روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

به عنوان مثال ، دو روز پس از آسیب ، میزان glucocorticoid تا ۲۵۰ درصد بالاتر از حد نرمال بود . یک هفته پس از آسیب‌دیدگی ، ریتم آن‌ها همچنان نامنظم بود ، و در طول خواب بیشتر از زمان فعال روز به اوج خود رسید .
حداقل شش روز ، دمای درونی آن‌ها زمانی بالاتر از حالت عادی باقی ماند که غیر فعال بودند . تا ۳۰ روز بعد ، دمای آن‌ها هنوز ۲ تا ۴ ساعت زودتر از حد نرمال بود . الگوهای تغذیه نیز تحت‌تاثیر قرار گرفتند . بعد از ۱۴ تا ۴۲ روز ، بیشتر الگوها به حالت عادی برگشتند .
آنالیز بافت از محل جراحت نیز نشان داد که بیان ژن‌های ساعت به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش‌یافته است " به گونه‌ای که بیان ژن‌ها که توانایی body's را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . با کمال تعجب ، محققان همچنین بیان ژن ساعت در هر جای دیگر را پیدا کردند .
Gaudet توضیح می‌دهد که در حالی که نور ، متصدی حضور و غیاب ( یا رئیس‌جمهور ) از سیستم شبانه‌روزی ، دما ، سطح فعالیت و سطح هورمونی به عنوان " مدیران میانی " است اطمینان می‌دهد که تمام ساعت‌های دیگر به موقع اجرا می‌شوند .
وی گفت : " اگر آن‌ها از برنامه خود خارج شوند ، می ‌توان ساعت‌های دیگر را به طور نامناسب اجرا کرد و این می‌تواند بر کل یک میزبان از فرآیندهای بدن تاثیر بگذارد .
او هشدار می‌دهد که تحقیقات بیشتری برای تعیین اینکه آیا یافته‌ها به مردم ترجمه می‌شوند یا نه ، نیاز است . اگر اینطور است ، درمان‌های مربوط به شبانه‌روزی می‌توانند در نهایت به یک ابزار درمان تبدیل شوند . این ممکن است شامل آشکار کردن بیماران به نور طبیعی روشن در صبح‌ها ، زمان‌بندی وعده‌های غذایی ، خواب ، توان‌بخشی و جراحی در ساعات بهینه روز باشد و اطمینان حاصل کند که محیط در واحد مراقبت‌های ویژه در شب با حداقل وقفه‌های ممکن تاریک نگه‌داشته می‌شود .
محققان می‌گویند که روش‌های مشابهی را می‌توان برای بیمارانی با آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه ، سکته و اختلالات عصبی که ممکن است ساعت را تغییر دهند ، به دست آورد .
واتکینز می‌گوید : " فقط تشخیص اینکه عملکرد بسیاری از ساعت‌ها توسط آسیب طناب نخاعی قطع می‌شود پیشنهاد می‌دهد که انجام کاره‌ای ساده برای برگرداندن آن ساعت‌ها ممکن است کمک کند " .
دانشمندان برای نظارت بر عقب‌ماندگی شبکه‌های اجتماعی به تویی‌تر نگاه می‌کنند .
مبدا :
انتشارات سلول
خلاصه :
عقب‌ماندگی جت اجتماعی - - یک سندرم مربوط به عدم تطابق بین ساعت داخلی body's و واقعیات برنامه روزانه ما - - به چاقی و مشکلات سلامتی دیگر گره خورده‌است . در حال حاضر، محققان یک روش هوشمندانه برای اندازه‌گیری تاخیر جت اجتماعی در مردم سراسر کشور پیدا کرده‌اند : با تحلیل الگوهای فعالیت بر روی پلت فرم وب سایت‌های ارتباط جمعی .
تاخیر جت اجتماعی - سندرم مربوط به عدم تطابق بین ساعت داخلی body's و واقعیات برنامه روزانه ما - - قبلا ً به مشکلات سلامتی گره خورده‌است . در حال حاضر، محققان در زیست‌شناسی فعلی ۱۵ نوامبر راهی برای اندازه‌گیری تاخیر جت اجتماعی در مردم سراسر کشور پیدا کرده‌اند : با تحلیل الگوهای فعالیت بر روی پلت فرم وب سایت‌های ارتباط جمعی .
مایکل راست از دانشگاه شیکاگو می‌گوید : " وقتی به این مساله نگاه می‌کنیم که در طول سال به چه میزان تغییر می‌کند ، می‌بینیم که تاثیر غالب در جوامع مدرن ، حداقل افرادی که از تویی‌تر در سال‌های ۲۰۱۴ - ۲۰۱۴ استفاده کرده‌اند ، دارای ریتم‌های زیستی هستند که تا حدی از ساعات متغیر نور خورشید در طول سال قطع شده‌اند ."
محققان قبلی تاخیر جت اجتماعی را با بررسی تفاوت در زمان خواب و بیداری بین روزه‌ای هفته و آخر هفته و با استفاده از ناظران تخصصی فعالیت اندازه‌گیری کرده‌اند . راست (راست ) و همکارانش در عوض به سادگی داده‌های تویی‌تر در دسترس را برای بیش از ۱، ۵۰۰ بخش ایالات‌متحده در طول سال‌های تقویم ۲۰۱۲ - ۲۰۱۳ در فواصل ۱۵ دقیقه‌ای جمع‌آوری کردند . آن‌هایی که از لحاظ جغرافیایی برچسب می‌خورند حدود ۲۴۰، ۰۰۰ نفر را نمایش می‌دهند . توانایی نظارت بر چگونگی تغییر الگوهای فعالیت تویی‌تر در فصل و بخش به وسیله بخش به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به طور جداگانه تاثیرات تقویم تعریف‌شده اجتماعی و تغییرات در ساعات روز در طول سال را ارزیابی کنند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: