روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

مصرف شاهدانه در رکوردهای تقریبا ً نیمی از افراد با استفاده از خدمات مداخله در اوایل ماه ثبت شد . استفاده از آن به ویژه در میان مردان مجرد بود .
استفاده از دارو با افزایش درصد پذیرش بستری در بیمارستان همراه بود , با میانگین پذیرش بستری تا پنج سال پس از اولین ویزیت , در مقایسه با افرادی که بطور متوسط در دوره مشابه پذیرش شده‌بودند .
و با افزایش خطر بازداشت اجباری در بیمارستان تحت قانون بهداشت روانی , در ارتباط بود .
استفاده از دارو نیز با مدت بستری طولانی‌تر همراه بود , به خصوص زمانی که دو سال از دوره پایش گذشته بود . طول مدت اقامت در طی سه سال به طور فزاینده از میانگین چند روز اضافی در طی سه سال افزایش یافت تا در عرض پنج سال در بین مصرف کنندگان شاهدانه قرار گیرد .
علاوه بر این, مصرف شاهدانه با احتمال بیشتری برای درمان با کلوزاپین در ارتباط است که درمان آن مشکل است , و تعداد بیشتری از نسخه‌ها برای داروهای ضدروان پریشی مختلف تجویز می‌شوند .
محققان می‌گویند که داده‌های الکترونیکی اطلاعات کافی را فراهم نکرده اند تا مشخص کنند که آیا تعداد نسخه‌های مختلف توسط پاسخ ضعیف درمان , انطباق ضعیف , عوارض جانبی ناخوشایند , یا پذیرش در بیمارستان پس از بازگشت به بیمارستان مطرح شده‌است .
اما بسیاری از نسخه‌های ضدروان پریشی مختلف نشان‌دهنده شکست درمان است و اشاره به ارتباط بین مصرف شاهدانه و افزایش خطر پذیرش بیمارستانی مرتبط با شکست درمان دارد .
این یک مطالعه مشاهده‌ای است , بنابراین هیچ نتیجه‌گیری قطعی در مورد علت و معلول وجود ندارد و محققان قادر به تعیین مقدار یا فراوانی استفاده از شاهدانه در بین کاربران خدمات بهداشت روانی از پرونده‌های الکترونیک سلامت خود نیستند .
با این حال , آن‌ها نتیجه می‌گیرند که یافته‌های آن‌ها بر اهمیت تعیین استفاده از گیاه شاهدانه در افراد دریافت‌کننده مراقبت از اختلالات روانی تاکید می‌کند و مطالعه بیشتری را برای بررسی مکانیسم‌های نهفته در پیامدهای بالینی ضعیف در افرادی که از شاهدانه استفاده می‌کنند و استراتژی‌هایی برای کاهش آسیب‌های ناشی از آن , انجام می‌دهند . "
ایمونوتراپی درمان را در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی بهبود می‌بخشد.
منبع :
دانشکده پزشکی جورجیا در دانشگاه آگوستا
خلاصه :
پزشک - دانشمندان گزارش می‌دهند که مطالعه اخیر تعداد انگشت شماری از بیماران از شواهدی مبنی بر سرکوب هدفمند التهاب بسته‌بندی‌شده با درمان استاندارد حمایت می‌کند .
پزشک - دانشمندان گزارش می‌دهند که مطالعه اخیر تعداد انگشت شماری از بیماران از شواهدی مبنی بر سرکوب هدفمند التهاب بسته‌بندی‌شده با درمان استاندارد حمایت می‌کند .
دکتر برایان جی . میلر یک روان‌پزشک کالج پزشکی جورجیا در دانشگاه آگوستا است.
میلر گفت : " این به شواهد رو به رشد می‌افزاید که التهاب در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی نقش دارد و دوباره پیشنهاد می‌کند که هدف قرار دادن التهاب ممکن است یک هدف درمانی قابل دوام باشد , حداقل برای اختلال شناختی که یک ناحیه بسیار بزرگ از نیاز برآورده نشده است . "
میلر , نویسنده این گزارش در مجله روان‌پزشکی بالینی , گفت که مشکلات شناختی اغلب منبع اصلی اختلال و ناتوانی در این بیماران هستند و می‌تواند جزو اولین نشانه‌های بیماری اسکیزوفرنی باشد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: