روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

محققان امیدوارند که مطالعه آن‌ها به اطلاع‌رسانی در مورد بحث‌های ادامه‌دار در محافل آموزشی در مورد زمان آغاز مدرسه کمک کند . انجمن پزشکان اطفال آمریکا در سال ۲۰۱۴ توصیه کرد که مدارس راهنمایی و دبیرستان زودتر از ساعت ۸ : ۳۰ صبح دستورالعمل را آغاز کنند ، اگرچه اغلب مدارس عالی آمریکا روز قبل آغاز می‌شوند . در سال ۲۰۱۸ ، قانونگذاران کالیفرنیا تقریبا ً یک اقدام را تصویب کردند که بسیاری از مدارس را از کلاس شروع قبل از ساعت ۸ : ۳۰ صبح در سال ۲۰۱۹ ممنوع می‌کرد ، ساحل ویرجینیا ، خانه یکی از بزرگ‌ترین نواحی مدرسه‌ای در ویرجینیا ، تغییر در زمان شروع مدرسه را در نظر خواهد گرفت .
راهنمای استفاده درمانی از ملاتونین :
مبدا :
"Fundacao دی " ، " آمپارو " (آمپارو ) ، در سائوپائلو شرکت کرده بود.
خلاصه :
در هنگام تجویز غده پینه آل به عنوان یک مکمل بهداشتی ، اساتید در مورد معیارهای عمومی بحث می‌کنند . این رهنمودها به متخصصان بهداشتی کمک خواهد کرد تا اثرات " ملاتونین " را درک کرده، درک کنند و تفسیر کنند .
شصت سال پس از این که ملاتونین جدا شد و بیش از ۲۳، ۰۰۰ مطالعه منتشر شده نشان داد که بسیاری از وظایف این هورمون که توسط غده پینه آل مخفی می‌شوند ، باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد و برای استفاده درمانی ایجاد شود .
این دیدگاهی است که توسط خوزه Cipolla Neto ، استاد کامل دانشگاه of Paulo's ( ICB - USP ) ، و فرناندا Gaspar ، پروفسور دانشگاه فدرال سائوپائولو ( UNIFESP ) ، هر دو در برزیل ، در مقاله‌ای که در ژورنال endocrine منتشر شده‌است ، بیان می‌کند .
Cipolla Neto محقق اصلی پروژه‌ای است که بنیاد تحقیقات سائوپائولو از آن حمایت می‌کند - - FAPESP بر نقش " ملاتونین " در مقررات سوخت و ساز انرژی .
او گفت : " ملاتونین نه تنها ارگانیسم را با استراحت شبانه سازگار می‌کند بلکه آن را برای روز بعد آماده می‌کند ، زمانی که برای جذب غذا به اندازه کافی حساس است ." بدن تنها در شب ملاتونین را تولید می‌کند .
" اگر تولید شبانه " ملاتونین " در طول شب مسدود شود ، به خصوص با نور آبی از گوشی‌های هوشمند ، این می‌تواند به بیماری‌هایی مانند اختلالات خواب و فشار خون و اختلالات متابولیک از جمله چاقی و دیابت کمک کند . Cipolla Neto گفت : " این وضعیت بیماری زا نه تنها به دلیل ناکافی بودن تولید ملاتونین و هم چنین به یکی از پیامدهای فوری آن است ، که شرایطی است که به عنوان chronodisruption ، یک بی‌نظمی زمانی در ریتم شبانه‌روزی اعمال زیستی شناخته می‌شود ."
"ملاتونین " تقریبا ً در تمام موجودات زنده ، از باکتری تا انسان ، در کانون بسیاری از مطالعات بالینی قرار گرفته‌است . تنها در پنج سال گذشته بیش از ۴، ۰۰۰ مطالعه با استفاده از "ملاتونین " منتشر شده‌است . تقریبا ً ۲۰۰ نفر از آن‌ها دارای آزمایش‌های بالینی تصادفی بودند .
برای مثال ، بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ژوئیه ۲۰۱۷ ، ۱۹۵ مرور سیستماتیک در اثر استفاده بالینی از ملاتونین منتشر شد که در میان آن‌ها ۹۶ مورد استفاده از ملاتونین برای درمان بیماری‌های روانی و اختلالات عصبی از جمله اختلالات خواب و ۴۳ مورد تمرکز بر ارتباط بین ملاتونین و سرطان بود.
برنامه‌های کاربردی ثبت اختراعات مربوط به استفاده‌های درمانی از ملاتونین و مکمل کشف‌شده در سراسر جهان بین سال‌های ۲۰۱۲ تا سپتامبر ۲۰۱۴ بر سیستم عصبی مرکزی - از جمله اختلالات خواب ، اختلال چرخه عمر و neuroprotection - و همچنین مشکلات سرطان و immunological - متمرکز است .
با وجود میزان قابل‌توجه اطلاعات مربوط به "ملاتونین " و غده پینه آل ، محققان و پزشکان فاقد چارچوب تئوری نظام‌مند تحلیلی هستند که می‌تواند به تفسیر مناسب از نقش " ملاتونین " در فیزیولوژی انسان و the کمک کند ، به گفته نویسندگان این مقاله ، که می‌گویند قصد آن‌ها " ارائه چارچوبی برای تجزیه و تحلیل ، درک و تفسیر اثرات " ملاتونین " و نقش فرضی آن در چندین آسیب است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: