روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

گوردون گوردون می‌گوید : " کار ما نشان می‌دهد که پزشکان می‌توانند به عنوان یک هدف بالقوه برای درمان برخی از علائم شیزوفرنی در نظر گرفته شوند . به عنوان مثال , آیا این درمان ممکن است در مدل‌های دیگری از اسکیزوفرنی موثر واقع شود . حذف‌های ریز . هم چنین ما در سنین جوانی با موش‌ها درمان کردیم , اما اسکیزوفرنی معمولا ً در سنین نوجوانی و جوانی دیده می‌شود . "
وی افزود : " ما در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای آزمودن این مساله هستیم که آیا بلاکینگ در طی آن سن معادل در مدل‌های ما نیز دارای تاثیر مثبت است . "
او گفت : " اسکیزوفرنی اختلال پیچیده‌ای است - - هیچ دلیلی وجود ندارد - - اما ارتباط بین هیپوکامپ و قشر پیش پیشانی ممکن است رشته مشترک بسیاری از آن‌ها باشد . " یافته‌ها : یافته‌های این مطالعه نشان داد که در این دو منطقه مغزی , گوردون و تیم آن‌ها می‌توانند منجر به راه‌های اضافی احیا ارتباط طبیعی بین این دو ناحیه مغزی شوند و بدین ترتیب درمان‌های موثر و موثری را برای اسکیزوفرنی فراهم کنند . "
این مقاله با عنوان " مهار رشد اختلالات رفتاری و روانی در یک مدل موشی از حالت اسکیزوفرنی " است . " کمک کنندگان اضافی عبارتند از ماکوتو شاگرد , مدرک دکترا , نویسنده اول مقاله , و جون جونی , md .
این پژوهش با کمک موسسه ملی بهداشت روانی انجام شد . ماکوتو عبدی یکی از کارمندان شرکت داروسازی میتسوبیشی است . مولفین هیچ تضاد منافع مالی یا دیگری را گزارش نمی‌کنند .
دو نفر در ۵ فرد مبتلا به اسکیزوفرنیا اقدام به خودکشی کرده‌اند.
مطالعه نشان می‌دهد که افراد مبتلا به اسکیزوفرنی شش برابر احتمال تلاش برای خودکشی دارند
منبع :
دانشگاه تورنتو
خلاصه :
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افراد مبتلا به اسکیزوفرنی که در دوران کودکی مورد سو استفاده قرار گرفته‌اند , 5 برابر احتمال خودکشی داشته‌اند . براساس این مطالعه شیوع سابقه اقدام به خودکشی در بین افراد مبتلا به اسکیزوفرنیا برابر با 49 / 57 درصد و در افراد مبتلا به اسکیزوفرنیا به طور معنی‌داری کم‌تر است .
مطالعه جدیدی توسط دانشگاه تورنتو ( u of t ) , که امروز منتشر شد , نشان داد افراد مبتلا به اسکیزوفرنی که در دوران کودکی مورد سو استفاده قرار گرفته بودند , پنج برابر احتمال خودکشی را داشتند .
براساس این مطالعه شیوع سابقه اقدام به خودکشی در بین افراد مبتلا به اسکیزوفرنیا برابر با 57 / 57 درصد بوده‌است .
" حتی پس از در نظر گرفتن بیشتر فاکتورهای شناخته‌شده برای اقدام به خودکشی , افراد مبتلا به اسکیزوفرنی ۶ برابر احتمال تلاش برای اقدام به خودکشی در مقایسه با افراد بدون اسکیزوفرنی را داشتند . "
مطالعه حاضر یک نمونه از هویت کانادایی را مورد بررسی قرار می‌دهد . داده‌ها از پرسشنامه سلامت روانی - بهداشت جامعه کانادا تهیه شد .
بیلی هالی ستر که فارغ‌التحصیل کار اجتماعی است , گفت : " وقتی ما تنها بر روی افراد مبتلا به اسکیزوفرنی تمرکز کردیم , متوجه شدیم که زنان و افراد دارای سابقه مصرف مواد مخدر یا الکل و / یا اختلال افسردگی اساسی به احتمال زیاد اقدام به خودکشی کرده‌اند . "
از نگرانی‌های خاص , افراد مبتلا به اسکیزوفرنی که گزارش داده‌اند که در طول دوران کودکی مورد سو استفاده قرار گرفته بودند, پنج برابر بیشتر احتمال تلاش برای خودکشی و ناملایمات اولیه را توجیه کردند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: