روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

محققان دریافتند که دوره‌های پایدار فعالیت تویی‌تر پایین با الگوهای خواب که با برآورده‌ای مرسوم اندازه‌گیری می‌شوند ، هم‌بسته بودند . آرامش شبانه در فعالیت‌های تویی‌تر به اواخر هفته نسبت به روزه‌ای هفته تغییر کرد که نشانه‌ای از تاخیر ناشی از جت اجتماعی است.
محققان گزارش می‌دهند که بزرگی این " تاخیر جت اجتماعی تویی‌تر " فصلی و جغرافیایی متفاوت است و ساحل غربی در مقایسه با آمریکا مرکزی و مرکزی کم‌تر تاخیر دارد ، از جمله اینکه بسیاری از مردم کار شیفت کاری را انجام می‌دهند و عوامل خطر بیماری مانند چاقی مفرط هستند .
بیشتر کشورها بیش‌ترین میزان تاخیر جت اجتماعی تویی‌تر را در ماه فوریه و در ماه ژوئن یا ژوئیه تجربه کردند . شواهد با این مفهوم سازگار است که این الگوها اصولا ً با فشارهای اجتماعی ، از جمله تغییر برنامه مدارس ، و کم‌تر به اثر فصلی مستقیم طول روز تغییر می‌کنند .
(راست ) می‌گوید : " برای تعداد محدودی از بخش‌ها با برنامه مدارس متحد که به راحتی در دسترس هستند ، خطوط تاخیر جت اجتماعی تقریبا ً به طور کامل با تقویم‌های پر می‌شوند ، حتی با وجود اینکه جمعیت کاربران تویی‌تر فقط دانش آموزان نیست ، شاید به این دلیل که زمان بیشتری را صرف نگاه کردن به تلفن‌های خود می‌کنیم ."
یافته‌های جدید به تایید گرایش‌های مشاهده‌شده قبلی کمک می‌کند ، از جمله ارتباط بین عقب‌ماندگی جت اجتماعی و چاقی و اینکه مردم بیشتر در ساحل غربی می‌خوابند . این نشان می‌دهد که چنین گرایش‌ها می‌توانند به آسانی براساس داده‌های قبل از موجود در وب سایت‌های ارتباط جمعی مورد مطالعه قرار گیرند و از ابزار پرسشنامه برای هدف قرار دادن یک فرضیه خاص استفاده شود .
در آینده ، محققان می‌گویند که they'd دوست دارند ابزارهایی را ابداع کنند تا به افراد فردی در مورد ساعت شبانه‌روزی داخلی خود یاد بگیرند و زندگی خود را با نگاه به داده‌های زمان‌بندی فردی خودشان بهبود بخشند . (راست ) گزارش می‌دهد که در حال حاضر " به راه‌هایی برای انجام این کار فکر می‌کنند ."
تست بیماری جدید مغز برای Parkinson's ، جنون با بدن Lewy
مبدا :
موسسه ملی بهداشت و بیماری‌های عفونی
خلاصه :
دانشمندان ، آزمایشی را برای تشخیص زودهنگام بیماری‌های prion با هدف بهبود تشخیص زودهنگام بیماری Parkinson's و جنون با اجساد Lewy ، تغییر داده‌اند . این گروه نمونه‌های مایع نخاعی را از افراد مبتلا به بیماری Parkinson's آزمایش کرد ؛ افراد مبتلا به زوال عقل با بدن Lewy ؛ و کنترل ، که برخی از آن‌ها بیماری Alzheimer's داشتند . تست به درستی تمام کنترل‌ها را حذف کرد و هر دو بیماری Parkinson's و جنون را با bodies با دقت ۹۳ درصد تشخیص داد .
موسسات ملی بهداشت در حال توسعه یک تست سریع و عملی برای تشخیص زودهنگام بیماری‌های prion ، سنجش را اصلاح کرده‌اند تا امکان بهبود تشخیص زودهنگام بیماری Parkinson's و جنون را با اجساد Lewy ارائه دهند . این گروه که توسط موسسه ملی Allergy و بیماری‌های عفونی تحت رهبری موسسه ملی spinal و بیماری‌های عفونی تحت آزمایش قرار گرفت ، ۶۰ نمونه از افراد مبتلا به بیماری Parkinson's ، ۱۷ نفر از افراد مبتلا به جنون با بدن Lewy و ۳۱ کنترل از جمله ۱۶ نفر از آن‌ها مبتلا به بیماری Alzheimer's بودند . تست به درستی تمام ۳۱ کنترل را حذف کرد و هر دو بیماری Parkinson's و جنون را با bodies با دقت ۹۳ درصد تشخیص داد .
به طور مهمی ، نتایج تست در عرض دو روز در مقایسه با سنجش مربوطه که به ۱۳ روز نیاز دارند ، در دسترس بود . این گروه آزمایش‌ها را با استفاده از quaking تبدیل زمان واقعی ( RT - Induced ) ، یک سنجش توسعه‌یافته و اصلاح‌شده در طول یک دهه گذشته در آزمایشگاه‌های کوه راکی انجام داد . دانشمندانی از دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو ، دانشگاه ورونا در ایتالیا ، دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانا ، ایندیانا ، و دانشگاه کیس وسترن رزرو ، کلیولند ، در این پروژه هم‌کاری کردند . یافته‌های این تحقیق در " کرده‌های روزانه " منتشر شد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: