روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

در انسان‌ها ، churnings ریتم شبانه‌روزی به ذهن و بدن ما کمک می‌کند تا یک " ساعت داخلی " را حفظ کنند که وقتی زمان خوردن ، خواب ، استراحت و کار در دنیایی است که هر ۲۴ ساعت حول محور خود می‌چرخد . ژن‌های ما و نشانه‌های خارجی از محیط ، مانند نور خورشید ، ترکیب می‌شوند تا این وزوز یکنواخت فعالیت را ایجاد کرده و حفظ کنند . اما آغاز بلوغ در طول شبانه‌روز در نوجوانان به درازا می‌کشد و حساسیت rhythm's نسبت به نور صبح را کاهش می‌دهد . این تغییرات باعث می‌شود نوجوانان هر شب به خواب بروند و هر روز صبح نسبت به اغلب کودکان و بزرگسالان بیدار شوند .
د لا Iglesia گفت : " از نوجوان می‌خواهم که ساعت ۷ : ۳۰ صبح بیدار و هوشیار باشد ، مانند این است که از یک بزرگ‌سال بخواهد که ساعت ۵ : ۳۰ صبح هوشیار و هوشیار باشد . "
دانشمندان به طور کلی توصیه می‌کنند که هر شب ۸ تا ۱۰ ساعت می‌خوابند . اما تعهدات اجتماعی صبح زود - مانند زمان شروع مدرسه - - نوجوانان را وادار به تغییر برنامه خواب خود زودتر در شب‌های مدرسه یا لغو آن می‌کنند . د لا Iglesia گفت که برخی از وسایل ساطع کننده نور - مثل تلفن‌های هوشمند ، کامپیوترها و حتی لامپ‌ها با لامپ‌های LED کم‌نور - می‌توانند با ریتم شبانه‌روزی در نوجوانان و بزرگسالان تداخل پیدا کنند و باعث تاخیر در خواب شوند . براساس یک نظرسنجی از جوانان که در سال ۲۰۱۷ توسط مراکز کنترل و کنترل بیماری‌ها در ایالات‌متحده منتشر شد ، تنها یک چهارم از نوجوانان دبیرستان گزارش دادند که حداقل هشت ساعت در هر شب می‌خوابند .
Dunster گفت : " همه مطالعات الگوهای خواب نوجوان در ایالات‌متحده نشان می‌دهند که زمان خواب نوجوانان به طور کلی قطعی است - - اما زمان بیدار شدن آن‌ها به طور زیان‌آور بر هضم غذا ، ضربان قلب ، دمای بدن ، عملکرد سیستم ایمنی ، دامنه توجه و سلامت روانی تاثیر می‌گذارد ."
مطالعه uw در مقایسه با رفتارهای خواب دو گروه جداگانه از sophomores ، همگی در کلاس‌های زیست‌شناسی در دبیرستان روزولت و فرانکلین ثبت‌نام کردند . یک گروه از ۹۲ دانشجو که از هر دو مدرسه بیرون کشیده شده‌بودند ، هر روز برای دو هفته در بهار سال ۲۰۱۶ ، هنگامی که مدرسه هنوز ساعت ۷ : ۵۰ صبح شروع به کار کرد ، نظارت بر اطلاعات جمع‌آوری‌شده در مورد سطوح نور و فعالیت هر ۱۵ ثانیه ، اما هیچ داده فیزیولوژیکی در مورد دانشجویان نداشت . در سال ۲۰۱۷ ، حدود هفت ماه پس از آغاز دوران مدرسه ، محققان گروه دوم از ۸۸ دانشجو را داشتند - - که دوباره از هر دو مدرسه کشیده شده‌بودند - - از روی مانیتور فعالیت مچ دست استفاده می‌کردند . محققان از هم نور و هم داده‌های حرکت در مچ دست برای تعیین زمانی که دانش آموزان بیدار و خواب بودند ، استفاده کردند . دو معلم در روزولت و یکی در Franklin با محققان uw کار کردند تا این مطالعه را که در برنامه‌درسی کلاس زیست‌شناسی گنجانده شده بود اجرا کنند . دانش آموزان هر دو گروه نیز داده‌های خواب خود را گزارش کرده‌اند .
اطلاعات بدست‌آمده از مانیتور مچ نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه در طول مدت خواب ناشی از خوابیدن بیشتر در روزه‌ای هفته است .
د لا Iglesia گفت : " هر شب سی و چهار دقیقه به خواب اضافی ضربه بزرگی برای دیدن از یک مداخله واحد است . "
این مطالعه همچنین تغییرات دیگری را فراتر از چشم بسته اضافی نشان داد . بعد از تغییر ، ساعات بیداری برای دانش آموزان در روزه‌ای هفته و تعطیلات آخر هفته به هم نزدیک‌تر شد . و عملکرد تحصیلی آن‌ها ، حداقل در کلاس زیست‌شناسی ، بهبود یافت : نمرات نهایی ۴.۵ درصد بیشتر از دانش آموزانی که کلاس را پس از شروع مدرسه گرفتند ، در مقایسه با دانشجویانی که کلاس را زودتر از مدرسه گرفتند ، به عقب رانده شدند . علاوه بر این ، تعداد of و غیبت‌های غیرموجه در فرانکلین به سطحی مشابه نسبت به دانشجویان روزولت کاهش یافت ، که تفاوتی بین تغییر پیش و پس از تغییر نشان نداد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: