روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تحقیقاتی که به صورت آنلاین منتشر شده‌است می‌تواند به هزاران نفر از جوانان که عمدتا ً جوان هستند , امیدوار باشد . این وضعیت با توسعه تومورهای متعدد سیستم عصبی از قبیل آنتی بادیه‌ای ضد توموری , دارو و دارو مشخص می‌شود .
علاوه بر این بیماری , ممکن است برای سایر سرطان‌ها از جمله سرطان پستان ( که معمولا ً با آزبست مرتبط هستند ) , سرطان پستان , سرطان روده , سرطان روده بزرگ , سرطان روده بزرگ, سرطان روده بزرگ, سرطان سینه خود به خودی و شروع خودبخودی جنین سودمند باشد .
دانشمندان دانشگاه پلیموت و پلیموت , که توسط بنیاد " اعتماد به سرطان جوان " لارا کرین و تحقیقات تومور مغزی حمایت شده‌اند , نقش فرم طبیعی و سلولی این پروتئین را در توسعه تومورهای مرتبط با بیماری نشان داده‌اند .
این پروتئین به طور معمول در سیستم عصبی افراد سالم حضور دارد و در بیماران مبتلا به این بیماری که دارای فرم پاتولوژیک از پروتئین بدون پروتئین است , وجود ندارد . در حالی که سطوح فیزیولوژیک جنین زایی در طی جنینزایی بسیار مهم است ( فرآیندی که بهوسیله آن جنین رشد می‌کند و شکل می‌گیرد ) و در بالغین باعث افزایش غلظت آن می‌شود .
مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی تصادفی شده بر روی ۶۰ بیمار مبتلا به مننژیت سلی انجام شد . با استفاده از این مدل , تیم تحقیقاتی برای اولین بار به این نتیجه رسید که این گیاه در مقایسه با سلول‌های شوان سالم بیش از حد تولید می‌شود . این تولید بیش از حد به دلیل کمبود (مرلین) بوده و به شدت به رشد تومور و پیش‌آگهی بیماران کمک می‌کند .
تیم تحقیقاتی از قبل طیف وسیعی از داروهای موجود را شناسایی کرده‌است که می‌تواند این پروتئین را مدیریت کند و در حال حاضر برای دیگر شرایط غیر مرتبط , مانند بیماری آلزایمر - ژاکوب , استخوان متعدد و لوسمی میلوییدی حاد استفاده می‌شود . با استفاده از داروهای موجود , می ‌توان با استفاده از داروهای موجود , درمان موثری را در اختیار بیماران قرار داد . فرآیند تست ایمنی برای استفاده انسان هم اکنون برای هدف اصلی این داروها صورت‌گرفته است , که به این معنی است که آن‌ها می‌توانند به سرعت در مطالعات بالینی مورد استفاده قرار گیرند .
مدیر این تحقیق دکتر درو نیش , یکی از مدیران ارشد تحقیقات بالینی , بود که حمایت بسیار مهمی از یکی از دانشجویان دکتری داشت . هر دو عضو تیم تحقیقاتی سرطان سیستم عصبی و عصبی سیستم عصبی در دانشکده پزشکی و دندان‌پزشکی دانشگاه پلیموت هستند .
دکتر مالون گفت : " با درک رابطه بین تولید بیش از حد و کمبود (مرلین ) در توسعه چشم و چشم انسان, ما گام مهمی در جستجو برای درمان اعتیاد به مواد مخدر داریم . این یک وضعیت تغییر زندگی است که معمولا ً به جوانان ضربه می‌زند . این کشف ما نیز می‌تواند منجر به امید به هزاران بیمار مبتلا به تومورهای با کمبود (مرلین ) شود . "
پم کوین , مدیر اعتماد در مرکز اعتماد به سرطان مری کرین , گفت : " ما به شدت افتخار می‌کنیم که این تحقیقات سرطان پیشگام را که توسط دکتر مالون و همکارانش در آزمایشگاه پروفسور مک کری انجام شده‌است , تامین کنیم .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: