روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

او تخمین می‌زند که کشف جدید منجر به توسعه آنتی‌بیوتیک‌ها با مکانیزم جدید عمل خواهد شد . چنین داروهایی از تشکیل amyloid جلوگیری می‌کنند در نتیجه یکی از سلاح‌های مهم را در انبار این باکتری بیماری زا خنثی می‌کنند . به نظر او ، از آنجایی که این آنتی‌بیوتیک قصد کشتن باکتری را ندارد اما فقط میزان سمیت آن‌ها را به انسان کاهش می‌دهد، منجر به رشد سریع مقاومت باکتریایی در برابر آن نخواهد شد .
او گفت : " مقاومت در برابر آنتی‌بیوتیک‌ها به دلیل فشار تکاملی - - انتخاب طبیعی منجر به رشد باکتری می‌شود که آنتی‌بیوتیک‌ها قادر به کشتن آن نیستند .
پروفسور لا ندو وقتی به آینده نگاه می‌کند ، روشن می‌کند که " در خود دانشگاه ، انجام فرآیند کامل توسعه مواد مخدر به دلیل هزینه‌های بازدارنده ، دشوار است . با این وجود ، ما می‌توانیم توسعه دهندگان مواد مخدر را با دانش علمی فراهم کنیم که هزینه‌های فرآیند را تسریع و کاهش دهد . کشف کنونی یک قدم گذاشتن بر روی این احترام است . اکنون چالش ما یافتن ماده‌ای است که مانع از fibril α - α می‌شود در نتیجه این باکتری را خلع‌سلاح می‌کند ."
او ادامه داد : " از دیدگاه علمی ، یک درس مهم در اینجا وجود دارد - - فکر کردن از جعبه دره‌ای جدید را باز می‌کند . ساختارهای جدید amyloids ممکن است منجر به بینش‌های جدید در مورد مکانیسم بیماری‌های عصبی کشنده شوند . هم چنین ممکن است منجر به کشف of خوب شود که در حفاظت طبیعی organism's در برابر عفونت‌ها شرکت می‌کند . چنین تحقیقاتی می‌تواند منجر به توسعه روش‌های جدید حفاظت در برابر سموم یافت‌شده در باکتری‌ها و قارچ‌ها شود ."
سلول‌های روده ، gatekeepers بیماری‌های عفونی مغزی هستند و یافته‌های مطالعه دریافت می‌کنند.
مبدا :
دانشگاه ادینبرگ
خلاصه :
بینش تازه در وضعیت‌های عفونی مغز به توضیح این مساله کمک می‌کند که چرا برخی از مردم - و حیوانات - - بیش از دیگران در معرض خطر قرار دارند .
بینش تازه در وضعیت‌های عفونی مغز به توضیح این مساله کمک می‌کند که چرا برخی از مردم - و حیوانات - - بیش از دیگران در معرض خطر قرار دارند .
این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه بیماری‌های prion - - که شامل بیماری Creutzfeldt - ژاکوب ( vCJD ) در مردم و گاوی spongiform گاوی ( BSE ) به گاوها می‌شود می‌تواند شکم را آلوده کند اگر گوشت آلوده خورده شود .
سلول‌های Specialised که سلول‌های M نامیده می‌شوند کلید این هستند که آیا این عفونت می‌تواند نگهداری شود یا نه ، تحقیقات در موش‌ها یافت شده‌است .
محققان می‌گویند عواملی که بر وفور سلول‌های M در آستر شکم تاثیر می‌گذارند - مثل التهاب ، عفونت و یا پیری - می‌تواند بر خطر person's ابتلا به بیماری prion پس از مصرف غذای آلوده تاثیر بگذارد .
این سلول‌ها در آستر شکم یافت می‌شوند و بخشی از استحکامات body's در برابر عفونت هستند . این سلول‌های تخصصی نقشی کلیدی در انتقال مواد از طریق آستر شکم که سلول‌های دیگر سیستم ایمنی در انتظار واکنش هستند ایفا می‌کنند .
این تیم - - که توسط موسسه زبان‌شناسی دانشگاه رزلین رهبری می‌شود - دریافته است که prions از سلول‌های M استفاده می‌کنند تا بتوانند روده را آلوده کنند . موش که سلول‌های M ندارند به طور کامل در برابر عفونت‌های prion مقاوم هستند .
با این حال ، آن‌هایی که تعداد بیشتری از سلول‌های M در آستر شکم خود دارند ، حدود ده برابر بیشتر آسیب‌پذیر هستند .
محققان می‌گویند که یافته‌ها ممکن است توضیح دهند که چرا اکثر موارد انسانی افراد جوان را تحت‌تاثیر قرار داده‌اند که تمایل دارند تعداد بیشتری از سلول‌های M را در دل و روده آن‌ها نسبت به افراد مسن‌تر داشته باشند .
تحقیقات همچنین نشان می‌دهند که وجود عفونت‌های دیگر در روده ، نظیر Salmonella ممکن است باعث افزایش احتمال of prions شود .
بیماری‌های prion - که به نام transmissible spongiform قابل انتقال نیز شناخته می‌شوند ، بیماری‌های عفونی مغزی هستند که بر مردم و حیوانات تاثیر می‌گذارند . آن‌ها از طریق پروتئین‌های غیر عادی شکل می‌گیرند که می‌توانند با خوردن گوشت آلوده منتقل شوند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: