روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تحقیقات قبلی نشان داد که پروتیین‌ها باید ابتدا در ساختارهای تخصصی در آستر روده کوچک ، قبل از اینکه بتوانند به مغز گسترش پیدا کنند ، ساخته شوند .
این بیماری‌ها شامل vCJD در مردم ، جنون گاوی ، گوسفندان در گوسفند و بیماری‌های مزمن در گوزن می‌شود . آن‌ها باعث عصبی گسترده و علائم عصبی شدید از جمله اختلال حافظه ، تغییرات شخصیت و مشکلات با حرکت می‌شوند .
این تحقیق در ژورنال PLOS Pathogens منتشر شده‌است . موسسه رزلین منابع مالی را از شورای تحقیقات علوم زیستی و علوم زیستی دریافت می‌کند .
پروفسور نیل Mabbott ، که تحقیقات را در موسسه رزلین رئیس دانشگاه برعهده داشت گفت : " مرحله بعدی درک این مساله است که the چطور از این سلول‌ها برای آلوده کردن شکم استفاده می‌کنند . اگر ما بتوانیم برای مسدود کردن جذب prions توسط سلول‌های M درمان را طراحی کنیم ، این ممکن است یک روش جدید برای جلوگیری از عفونت prion در انسان‌ها و حیوانات فراهم کند ."
ارائه ترکیبات مبتنی بر کافئین در برابر بیماری Parkinson's
مبدا :
دانشگاه of
خلاصه :
دو ترکیب شیمیایی بر پایه کافئین تهیه شده‌اند که وعده پیش‌گیری از بیماری پارکینسون را نشان می‌دهند . بیماری پارکینسون به سیستم عصبی حمله می‌کند و باعث لرزش کنترل‌نشده ، سفتی ماهیچه و حرکت آهسته و غیر دقیق و عمدتا ً در میان افراد میانسال و مسن می‌شود . از دست دادن سلول‌های مغزی ( نورون‌ها ) که دوپامین را تولید می‌کنند ، یک انتقال‌دهنده عصبی ضروری است که به نورون‌ها اجازه می‌دهد تا " با هم حرف بزنند .
گروهی از محققان دانشگاه ساسکچوان دو ترکیب شیمیایی بر پایه کافئین ایجاد کرده‌اند که وعده پیش‌گیری از آسیب بیماری Parkinson's را نشان می‌دهند .
بیماری Parkinson's به سیستم عصبی حمله می‌کند و باعث لرزش کنترل‌نشده ، سفتی ماهیچه و حرکت آهسته و غیر دقیق و عمدتا ً در میان افراد میانسال و مسن می‌شود . از دست دادن سلول‌های مغزی ( نورون‌ها ) که دوپامین را تولید می‌کنند ، یک انتقال‌دهنده عصبی ضروری است که به نورون‌ها اجازه می‌دهد تا " با هم حرف بزنند .
تیم بر روی یک پروتیین به نام آلفا - synuclein ( به عنوان ) که در تنظیم دوپامین دست دارد ، متمرکز بود .
در Parkinson's ، به عنوان یک ساختار فشرده همراه با مرگ نورون‌های تولید کننده دوپامین ( دوپامین ) . بدتر اینکه مثل یک بیماری prion عمل می‌کند ( برای مثال ، variant Creutzfeldt - ژاکوب یا " گاو دیوانه " ) . در بسیاری از بیماری‌ها ، یک پروتیین که به صورت نادرست کشیده می‌شود باعث می‌شود که در دیگران folding شود و مثل سقوط به زمین بیفتد .
جرمی لی ، زیست شیمیدان از دانشکده داروسازی دانشگاه دانشکده داروسازی و اد Krol از دانشکده داروسازی و تغذیه این تیم را سرپرستی کرد که شامل محققانی مانند Kevin Harkness و جو Kakish از دانشکده داروسازی و تحقیقات دارویی در دانشکده داروسازی و دارویی بود .
لی گفت : " بسیاری از ترکیبات درمانی جاری بر افزایش تولید دوپامین سلول‌های زنده تمرکز دارند ، اما این تنها تا زمانی موثر است که هنوز سلول‌های کافی برای انجام این کار وجود دارند .
اگرچه شیمی چالش برانگیز بود ، لی توضیح داد که این تیم ۳۰ داروی " dimer دوعاملی " را سنتز کرد ، یعنی مولکول‌هایی که دو مواد مختلف را پیوند می‌دهند که به سلول‌های تولید کننده دوپامین تاثیر دارند . آن‌ها با یک "داربست " شروع به کار کردند ، که توسط ادبیاتی که نشان می‌دهد محرک یک اثر حفاظتی در برابر Parkinson's دارد ، هدایت شدند . آن‌ها از این پایه ترکیبات دیگری با اثرات شناخته‌شده اضافه کردند : نیکوتین ، دیابت دارویی دیابت ، و aminoindan ، یک ماده شیمیایی تحقیقاتی مشابه داروی Parkinson's .
لی و تیم او با استفاده از یک مدل مخمر در مورد بیماری Parkinson's ، دو ترکیب را کشف کردند که باعث شد پروتیین به طور طبیعی رشد کند و به سلول‌ها اجازه می‌دهد تا به طور طبیعی رشد کنند .
لی گفت : " نتایج ما نشان می‌دهد که این dimers دوعاملی می‌تواند در جلوگیری از پیشرفت بیماری Parkinson's قول دهد . "

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: