواند به معنی تفاوت بین بیماری باشد .
در تست‌های اولیه ، این تکنیک به دقت ۱۹ نمونه از ۲۰ نمونه از بیماران مبتلا به بیماری Parkinson's را شناسایی کرد و سه نمونه از افراد در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار گرفتند .
هیچ مثبت کاذب در هر ۱۵ نمونه کنترلی از افراد سالم وجود نداشت .
این روش همچنین بیماران مبتلا به نوعی جنون ناشی از بدن Lewy را شناسایی کرد ، اما نه انواع دیگر زوال عقل مانند بیماری Alzheimer's .
بیماری Parkinson's یک بیماری پیشرونده است که ناشی از از دست دادن سلول‌های عصبی است . مشخص نیست که چه چیزی باعث ایجاد شرایط می‌شود و در حال حاضر هیچ آزمون دقیقی برای آن وجود ندارد . بیماران اغلب باید منتظر تشخیص بیماری باشند که براساس نشانه‌های فیزیکی ، سابقه پزشکی آن‌ها و نتایج تمرین‌های فیزیکی و فیزیکی ساده است .
دکتر آلیسون گرین ، از واحد تحقیقات و نظارت ملی در دانشگاه ادینبورگ ، گفت : " ما قبلا ً از این تکنیک برای ایجاد یک آزمایش دقیق برای بیماری Creutzfeldt Creutzfeldt ، یک بیماری عصبی دیگر استفاده کرده‌ایم . ما امیدواریم که با اصلاح بیشتر ، رویکرد ما به بهبود تشخیص بیماران Parkinson's کمک کند .
وی گفت : " ما همچنین به این مساله علاقه‌مند هستیم که آیا می‌توان از آن برای شناسایی افراد مبتلا به Parkinson's و Lewy بدن در مراحل اولیه بیماری استفاده کرد . سپس این افراد می‌توانند به این فرصت داده شوند تا در آزمایش‌ها داروهای جدید شرکت کنند که ممکن است کند شوند ، یا توقف کنند ، پیشرفت بیماری ."
این مطالعه توسط دفتر مرکزی دانشمندان ، دولت اسکاتلند ، و مایکل جی . بنیاد فاکس برای تحقیقات Parkinson's . این کتاب در ژورنال Annals و عصب‌شناسی منتشر شده‌است .
Cascade از رویدادهایی که منجر به بیماری prion می‌شود
مبدا :
Elsevier
خلاصه :
براساس یک گزارش جدید ، آزمایش‌ها جدید در موش‌ها به محققان امکان می‌دهد تا پیشرفت بیماری prion و مداخلات درمانی بالقوه در بدن را ارزیابی کنند .
تجربیات جدید در موش‌ها امروزه محققان را قادر می‌سازد تا پیشرفت بیماری و مداخلات درمانی بالقوه در بدن را ارزیابی کنند .
بیماری‌های prion ، اختلالات عصبی کشنده در انسان‌ها و حیواناتی هستند که با اشکال misfolded پروتئین prion شناخته می‌شوند . فقدان مدل‌های تجربی خوب ، توسعه درمان‌های موثر را مختل کرده‌است . در یک مطالعه جدید که در ژورنال Pathology آمریکا منتشر شد، پژوهشگران مراحل متمایز بیماری prion در شبکیه چشم موشی را توصیف می‌کنند و یک مدل آزمایشی را به طور خاص رویکردهای درمانی آزمایش می‌کنند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: