روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

هر جایی از ۲۵ تا ۵۰ درصد بیماران ممکن است در مغز عامل اختلال در این اختلال اختلال ایجاد کنند . مشکلات محدوده مشکلات مربوط به به خاطر سپردن اعداد مهم به اختلال عملکرد اجرایی است که آن‌ها را قادر می‌سازد تحلیل ، سازماندهی و به طور کلی زندگی خود را مدیریت کنند .
Tocilizumab گیرنده را برای IL - ۶ هدف قرار می‌دهد ، پروتیینی که به منظم کردن التهاب کمک می‌کند که اغلب در بیماران شیزوفرنی بالا می‌رود . سطوح بالاتر IL - ۶ نیز با هیپوکامپ ، مرکز آموزش و حافظه در مغز ، و نیز تجربه علائم روانی بیشتر ، هم‌بسته بودند .
میلر گفت که پنج بیمار مطالعاتی بهبود در سطح کلی علایم روانی مانند توهم و هذیان را تجربه نکرده اند ، علائم کلاسیک شیزوفرنی ، که قبلا ً تحت کنترل داروهای ضدروان پریشی بود .
میلر گفت : " داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی ، از جمله آسپرین ، در این بیماران امتحان شده‌اند ، اما تمایل دارند که کم‌تر قوی باشند و چندین مکانیسم عمل داشته باشند .
افزایش شواهد مربوط به نقش inflammation's در شیزوفرنی ، بدین معنی است که میلر به طور معمول سطح خون بیماران خود را از پروتئین C - انفعالی ، شاخص التهاب و سطوح IL - ۶ آزمایش می‌کند ، و ممکن است داروهای ضد التهاب را علاوه بر یک آنتی antipsychotic امتحان کند .
در حالی که او در این مطالعه حاضر نبود ، میلر بعدها فهمید که در حالی که همه اینها به نفع درمان ضد التهاب هدف قرار گرفته‌اند ، تنها نیمی از سطح پروتیین - انفعالی را بالا برده بود . او گفت که این یافته دلیل دیگری است که یک مطالعه بزرگ‌تر و دوگانه نیاز است .
میلر گفت که در حالی که تزریق وریدی در داخل وریدی انجام می‌شود، نسخه تزریقی newer نیز موجود است . داروهایی که به طور مستقیم IL - ۶ را هدف قرار می‌دهند ، به جای گیرنده آن ، هم اکنون در دسترس هستند و میلر اخیرا ً یک کمک مالی از موسسه تحقیقات پزشکی استنلی Stanley برای بررسی اثربخشی یکی از این داروها ، siltuximab ها، در بیماران مبتلا به شواهد خون مبتلا به التهاب دریافت کرده‌است . از آنجا که او بیشتر بیماران خود را در ماه می‌بیند و این نوع داروها را نباید برای آن‌ها بار اضافی کرد .
مطالعه نشان می‌دهد مشاوره ژنتیکی به بیماران روانی کمک می‌کند
مبدا :
دانشگاه بریتیش کلمبیا
خلاصه :
یک مطالعه جدید نتیجه‌گیری می‌کند که مشاوره ژنتیکی به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی و شرایط مشابه آن‌ها کمک می‌کند و با بیماری خود کنار می‌آیند . این مطالعه در میان اولین کسانی است که ارزش مشاوره ژنتیکی برای بیماری‌های روانی را نشان می‌دهد و پژوهشگران می‌گویند که این خدمات باید برای افرادی که از بیماری روانی رنج می‌برند ، بیشتر در دسترس قرار گیرد .
مطالعه جدید دانشگاه بریتیش کلمبیا نشان می‌دهد که مشاوره ژنتیکی به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی و شرایط مشابه آن کمک می‌کند و با بیماری خود سازگاری دارد .
این مقاله در ژورنال روان‌پزشکی بالینی منتشر شده‌است .
این مطالعه در میان اولین کسانی است که ارزش مشاوره ژنتیکی را برای بیماری‌های روانی نشان می‌دهد و پژوهشگران می‌گویند که این خدمات باید برای افرادی که از بیماری‌های روانی رنج می‌برند ، بیشتر در دسترس قرار گیرد . مشاوره ژنتیکی به بیماران کمک می‌کند تا علت بیماری خود را درک کنند ، جز ژنتیکی و اینکه چگونه می‌توانند از سلامت روانی خود محافظت کنند .
Jehannine آستین ، رئیس تحقیقات کانادا در Translational Psychiatric و دانشیار در اختلالات روانی ، گفت : " به طور سنتی مشاوره ژنتیکی به شرایطی اعمال می‌شود که به طور کامل توسط ژن‌ها مانند بیماری Huntington's ایجاد می‌شوند . اختلالات روانی به دلیل ترکیبی از ژن‌ها و تجربه بوجود می‌آیند و مطالعه ما نشان می‌دهد که مشاوره ژنتیکی به اندازه این بیماران ارزشمند است ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: