روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این امراض باعث آسیب مغزی می‌شوند که به سرعت در طول زمان بدتر می‌شوند و همواره مهلک هستند . شایع‌ترین فرم این بیماری در افراد به صورت اسپورادیک می‌باشد که به طور خودبخود در جمعیت رخ می‌دهد . حدود یک میلیون نفر در بریتانیا هر سال تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند .
یک نوع متفاوت از این بیماری - - که به این بیماری معروف است - می‌تواند با مصرف گوشت آلوده از حیوانات مبتلا به این بیماری مانند bse در گاو حاصل شود . این بیماری جان هزاران نفر را گرفته‌است ; چرا که اولین بار در سال گذشته شناسایی شد - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - و بسیار نادر است . با این حال تخمین زده شده‌است که تعداد زیادی از مردم در بریتانیا می‌توانند بدون نشان دادن علائم بیماری عفونی را حمل کنند .
این مطالعه در مجله پزشکی تجربی منتشر شده‌است و توسط مرکز ملی جایگزینی , پالایش و کاهش حیوانات در تحقیقات انجام شده‌است . محققان با کارشناسان دانشگاه کالیفرنیا , سانفرانسیسکو , هم‌کاری کردند .
دکتر جیمز مک گری , از واحد مراقبت و نظارت ملی در دانشگاه ادینبرگ , اظهار داشت : " این بیماری اولین بار در سال پیش گزارش شد , اما همچنان یک بیماری مهلک محسوب می‌شود . ما هنوز درک کمی از اینکه چه چیزی باعث ایجاد شرایط و نحوه انتشار آن شده‌است داریم .
" مطالعه ما اولین مدل مربوط به فیزیولوژیکی برای مطالعه بیماری‌های جایگاه انسان در آزمایشگاه است . امید است که این امر منجر به کشف رویداده‌ای مهم مولکولی و بیماری زا در این بیماری شود که می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای درمان و تسهیل غربالگری مواد مخدر آشکار سازد . "
محققان به بررسی بیماری‌های مغز در سطح اتمی می‌پردازند
یک تغییر در یک اسید آمینه مشخص می‌کند که کدام گونه‌ها آسیب‌پذیر هستند .
منبع :
دانشگاه ایالتی اوهایو
خلاصه :
محققان پروتئینی را مطالعه می‌کنند که باعث ایجاد یک بیماری تخریبی در مغز انسان می‌شود و شکل بدن انسان , موش و تخمدان را تشکیل می‌دهد که تقریبا ً مشابه توالی‌های اسید آمینه هستند .
محققان پروتئینی را مطالعه می‌کنند که باعث ایجاد یک بیماری تخریبی در مغز انسان می‌شود و شکل بدن انسان , موش و تخمدان را تشکیل می‌دهد که تقریبا ً مشابه توالی‌های اسید آمینه هستند .
پروتئینی که در ارتباط با طبیعت وجود دارد , اولین مورد بررسی اشکال پروتئین در سه گونه مختلف است .
کریستوفر رن , استاد شیمی و زیست‌شیمی در دانشگاه ایالتی اوهایو گفت که یافته‌های این واقعیت را برجسته می‌کند که تغییرات کوچک در اسیده‌ای آمینه منفرد می‌تواند منجر به تفاوت‌های عمیق در ساختار و عملکرد این خانواده پروتئین‌ها شود .
او گفت : " تفاوت‌های بزرگ در ساختارها و ویژگی‌های انتقال این پروتئین‌ها - - که ناشی از تفاوت مقادیر به ظاهر ناچیز در موقعیت‌های چند اتم کربن و هیدروژن است - بسیار قابل‌توجه است . "
او توضیح داد که این مطالعه اساس آزمایش یا درمان جدید برای caa را شکل نمی‌دهد , بلکه به جای استفاده از این پروتئین‌ها به عنوان مدل‌هایی برای درک جنبه‌های اساسی انتقال گونه‌های متقاطع یک گروه کامل از بیماری‌های مغزی که به این بیماری شناخته می‌شوند , استفاده می‌کند . همچنین کاربرد طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی هسته - جامد ( nmr ) برای تصویربرداری از ساختارهای پروتئین‌های مرتبط با این بیماری را نشان می‌دهد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: