روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این داده‌ها نشان می‌دهد که فعالیت متوسط در شب هیچ مشکلی ندارد . " او می‌گوید : " با این حال , در صورت امکان , آموزش یا رقابت‌های قوی باید زودتر برنامه‌ریزی شود . "
او اشاره می‌کند که آن‌ها مقادیر متوسط را در طول تجزیه و تحلیل آن‌ها بررسی کرده‌اند , که تنها اظهارات عمومی را ممکن می‌سازد . " همه به همین شکل به ورزش واکنش نشان نمی‌دهند و مردم باید به بدن خود گوش دهند . اگر آن‌ها متوجه شوند که پس از ورزش مشکلاتی دارند , باید کمی زودتر کار کنند . "
شده‌اس "
محققان دریافتند که نوجوانان با شروع مدرسه دیرتر به خواب می‌روند
منبع :
دانشگاه واشنگتن
خلاصه :
در سیاتل , مدارس عمومی سیاتل نیویورک‌تایمز را با چند دقیقه آغاز کردند . در نتیجه , محققان اعلام کرده‌اند که در نتیجه , نوجوانان در دو دبیرستان سیاتل , بیشتر در شب‌های مدرسه می‌خوابند - - یک افزایش میانه ۱۰ دقیقه خواب در هر شب - - و نمرات و نمرات بهتری را نشان داد .
زمانی که مدارس عمومی سیاتل اعلام کردند که بازسازی مدارس را در سراسر منطقه برای پاییز امسال سازماندهی می‌کند , تعهد عظیم بیش از یک سال طول کشید تا مستقر شود. مدارس ابتدایی پیش از این شروع شدند , در حالی که اکثر مدارس راهنمایی و دبیرستان منطقه تقریبا ً یک ساعت بعد زنگ افتتاح خود را منتقل کردند . فعالیت‌های فوق‌برنامه تغییر کرد . اتوبوس‌های مدارس مجدداً مستقر شدند .
و همانطور که امید داشتم نوجوانان از زمان اضافی برای خوابیدن استفاده می‌کردند .
در مقاله‌ای که در ژورنال پیشرفت‌های علم ژورنال منتشر شد, محققان دانشگاه واشنگتن و موسسه مطالعات بیولوژیکی اعلام کردند که نوجوانان در دو دبیرستان سیاتل بعد از زمان‌های شروع , بیشتر در شب‌های مدرسه می‌خوابند - - افزایش میانه دقیقه خواب هر شب . این باعث افزایش میزان خواب در شب‌های مدرسه برای دانش آموزان از میانه شش ساعت و نیم دقیقه , در زمان شروع اولیه , به هفت ساعت و نیم دقیقه در زمان شروع شد .
این مطالعه بهبود قابل‌توجهی در طول مدت خواب دانش آموزان را نشان می‌دهد - - همه با به تاخیر انداختن مدرسه شروع مدرسه , به طوری که آن‌ها بیشتر در صف با زمان طبیعی نوجوانان هستند . "
مطالعه داده‌های سبک و فعالیت از افراد با استفاده از مانیتور فعالیت مچ انجام می‌شود - - به جای تکیه‌بر روی الگوهای خواب گزارش‌شده از سوژه‌ها , همانطور که اغلب در مطالعات خواب انجام می‌شود - - تا نشان دهید که یک مدرسه دیرتر از نوجوانان با اجازه دادن به آن‌ها در هر شب , به خواب می‌برد . این مطالعه همچنین نشان داد که پس از تغییر در زمان شروع مدرسه , دانش آموزان به طور معناداری افزایش نیافتند : آن‌ها به راحتی در خواب می‌خوابند , رفتاری که دانشمندان می‌گویند با ریتم‌های بیولوژیکی طبیعی نوجوانان سازگار است .
" پژوهش تا به امروز نشان داده‌است که ریتم شبانه‌روزی نوجوانان اساسا ً با بزرگسالان و کودکان متفاوت است . "

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: